معجزه شکرگزاری (۱۹)

 در داستان پندآموز, داستانک

نیازی نیست برای شکرگزاری به‌دنبال آداب خاصی باشید!

مولانا می‌گوید «هیچ ترتیبی و آدابی مجو، هرچه می‌خواهد دل تنگت بگو!» همین‌که یک موضوع را در نظر بگیرید و به خاطر آن، قدردانی خود را نسبت به خداوند ابراز کنید یعنی شکرگزاری کرده‌اید.

انسان های شکرگزار

انسان‌هایی که به داشته‌هایشان فکر می‌کنند، آرامش و نشاطی نصیبشان خواهد شد که پیوسته باعث افزایش این نعمت‌ها در زندگی‌شان می‌شوداما در مقابل افرادی که همواره به نداشته‌هایشان می‌اندیشند، آنچنان اضطراب و استرسی به همراه دارند که هر روز وضعیت‌شان نسبت به روز قبل بدتر خواهد شد.

شکرگزاری به درگاه خدای مهربان نه تنها از دیدگاه اعتقادی قابل تحسین است بلکه از نظر علمی نیز اثبات گردیده که انسان‌های شاکر زندگی آرام و موفقی دارند. انسان جذب کننده بیشترین و شایع‌ترین افکار خویش می‌باشد و اگر به زیبایی‌ها و نعمت‌های اطرافش بیندیشد،‌ نعمت‌های بیشتری را جذب خود می‌نماید. با شکرگزاری‌ به درگاه خدای مهربان و تفکر درباره داشته‌های خود، موجی از نعمت‌ها و برکات را به زندگی خود هدیه نماییم.

عبارات تاکیدی شکرگزاری

من از این زمان به بعد اندیشه‌هایی را که دارای بار مثبت، تعادل، خوشبختی و آسایش است در کشتزار ضمیر درونم می‌کارم و به آنها یقین دارم.

من امروز سرشارِ از عشق، آرامش، تندرستی و شادمانی هستم و خود را در مسیرِ سعادت و خوشبختی می‌بینم. این احساسِ زیبایِ من است و من آن را ارج مینهم.

معجزه شکرگزاری (۱۹)هم اکنون ﺩﺭﻫﺎﯾﯽ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽ ﻧﺸﺪﻩ ﮔﺸﻮﺩﻩ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺛﺮﻭﺕ ﺑﯽ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺍﻟﻬﯽ ﺍﺯ ﺭﺍﻫﯽ ﺩﺭﺳﺖ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻣﯽ ﺭﺳﺪ.

امروز نگران هیچ چیز و هیچ‌ کسی نخواهم بود و برای امروز سپاسگزار از برکات و امکانات خود خواهم بود.

امروز نگران هیچ چیز و هیچ‌ کسی نخواهم بود و برای امروز سپاسگزار از برکات و امکانات خود خواهم بود.

من امروز را متفاوت‌تر از هر روز آغاز می‌ کنم. بیشتر عشق می‌ ورزم و بیشتر امیدوار می‌ مانم و می‌ دانم همه اتفاقات مثبت از آن من می‌گردد.

همه چيز در جهانم نيكو و عالیست. من برای رسيدن به آرزوهايم پراز شور و شوق هستم و هم اكنون  آغوشی باز آماده دريافت آنها هستم.

معجزه شکرگزاری (۱۹)امروز با احساسی فراتر از هر زمان دیگر خدایم را می خوانم و ایمان دارم که درهای اجابتش به طرز شگفت انگیزی به رویم باز می شود.

من از این زمان به بعد اندیشه‌هایی را که دارای بار مثبت، تعادل، خوشبختی و آسایش است در کشتزار ضمیر درونم می‌کارم و به آنها یقین دارم.

‏من امروز سرشارِ از عشق، آرامش، تندرستی و شادمانی هستم و خود را در مسیرِ سعادت و خوشبختی می‌بینم. این احساسِ زیبایِ من است و من آن را ارج مینهم.

من مغناطيس و جاذب پول هستم. بركت از هر نوعی، بسوی من سرازير ميشود.

——————————————

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

معجزه شکرگزاری(۱۸)

Maahkhatoon97 

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt