کیش گردی در عید نوروز

 در آشنایی با توریستی ایران, گردشگری

آخر سال است و کم کم دارید خود را برای رفتن به تعطیلاتی دل انگیز و استراحتی لذت بخش آماده می کنید. اگر قصد رفتن به جزیره کیش را دارید باید به شما بگویم که بهترین انتخاب را کرده اید.

اصلا کیش است جاذبه های نوروزی اش! جزیره کیش هر ساله در تعطیلات نوروزی پذیرای مهمانان زیادی از سراسر کشور و حتی دنیاست. این جزیره علاوه بر جاذبه های طبیعی، جاذبه های تفریحی، فرهنگی و حتی تاریخی بسیاری دارد که شما هر چند روز که بخواهید در کیش اقامت کنید، هیچ جاذبه ای برایتان تکراری نخواهد بود.

 حال امروز قصد داریم شما را با کیش گردی در نوروز آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

ساحل اسکله تفریحی

اسکله تفریحی کیش، یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی این جزیره محسوب می‌شود. این اسکله یکی از پرترددترین مناطق کیش نیز هست. در هر ساعت از شبانه‌روز، می‌توانید شاهد حضور جمعیت بسیاری در این منطقه باشید. پس اگر در روز اول سفر خود، در نیمه‌شب وارد کیش شدید، بهتر است حتماً سری به این اسکله بزنید. اسکله تفریحی شما را تا دل خلیج همیشه فارس می‌برد و مناظری خیره‌کننده را به شما نمایش می‌دهد.

از طرف دیگر در اطراف منطقه ساحلی، هر آنچه برای تفریح نیاز باشد را خواهید دید. انواع رستوران ساحلی، انواع کافه و سفره‌خانه در این منطقه وجود دارد و همه آن‌ها تا نزدیک صبح، خدمت‌رسانی می‌کنند. همچنین رستوران معروف توتی‌فروتی نیز در همین نزدیکی قرار دارد.

ساحل مرجان

ساحل مرجان را بی‌تردید می‌توان یکی از زیباترین سواحل ایران دانست. اگر قصد دارید طلوع یا غروب خورشید خلیج همیشه فارس در جنوب ایران را تماشا کنید، ساحل مرجان برای شما بهترین گزینه خواهد بود. ساحل مرجان فضاسازی بی‌نظیری دارد. در نزدیکی ساحل، باغچه‌های گل‌کاری شده به چشم می‌خورند. در این باغچه‌ها، گل‌های صورتی و زیبایی کاشته شده‌اند که مثال آن را هیچ جای دیگر ندیده‌اید.

در این ساحل انواع امکانات تفریحی همانند آلاچیق، ایستگاه کرایه دوچرخه، ایستگاه تفریحات آبی، باربکیو و کافه وجود دارد. شما می‌توانید ساعت‌ها در ساحل مرجان حضور داشته باشید و حتی یک ثانیه از آن هم برای شما خسته‌کننده و تکراری نباشد. لازم به ذکر است در نزدیکی ساحل مرجان، چند مرکز خرید و پاساژ اقتصادی نیز وجود دارد؛ پس می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید.

ساحل سیمرغ

پارک ساحلی سیمرغ یکی دیگر از سواحل معروف کیش محسوب می‌شود. این ساحل دارای فضایی کاملاً خانوادگی است. در پارک ساحلی سیمرغ، می‌توانید شاهد امکانات ورزشی و خدماتی کاملی باشید. در پارک ساحلی سیمرغ می‌توانید از انواع وسایل تفریحی شامل زمین پینگ‌پنگ، پیست اسکیت، زمین بدمینتون و غیره لذت ببرید. در پارک ساحلی سیمرغ نیز امکان استفاده از آلاچیق وجود دارد تا در آرامش از سکوت خلیج استفاده کنید.

جزیره هندورابی

خب اگر به‌دنبال تجربه‌های متنوع در سفر خود هستید، ما به شما جزیره هندورابی را پیشنهاد می‌کنیم. هندورابی نام جزیره‌ای کوچک، مسطح و مرجانی است. این جزیره در نزدیکی جزیره کیش قرار دارد. به همین خاطر بسیاری از قایق‌های موتوری، شما را سریعاً به آنجا می‌رسانند.

در فصل بهار، سواحل این جزیره به مکانی بهشتی تبدیل می‌شوند. علاوه بر مناظر طبیعی خیره‌کننده و زیبا، لاک‌پشت‌ها نیز برای تخم‌گذاری به سواحل این جزیره می‌آیند.

ساحل میرمهنا

میرمهنا نام یکی از معروف‌ترین سواحل کیش است. این ساحل در بلوار دریا و در یکی از مناطق شلوغ کیش قرار دارد. ساحل میرمهنا، بزرگ‌ترین پارک ساحلی کیش محسوب می‌شود. این پارک ساحلی منطقه‌ای عالی برای تفریحات خانوادگی است. شما می‌توانید با آرامش خاطر از بابت امنیت، حتی تا نیمه‌شب نیز در این پارک حضور داشته باشید. در این ساحل زیبا، انواع امکانات تفریحی و رفاهی وجود دارد.

در پارک ساحلی میرمهنا، امکان استفاده از اسکله برای ماهیگیری وجود دارد. در کنار اسکله، افراد محلی چوب ماهیگیری کرایه می‌دهند. اگر مهارت ماهیگیری دارید و صبور هستید، می‌توانید این کار را نیز تجربه کنید.

 


اگر به بخش گردشگری علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt