استایل تابستانه شیک با صندل

 در کیف و کفش, مد

با نزدیک شدن به هوای گرم تابستان، نوبت به پوشیدن کفش‏‌های مناسب فصل تابستان می‌‏رسد. صندل‏‌های تابستانه زیبایی و جذابیت را در کنار راحتی به استایل شما هدیه می‏‌دهند. تنوع طرح و مدل در انواع صندل زنانه، خرید و انتخاب آن را کمی سخت می‌‏کند؛ اما باید توجه داشته باشید که یک نمونه از این کفش برای تمامی استایل‏‌های شما پاسخگو نخواهد بود…!

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که در زمانی که به خرید می‌‏روید از خود سوال بپرسید که کدام نمونه از صندل‏‌های زنانه مناسب برای استایل شما می‌‏باشد و یا بین پاشنه‏‌دار و کف صاف دچار تزلزل شوید.

در این مقاله کوتاه قصد داریم در کنار نگاهی به انواع صندل زنانه، نکاتی برای انتخاب لباس مناسب آن را نیز اشاره کنیم؛ با رعایت نکات ارائه شده، هارمونی مناسبی به پوشش روزهای تابستانه خود ببخشید.

سایز مناسب صندل زنانه کدام است؟

وقتی صندل را به پا می‌کنید، پاشنه پا نباید از آن بیرون بزند، بلکه باید کاملا درون کفش جا شده باشد. از طرف دیگر، اگر صندل زیادی بزرگ باشد، به مفصل انگشتان فشار وارد می‌کند. در هوای گرم پا کمی عرق خواهد کرد، به همین دلیل نباید پا به کفش بچسبد و کمی فضا نیاز دارد. نتیجه این‌که صندل باید کاملا اندازه پای شما باشد، نه کوچک و تنگ، نه بزرگ و گشاد.

چه مدل صندلی برای سلامت پا مناسب است؟

درحالی‌که همه صندل‌ها ظاهر راحتی دارند، نباید گول قیافه خوش‌حال‌شان را بخورید. صندل‌ را به‌شکلی سبک‌تر و انعطاف‌پذیرتر می‌سازند تا پا رها و راحت باشد. اما نتیجه کار همیشه به نقع سلامت پا از آب درنمی‌آید. کفش مناسب باید از قوس کف پا به‌خوبی حمایت کند. راحتی پا در گرو همین نکته است.

صندلی را انتخاب کنید که قوس کف پا در آن راحت باشد. کفشی که با آناتومی پا سازگار باشد، وزن بدن را روی پاشنه پا نمی‌اندازد. صندل زنانه تخت خیلی تخت فشار زیادی به پاشنه پا و کمر وارد می‌کند. کمی لژ یا پاشنه کمک می‌کند فشار از روی پا برداشته شود.

پس اگر صندل لاانگشتی یا تخت می‌خرید، آن را برای مدت طولانی مثل پیک‌نیک یک روزه به‌پا نکنید. پیشنهاد «درجه» این است که موقع خرید صندل دقت کنید کف کفش گودی کف پا را پر کند و بپوشاند. به این ترتیب خیال‌تان راحت است که با کمی پیاده‌روی دچار درد پا و کمر نمی‌شوید.

نگاهی به انواع صندل‌های زنانه

صندل کف تخت: 

دوستداران استایل کژول و روزانه باید این نمونه از کفش‌های زنانه را در خرید خود در نظر داشته باشند. رنگ‏های خنثی و تیره انتخاب خوبی برای این صندل می‏باشد که به راحتی با شلوار جین ساده و مام فیت یا شلوار پارچه‌های قد نود هارمونی پیدا می‌کند. کفش‌های تابستانه گلادیاتور، لاانگشتی و بنددار در این دسته قرار می‏گیرند.

صندل لژدار تابستانه:

اگر از صندل‌های که قد شما را بلندتر نشان می‏دهند و همراه روزهای بلند شما هستند، استقبال می‏کنید، این محصول مناسب شما خواهد بود. دوستداران سبک رترو از این نمونه در پوشش خود بهره می‌برند. با این کفش، شلوارهای دم‎پا گشاد جین یا پارچه ای بهترین انتخاب است.

صندل پاشنه ظریف تابستانه: 

جذابیت و ظرافت این نمونه باعث محبوبیت بیشتر این کفش در بین بانوان می‏گردد. برای میهمانی‏های تابستان همراهی پیراهن و دامن با این صندل ترکیب زیبا و جذابی به استایل شما می‏بخشد. البته برای استایل خیابانی و روزانه نیز به همراه یک شلوارجین ساده و تنگ با مانتوهای رنگارنگ هارمونی خوبی ایجاد می‏گردد.

صندل‌های دوبندی تابستانه: 

این نمونه که در سال پیش نیز بسیار ترند شده بود، بسیار شیک و مردن می‏باشد و مناسب برای استایل گنگ و روزانه است. راحتی و جذابیت این کفش آن را در دسته محبوب‏ترین ها قرار می‏دهد.

صندل پشت باز تابستانه: 

یکی از راحت‏ترین و زیباترین نمونه‌های تابستانه، صندل پشت باز است. ظرافت و زنانگی این کفش در کنار تنوع رنگ و طرح آن را در گروه پرفروش ترین‏ ها قرار می‌دهد. برای استایل‌هایی که از دامن و شلوار گشاد استفاده می‌کنند این نمونه بهترین انتخاب خواهد بود.

صندل زنانه بنددار: 

این کفش زنانه انواع مختلفی دارد که با هر استایلی زیبایی و هارمونی پیدا می‏کند. صندل‏ هایی که از بندهای ظریف در طراحی خود بهره می‏برند، مناسب برای لباس‏های رسمی و جلسات مهم می‏باشد. اگر صندلی با بند پهن خریداری کردید، این نمونه با استایل خیابانی و روزانه شما ست خوبی را به همراه دارد.

چطور صندل‌های‌مان را تمیز کنیم؟

صندل‌های پلاستیکی را با ترکیب آب، مایع ظرف‌شویی و جوش‌شیرین تمیز کنید. بگذارید ده دقیقه بماند و بعد با آب گرم بشویید.

برای صندل‌های چرمی سراغ آب و سرکه سفید بروید. پارچه نرمی را در این مخلوط بزنید و صندل را با آن تمیز کنید. بعد می‌توانید با روغن چرم آن را چرب و براق کنید. اگر هر بار بعد از پوشیدن تمیزشان کنید، مثل روز اول نو و خوش‌رنگ می‌مانند.

 


اگر به بخش مد و لباس علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt