معجزه شکرگزاری (۱۸)

 در داستان پندآموز, داستانک

برای داشتن زندگی پر از شادی، آرامش و فراوانی، تنها کافی است از داشته های خود سپاسگزار باشید.

سپاسگزاری از نعمت ها و اتفاقات مثبت در زندگی باعث می شود معجزه شکرگزاری را در زندگی خود مشاهده کنید و اتفاقات مثبت بیشتری را به زندگی خود دعوت کنید.

در زندگی خود همواره سعی کنید کلمات مثبت به زبان آورید و سعی کنید حس خود را دائماً مثبت نگه دارید. از زیبایی های دنیا و از اتفاقاتی که خداوند در مسیر زندگی شما قرار داده است تشکر و سپاسگزاری کنید. در طول روز، خداوند را همواره شکر کنید.

عبارات تاکیدی شکرگزاری

میتوانم احساس کنم که نعمتی بزرگ در حال ورود به زندگی من است. جهان هستی در حال پاسخ دادن به دعاها و ارتعاشات من است. 

من سزاوار تجربیات مثبت در زندگیم هستم. قلب من لبریز از احساس قدردانی و سپاس است و این باعث می‌شود که بهتر جذب کنم و چیز های بیشتری برای سپاس گزاری داشته باشم. زندگی واقعا زیبا و شگفت انگیز است.

من بابت همه چیز در زندگی ام سپاس گزارم، بابت خانواده ام، دوستانم، سلامتی ام، خانه ام و هر آنچه که جهان هستی برای من فراهم کرده است، سپاس گزارم. 

معجزه شکرگزاری (۱۸) 

من خوش شانس و خوشبخت هستم که این زندگی را زندگی میکنم. بابت همه ی چیز هایی که در گذشته باعث شدند تا به کسی که امروز هستم تبدیل شوم سپاس گزارم.

من اکنون در زمان بسیار خاصی از زندگی ام هستم. اکنون زمان تغییر و دگرگونی بزرگ من است. در این لحظه قدیمی ها را رها و برای جدید ها فضا ایجاد میکنم. 

 من دوستی ها، روابط، انرژی ها، باور ها و الگو ها قدیمی که دیگر برای من مناسب نیستند را رها میکنم. آنها را با ارتباطات، باور ها، افراد و انرژی های سالم تر جایگزین می کنم.  

زندگی من به سرعت در حال تغییر به سوی بهتر شدن است. در حال همسو شدن با خود برترم هستم.

معجزه شکرگزاری (۱۸)

من مغناطیس جذب موفقیت، رفاه، عشق و نتایج مثبت هستم. 

من به راحتی از موانع عبور میکنم و به خودم ثابت میکنم  که چقدر نیرومند هستم. می‌توانم هر آنچه که میخواهم را به راحتی آشکار کنم و واقعیت رویایی خود را بسازم.

نور بنفش الهی در من جریان دارد و مرا به سوی بهترین ها هدایت می‌کند. من بابت این زندگی زیبا سپاس گزارم.

————————————-

اگر از خواندن ین مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

معجزه شکرگزاری (۱۷)

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt