فواید پدیکور و کف سابی

 در پوست و زیبایی, سلامتی

پدیکور چیست؟!

پِدیکور یک راه عالی و مطمئن برای مراقبت از پاهای می باشد! کسانی که از مشکلات پوستی پا رنج می برند می توانند از پدیکور استفاده کنند. بنابراین از مشکلات و پیشرفت بیماری های پوستی پا جلوگیری می کنند. پِدیکور باعث می‌شود که پاهای زیباتری داشته باشید و راحت¬تر بتوانید حرکت کنید. همچنین افزایش تمرکز و احساس آرامش بسیار زیادی را به شما می دهد.

پدیکور سنتی با حمام درمانی پا و یا آبگرم آغاز می شود.

ابتدا پاها در آب گرم خیس می شوند. سپس با نمک و یا مواد معدنی پاها مالش داده می شوند. همچنین با روغن ها و کرم ها را به پاها می‌مالیم تا پوست را تازه سازی کند و نرم تر شود.

برخی از پِدیکور ها از سنگ های داغ و جلبک استفاده می کنند تا به خوبی پوست های مرده ی پاها از بین برود.

یک پِدیکور خوب باعث میشود که از پاهای خود احساس رضایت داشته باشید و در آینده نیز پاهای زیباتر و سالم تری خواهید داشت. مدت زمان پدیکور بسته به روش های مختلف، معمولا بین ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول می کشد.

 

انواع پدیکور:

به طور کلی پدیکور ها بر اساس نوع خدمات به گروه های مختلفی تقسیم می شوند.

۱. پدیکور فرانسوی: در این روش، از یک نمونه لاک ناخن با دوام استفاده می شود که باعث استحکام ناخن ها و نرمی پوست پا میشود. همچنین گوشت های اضافه ی کنار ناخن ها گرفته می شود.

۲. پِدیکور موم پارافین: در این روش موم گرم را به ناخن ها و پوست پا میزنند تا پا کاملا مرطوب و نرم شود.

۳. پدیکور ژل: در این مدل از پدیکور، ژل روشن یا رنگی، با استفاده از نور UV به ناخن های پا متصل می شود و پاها را بسیار براق و نرم می کند.

۴. پِدیکور لوکس: این روش یک درمان خیلی قوی و کامل است که خدماتی از جمله ماساژ، موم پارافین نرم و حوله گرم، پوشاندن پاها و نرم کردن و آبرسانی ناخن انجام میشود.

______

گردآوری: مرسده رنجبر

دلایل شکستگی ناخن ها

maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt