معرفی فیلم سکسکه

 در سینما و تئاتر, فرهنگ و هنر, فیلم خارجی

فیلم سینمایی سکسکه (به انگلیسی: Hichki)فیلم هندی بسیار زیبایی است که در سال ۲۰۱۸ تولید شده‌است. در ادامه به معرفی این فیلم جذاب و ارائه خلاصه داستان آن خواهیم پرداخت. این فیلم را با نام خرابکاری نیز می‌شناسند. تماشای این فیلم فوق‌العاده را به همه شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم. مسلماً تماشای چندین باره این فیلم نیز لذت‌بخش و دوست‌داشتنی خواهد بود. این فیلم در ژانر درام، اجتمایی، کمدی قرار دارد.

بی‌شک در سینمای بالیوود آثاری  به چشم می‌خورد  که علاوه بر خلاقیت در کارگردانی، فیلمبرداری، طراحی صحنه و لباس و… قدرت خاصی در نویسندگی و سوژه نیز وجود دارد؛  فیلم‌هایی که علاوه بر جنبه‌های هنری اثر، حس انسان دوستی را در بشر زنده نگه داشته و امیدواری را در مخاطبین خود پدیدار می‌کند. سینمای بالیوود از این دست آثار بسیار دارد و این فیلم یک نمونه باشکوه از این چنین آثاری است.

داستان فیلم سکسکه:

سکسکه فیلمی در ژانر کمدی-خانوادگی و درام، به کارگردانی «سیدهارت پی. مالوترا» و محصول سال ۲۰۱۸ سینمای هند است. این فیلم پس از اکران عمومی و استقبال مخاطبین، نظرات مثبت منتقدین را در پی داشت و به عنوان بلاک باستر در گیشه ظاهر شد و به یکی از هفت فیلم برتر پر درآمد بالیوود ۲۰۱۸ و همچنین سومین فیلم پر درآمد هند، با هدایت یک قهرمان زن تبدیل شد. این فیلم با حضور در جشنواره های داخلی و بین المللی متعدد، موفق شد نامزد دریافت ۴ جایزه در بخش های مختلف شود. در این فیلم که اقتباسی از کتاب زندگینامه «برد کوهن» است، یکی از مشهورترین بازیگران سینمای هند به نام «رانی موکرجی» به هنرنمایی پرداخته است. داستان این فیلم الهام بخش درباره زنی به نام «نینا ماتور» است که بزرگترین نقطه ضعف خود را به بزرگترین نقطه قوتش تبدیل می کند.

آنچه لازم است والدین بدانند:

والدین عزیز  این فیلم دو پیام مثبت خیلی د اول اینکه افراد با وجود ناتوانی‌ها یا برخی معلولیت‌ها یا بیماری‌هایشان می‌توانند با تلاش و پشتکار و با ملاقات با افراد خوب حتما میتوانند موفق و تاثیر گذار باشند دوم این که با وجود شکست و ها نا امی ها نباید از تلاش دست برداریم و ناامید شویم . همچنین معرفی شخصیتی مثل ناینا ما که معلمی دلسوز است که با وجود این که جامعه او را نمیپذیرد یا بارها شکست خورده با هم خود را فردی تاثیر گذار میداند و در این راه تلاش مکند؛ این فیلم را به یک اثر تربیتی خوب بدیل کرده است.

تعدادی از بازیگران فیلم:

در فیلم سکسکه بازیگرانی چون Anuradha Rajadhyaksha، Asif Basra، Benjamin Yangal، Deependra Singh، Hani Yadav، Harsh Mayar، Hussain Dalal، Jannat Zubair Rahmani، Leena Acharya، Naisha Khanna و… به ایفای نقش پرداخته اند.

 


اگر از خواندن این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید. 

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt