معرفی سریال شلدون جوان

 در سینما و تئاتر, فرهنگ و هنر

سریال (شلدون جوان/Young Sheldon) در واقع سریال فرعی و پیش درآمد سریال The Big Bang Theory است که داستان شخصیت شلدون کوپر در ۹ سالگی را روایت می‌کند و زندگی این شخصیت با خانواده‌اش در تگزاس و رفتن به مدرسه را نشان می‌دهد.

جالب است بدانید:

فصل اول سریال Young Sheldon با میانگین ۱۶.۷ میلیون نفر بیننده، پربیننده‌ترین سریال جدید کمدی در سال ۲۰۱۷ بوده و پس از سریال The Big Bang Theory، دومین سریال پر بیننده کمدی در این سال لقب گرفته است.

خلاصه داستان:

شلدون جوان داستان شخصیت اصلی سریال بیگ بنگ تئوری شلدون کوپر است. نابغه کوچک در برقراری ارتباط با انسان‌های دیگر مشکل دارد و در این راه با چالش‌های زیادی رو به رو می‌شود. این سریال کمدی موقعیت‌های خانوادگی زیادی را به نمایش می‌گذارد که آن را یک اثر مناسب برای تماشای والدین می‌سازد. از طرفی ناهنجاری‌های سریال هم به دلایل تفاوت‌های فرهنگی بالاست بنابراین با اینکه این سریال در ژانر خانوادگی قرار دارد، برای تماشای کودکان و نوجوانان بدون همراهی والدین مناسب نیست.

در هنگام تماشای سریال خوب است به طرز بیان احساسات و حرف زدن از آن‌ها بین خانواده توجه کنید.

صداقتی که در بروز احساسات و یا حرف زدن درمورد آن دیده می شود و در عین حال مرز‌هایی که برای مراقبت از فرزندان هم دیده می‌شودُ نکات آموزنده زیادی در بر دارد. مری زمانی که غمگین است در مورد غم خود با شلدون حرف می‌زند اما با او درد و دل نمی‌کند و اجازه نمی‌دهد کودک وارد داستان بزرگ‌تر‌ها شود و به او اطمینان می‌دهد که او را دوست دارد و نگران نباشد.

این سریال برای والدین بسیار مناسب است.

البته تماشای آن برای نوجوانان هم خالی از لطف نیست اما به دلیل تفاوت‌های فرهنگی که در سریال وجود دارد همراهی والدین توصیه می‌شود. توصیه می‌شود بخش ناهنجاری‌های اجتماعی مطالعه شود تا با توجه به ارزش‌های خانوادگی خود این سریال را انتخاب کنید. شما بعد از هر قسمت می‌توانید درمورد موضوع آن قسمت با یکدیگر گفتگو کنید و تجربیات خودتان را به اشتراک بگذارید و در این بین به تفاوت‌های فرهنگی هم اشاره کنید و درمورد ارزش‌های متفاوت خانوادگی خود صحبت کنید.

تعدادی از بازیگران سریال:

  • ایان آرمیتیج
  • زوئی پری
  • لانس باربر
  • منتانا جردن
  • ریگان ریوارد
  • جیمز پارسونز
  • آنی پاتس

 


اگر به بخش سینما علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt