چگونه کیف مناسب استایل‌مان را پیدا کنیم؟!

 در کیف و کفش, مد

کیف یکی از تاثیر گذارترین آیتم های یک استایل مناسب می باشد. اگر یک استایل بسیار شیک و مناسب داشته باشیم اما از کیف استفاده نکنیم استایل ما دچار نقص می شود.

همچنین انتخاب کیف مناسب بسیار سخت و چالش بر انگیز است زیرا باید کیفی را انتخاب کنیم که مناسب استایل ما باشد نه اینکه متضاد با استایلی که داریم.

در انتخاب کیف به سه نکته باید توجه کنیم و آن ها را برای انتخاب کیفمان به کار ببریم که این سه نکته عبارت اند از :

  • فرم بدن و اندام
  • استایل و سبک پوشش
  • متریال و رنگ

که در این مقاله این نکات را برای شما دوستان عزیز شرح می دهیم تا شما نیز در انتخاب کیف مناسب استایل خود موفق باشید.

فرم بدن و اندام

از دید اکثریت مردم این که فرم بدن و اندام در انتخاب کیف تاثیر گذار است مسخره به نظر می رسد ؛ اما فرم بدن و اندام در انتخاب یک کیف مناسب نقش مهمی دارد. کیف می تواند ما را چاق ؛ لاغر ؛ قد بلند و یا قد کوتاه نشان دهد پس باید حتما در انتخاب کیف به اندام خود توجه کنیم.

کیف های بزرگ برای افرادی که لاغر اندام هستند اصلا مناسب نمی باشد زیرا کاری می کند که فرد لاغر در پشت کیف پنهان به نظر برسد.

اگر فردی با اندام درشت هستید به هیچ عنوان از کیف های بزرگ استفاده نکنید زیرا شما را درشت تر از چیزی که هستید نشان می دهد و همچنین از کیف های کوچک هم استفاده نکنید زیرا در استایل شما به چشم نمی آید.

همچنین اگر فردی با قد کوتاه هستید و می خواهید بلند تر به نظر برسید بهتر است که از کیف های کوچک ولی با بند های بلند استفاده کنید تا قد بلند تر به نظر برسید.

افرادی که دارای قد بلند هستند آزادند که از هر کیفی که می خواهند استفاده کنند اما توصیه می شود که از کیف های کوچک زیاد استفاده نکنید تا بیشتر به چشم بیایید.

سبک پوشش و استایل در خرید کیف

در قدم اول به سبک پوشش و استایل شخصی خود و همچنین به مکان و موقعیتی که قرار است در آن حضور داشته باشید، توجه کنید.

رنگ و متریال در انتخاب کیف

توجه به متریال و رنگ کیف برای انتخاب اصولی کیف به شما کمک می کند. بدون شک شما نمی توانید بدون توجه به تناسب رنگ ها یک کیف را انتخاب کرده و در استایل خود استفاده کنید. زیرا این گونه شلخته به نظر می رسید. از طرفی جنس کیف نیز بسیار مهم است. برای برخی استایل کیف چرمی مناسب تر بوده و برای استایل های روزمره یا اسپرت کیف های برزنتی زیباتر هستند.

انواع کیف زنانه برای استایل های مختلف

قدم اول برای انتخاب کیف مناسب استایلی که دارید، آشنایی کامل با انواع کیف های زنانه است:

کیف زنانه بی بند، Clutch bag

این مدل که بیشتر آن را به عنوان کیف های بی بند می شناسند مدل بسیار پرطرفداری در میان خانم ها به ویژه دختران جوان است. می توان گفت این نوع کیف زنانه با هر سبک استایلی قابل استفاده است اما به شرطی که در انتخاب اندازه و طرح آن دقت باشید. کیف های بدون بند را می توانید زیر بغل نگه داشته و یا به صورت ساده در دست بگیرید. این نوع کیف تنوع مدل بسیار زیادی داشته و در هر سبکی به تولید رسیده است.

کیف‌های کمری، Belt bags

این کیف‌های محبوب که چندوقتی است بیش از پیش دیده می‌شوند طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. کیف‌های کمری به شما کمک می‌کنند ظاهر ترندی داشته باشید به شرط اینکه آن را متناسب با استایلتان انتخاب کنید.

این کیف‌ها معمولا مناسب استایل‌های کژوال هستند، پس اگر ظاهری کلاسیک و اتو کشیده دارید از آنها دوری کنید. این ترندهای محبوب معمولا مکمل کت‌های اورسایزی هستند که این روزها طرفداران زیادی دارند. به یاد داشته باشید، این کیف‌ها انتخاب مناسبی برای افراد چاق نیست.

کیف های زنانه بزرگ، tote bag

برای استایل های روزمره کیف های بزرگ انتخاب ایده آلی هستند. زیرا می توان با استفاده از آن ها تمام وسایل ضروری و غیر ضروری را به همراه داشت. اما این مدل کیف نیز همانند مدل های کمری طراحی مناسبی برای استایل های رسمی ندارند. بنابراین اگر در اکثر خود مشتاق هستید تا یک استایل رسمی و به اصطلاح اتو کشیده داشته باشید نباید به سراغ کیف های بزرگ بروید.

کیف‌های دارای بند بلند، Crossboddy bags

کیف‌‌های کوچک با بند بلند انتخاب مناسبی برای زمانی است که شما می‌خواهید استایل راحتی داشته باشید. بند این کیف‌های کژوال پرطرفدار به شما کمک می‌کند که در عین راحتی، مدرن و شیک به نظر برسید؛ به شرط اینکه به برخی نکات دقت داشته باشید، انتخاب درست از لحاظ رنگ و متریال مهم‌ترین قدم در استفاده از این کیف‌هاست.

کیف مناسب استایلمان ساده باشد یا طرحدار؟

توازن مهم­‌ترین اصل در دنیای مد است.

بنابر­­این، اگر لباس‌­های ساده با رنگ­‌های مشابه می‌­پوشید، اضافه کردن یک کیف طرح‌­دار می‌تواند استایل شما را از یکنواختی و کسالت بار بودن نجات داده و آن را چشم­گیر کند.

بر عکس، اگر لباس‌­های طرح‌دار با رنگ‌­های متفاوت پوشیده­‌اید، انتخاب رنگی از میان آن‌­ها برای کیف ساده­تان موجب می­‌شود بسیار خوش­تیپ، خوش سلیقه، متوازن و جذاب به نظر برسید.

 


اگر به بخش مد علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt