جاذبه‌های جذاب لاس وگاس

 در آشنایی با توریستی سایر کشورها, گردشگری

لاس وگاس یکی از پرطرفدارترین جاذبه‌ های گردشگری آمریکا شهری است که در جهان مانند و مثالی ندارد. مانند یک زمین بازی بزرگ است که چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن دارد، به خصوص در مرکز شهر که رستوران‌ها، مغازه‌ها و ماجراهای بی پایان را تجربه خواهید کرد. با کاوش در جاهای دیدنی لاس وگاس، می‌توانید بیشتر از تعطیلات خود استفاده کنید. اگر به لاس ‌وگاس سفر می‌کنید حتما مکان‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند را ببینید.

جاهای دیدنی لاس وگاس

۱. برج استراتوسفر

برج استراتوسفر منظره‌ای غیرقابل توصیف در خط افق لاس وگاس است. ارتفاع این برج ۳۵۰ متر است و در بالای آن Skypod، جاذبه‌ای واقعی برای بازدیدکنندگان قرار دارد. در سطوح مختلف Skypod، مجموعه‌ای کامل از تفریحات پیدا خواهید کرد که هیجان و ضربان قلب را بالا ‌می‌برند.

استراتوسفر ادعا می‌کند که بلندترین برج مشاهده مستقر در ایالات متحده آمریکا است. برای کسانی که به دنبال کمی درام هستند، عرشه‌های رصد داخلی و خارجی برج با چشم‌اندازی بی‌نظیر از شهر مهیا است. رستوران Top of the World مکانی عالی برای صرف یک وعده غذایی عالی است در حالی که از دور منظره استریپ لاس وگاس را تماشا می‌کنید.

۲. سیرک میستر

سیرک میستر در بین تمام جاهای دیدنی لاس وگاس تک است و به عنوان یک مکان کلاسیک شناخته می‌شود. این مکان یکی از شش سیرک Cirque du Soleil  است که از سال ۱۹۹۳ در هتل گنج جزیره ساخته شده است و هنوز هم بعد از تقریبا ۲۴ سال، همچنان در حال پیشرفت است. این سیرک نمایشی، از همان ابتدا تا کنون با اجراهای پرمحتوا از جمله داستان‌ها و افسانه‌های سینه به سینه نقل شده، سرآمد بوده است. دلقک نمایش، برایان لو پیت، قبل از اینکه روایت داستان را آغاز کند، مخاطبان را به سفری شبیه به رویا هدایت می‌کند. سفری که زیبایی، غم و اندوه و رمز و راز زندگی در آن جریان دارد.

۳. خیابان فریمونت

خیابان فریمونت لاس وگاس که در قلب شهر امتداد دارد، جاییست که فقط عابران پیاده می‌توانند بروند و هیچ خبری از ترافیک و سر و صدای وسایل نقلیه در آن نیست. یک قسمت پنج بلوکی از این خیابان با سایبانی از چراغ‌های اِل‌ای‌دی پوشانده شده است که آسمان را با منظره‌ای از رنگ‌ها و طرح‌های مختلف برای عابران می‌سازد! این آسمان گاهی از جنس ستارگان درخشان کهکشان و گاهی از جنس آتش قرمز است و وقتی زیر آن مشغول قدم زدن هستید، فکر می‌کنید که وارد یک دنیای فانتزی در یک انیمیشن شده‌اید.

هر شب یک نمایش خارق‌العاده موسیقی و تجسمی در این خیابان برگزار می‌شود که می‌توانید همان‌جا ایستاده و به صورت رایگان، از این اجراهای هنری و محلی لذت ببرید. مجریان خیابانی اغلب کارهای خاص سرگرمی را در فضای باز این منطقه اجرا می‌کنند.

۴. نوار لاس وگاس

شما نمی‌توانید به اینجا بیایید و یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی لاس وگاس را نبینید. قطعه تقریبی ۴.۵ مایلی (۷.۲ کیلومتری) بلوار لاس وگاس یکی از معروف‌ترین خیابان‌های جهان است و محل اقامت انبوه هتل‌ها و استراحتگاه‌های لاس وگاس است. این بلوار هر ساله میلیون‌ها بازدید کننده را به خود جذب می‌کند و مکانی ایده آل برای انجام کارهای هیجان انگیز به تنهایی، با بچه‌ها و یا با دیگر افراد خانواده تبدیل شده است. این بلوار معروف نام خود را از معاون پلیس سابق لس آنجلس و صاحب هتل گای مک آفی، دریافت کرده است. گفتنی است که هم اکنون هم هر ساله زادروز وی را در بلوار لاس وگاس بعد از غروب آفتاب جشن می‌گیرند.

۵. ونیز یا ونیشن

ونیز ایتالیا به داشتن کانال ها و قایق های گاندولا و آوازخوانی در آنها شهرت دارد، اما گردشگران و مسافران برای ورود و قایق رانی در کانال بزرگ ونیشن در بزرگ ترین شهر ناوادا، به پاسپورت نیازی ندارند و در این ونیز لاس وگاس می توانند لحظات خوشی را سپری کنند. گفتنی است که ونیشن یا ونیز لاس وگاس یک هتل و کازینوی مشهور در لاس وگاس می باشد. اولین مرکز خرید ونیشن لاس وگاس کانال بزرگ نامیده شد و بعد ها این کانال در کنار بازار ساخته شد. گاندولا ها یا قایق های پهن ونیزی و آوازخوانی نیز به فعالیت های این کانال افزوده شد، راهنما های تور مسافران را از طریق کانال، و حرکت در زیر پل ها و بالکون ها هدایت می کنند و مسافران با عبور از مغازه هایی با تزئینات زیبای خارجی که نمایانگر ونیز واقعی می باشند، سفری رویایی را تجربه می کنند.

گفتنی است که پل معروف ریالتو ایتالیا که بر روی گراند کانال قرار دارد نیز در لاس وگاس شبیه سازی شده است و زوج های جوان می توانند هنگام عبور از زیر پل لحظات رمانتیکی را تجربه کنند و در آرامش درون گراند کانال به قایق رانی ادامه دهند.

 


اگر از خواندن این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید. 

روی لینک زیر کلیک کنید. 

 

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt