آشنایی با زیباترین سواحل اسپانیا

 در آشنایی با توریستی سایر کشورها, گردشگری

اسپانیا یکی از بزرگترین و زیباترین کشورها است که از هر جهت پیشرفت کرده است که برای ایرانیان بسیار محبوب می باشد، چون مکان های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی دارد. و به عنوان پربازدیدترین کشور شناخته شده است.

در اسپانیا انواع مختلفی از امکانات و تفریحات وجود دارد. ولی چیزی که توانسته بیش از اندازه اسپانیا را شناخته تر کند، انواع مختلفی از سواحل زیبای اسپانیا می باشد. تمامی سواحل بسیار زیبا هستند و امکانات رفاهی و تفریحی ویژه‌ای را برای گردشگران خود در نظر گرفته اند.

جزایر قناری

آشنایی با سواحل زیبای اسپانیا سفر کردن شما را به این کشور آسان‌تر می‌کند. و ما به شما توصیه می‌کنیم که ابتدا با جزایر قناری آشنا شوید تا بتوانید گوشه ای از زیبایی اسپانیا را مشاهده کنید.

وقتی شما به این جزیره وارد می‌شوید می‌توانید امکانات و تجهیزات زیادی را مشاهده کنید. و ما به شما توصیه می‌کنیم که بیشتر ماه‌های نوامبر و دسامبر را برای سفر به این جزیره انتخاب کنید. خاک این جزیره بسیار معروف می باشد. و شما می توانید پوشش های گیاهی متنوعی را در این جزیره مشاهده کنید. از این رو انواع مختلفی از محصولات کشاورزی در این جزیره برداشت می شود، چون دارای آب و هوای مناسب و خاک حاصلخیز است.

جاهای دیدنی بسیار زیادی در این جزیره وجود دارد که یکی از این مکان ها شهر ترور می باشد که در شمال این جزیره قرار گرفته است. و همچنین انواع مختلفی از موزه ها و کلیسا را می توانید مشاهده کنید.

ساحل سن سباستین

سن سباستین شهری است زیبا به شکل هلال ماه با خط ساحلی خیره‌کننده که از شهرهای لوکس و ساحلی اسپانیا به شمار می‌رود. این شهر آب و هوایی فوق‌العاده و سواحلی شگفت‌انگیز برای گذراندن یک تعطیلات رؤیایی دارد.

آب‌های فیروزه‌ای به همراه شن‌های سفید رنگ ساحل لاکونچا مکانی امن و سرشار از آرامش را برای قدم زدن، شنا و گرفتن حمام آفتاب در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. ساحل لاکونچا دارای خط ساحلی طولانی است که تا کیلومترها ادامه پیدا می‌کند.

این خط ساحلی که از جاذبه‌های فوق‌العاده زیبای شهر سباستین است در امتداد خود کافه‌ها و رستوران‌های زیادی دارد. که هر کدام با نوشیدنی‌های جذاب و غذاهای متنوع در محیطی شاد آماده پذیرایی از گردشگرانی هستند که بعد از یک شنا و یا پیاده‌روی عالی می‌خواهند باقی وقت خود را به استراحت در کنار ساحل بپردازند.

ساحل بارسلونا

این ساحل یکی از بزرگترین سواحل در کشور اسپانیا می باشد، چون به بخش های جنوبی و شمالی تقسیم شده است. و به عنوان شیک ترین ساحل شناخته شده، چون امکانات تفریحی بسیار خاصی در این ساحل وجود دارد که شما در هیچ جای اسپانیا نمی توانید آنها را مشاهده کنید.

در مسیر این ساحل انواع مختلفی از درختان نخل وجود دارد که در کنار هم توانسته اند یک زیبایی جذابی را ایجاد کنند. در کنار این ساحل انواع مختلفی از امکانات وجود دارد و شما به راحتی می توانید از تمامی امکانات بهره مند شوید. به عنوان مثال سرویس های بهداشتی کاملاً تمیزی دارد. رستوران های آن کاملاً لوکس و ارزان قیمت می باشد. و شما می توانید انواع مختلفی از ساندویچ های تند را در این رستوران امتحان کنید.

ساحل لاکونچا

ساحلی دیگر از شهر سباستین است که ترکیب چشم نواز آبی دریا و شن های سفید رنگ، این ساحل را به مکانی امن، زیبا و سراسر آرامش برای قدم زدن، شنا و آفتاب گرفتن برای گردشگران تبدیل کرده است‌.

ساحل لاکونچا دارای چندین کیلومتر خط ساحلی بوده که در امتداد این شهر ساحلی کافه ها و رستوران های زیادی قرار گرفته اند که با غذا های متنوع و لذیذ و نوشیدنی های گوارایی که دارد، آماده خدمات رسانی به گردشگران و مسافران در محیط هایی شاد هستند.

 از این رو کسانی که برای تفریح و استراحت این ساحل را انتخاب می کنند، می توانند بعد از شنا کردن و آفتاب گرفتن سری به کافه ها و رستوران های اطراف ساحل بزنند و روز خود را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانند.

ساحل کالا گرانادلا

بهترین ساحل اسپانیا، ساحل کالا گرانادلا می باشد. این ساحل امکانات و تفریحات منحصر به فردی دارد و به دلیل آپشن های مختلف مورد توجه قرار گرفته است. و همچنین این ساحل لوکس، تفریحات ساحلی و جاذبه های گردشگری بسیار زیادی دارد و توانسته با پیشرفت فوق العاده در جذب گردشگران و توریست ها موفق باشد.

این ساحل بسیار هیجان انگیز می باشد و شما به محض وارد شدن به این ساحل می توانید انرژی مثبتی را در خود ایجاد کنید و تمام خستگی از بدن شما دور می شود.

این ساحل تازه تاسیس می باشد، ولی در ابتدای تاسیس توانست با موفقیت با ساحل های دیگر رقابت کند. علت اینکه این ساحل به عنوان زیباترین و بزرگترین ساحل شناخته شده، این است که بسیار تمیز و پاکیزه می باشد و گردشگران نیز در هنگام دیدن از این ساحل بهداشت فردی را رعایت می کنند.

ساحل اوندارتا

از دیگر سواحل اسپانیا که به دلیل داشتن محیطی شلوغ و پر از جنب‌وجوش و در عین حال شاد در بین گردشگران اروپا طرفداران زیادی دارد می‌توان به ساحل اوندارتا اشاره کرد.

کابین‌های کلاسیک بسیار شیک و صندلی‌های آفتاب‌گیر با منظره‌ای چشم‌نواز از درخت و دریا، اوندارتا را در فصل تابستان با موجی از گردشگران مواجه کرده است. در ماه‌های جون، جولای و آگست حضور گردشگران به اوج خود رسیده تا جایی که تعداد آن‌ها بیشتر از ساکنان شهر سن‌سباستین دیده می‌شود.

اوندارتا در میان ورزشکاران نیز طرفداران خود را دارد چرا که سواحل نرم و شنی آن بهترین مکان برای برگزاری مسابقات والیبال ساحلی محسوب می‌شوند. همچنین موج‌های آرام دریا، موج‌سواران را برای موج‌سواری به سمت این ساحل زیبا می‌کشاند.

 


اگر به این بخش علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts
نظرات/پیشنهادات

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt