معرفی سریال آقازاده

 در سینما و تئاتر, فرهنگ و هنر, فیلم ایرانی

سریال آقازاده یکی از مهیج‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی بود و توانست رکورد پرمخاطب‌ترین سریال نمایش خانگی را به نام خود ثبت کند.

سریال آقازاده چند ماهی یکه‌تاز شبکه نمایش خانگی بود. طراحی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این سریال را حامد عنقا بر عهده داشت و بهرنگ توفیقی آن را کارگردانی کرد.

معرفی نویسنده و کارگردان سریال آقازاده

حامد عنقا، تهیه‌کننده و نویسنده سریال آقازاده، را بسیاری با سریال پرماجرا و جذاب «قلب یخی» به یاد می‌آورند. حامد عنقا تجربه‌های موفقی در زمینه تولید فیلم و سریال برای تلویزیون و شبکه نمایش خانگی دارد. از جمله سریال‌های موفق او می‌توان به سریال قلب یخی، تنهایی لیلا، انقلاب زیبا، بر سر دوراهی و پدر اشاره کرد. او این بار با انتخاب موضوعی جنجال برانگیز و جذاب دوباره پا به عرصه شبکه نمایش خانگی گذاشت.

بهرنگ توفیقی که تجربه همکاری با حامد عنقا در کارگردانی سریال‌های انقلاب زیبا، بر سر دوراهی و پدر را در کارنامه خود دارد، برای بار چهارم در پروژه تولید سریال آقازاده با عنقا همکاری کرد.

خلاصه داستان:

داستان سریال اقازاده داستان دو خانواده است که زمان روابط خوبی باهم داشتند تا اینکه حامد با پرونده ای عجیب مواجه می شود و ناخواسته وارد بازی خطرناکی می گردد. اقازاده هایی وارد زندگی حامد شده که از قدرت و نفوذ بالایی برخوردار هستند و تلاش می کنند وی را از تصمیمش منصرف کنند، اما زمانی که عشق قدیمی اش وارد ماجرا می شود اتفاقات جدیدی را رقم میزند…

نکاتی درباره فیلم:

سریال «آقازاده» رویکردی را اتخاذ کرده که کمتر مخاطبی با آن ناآشنا است. رویکردی که پیش از این بارها آن را در سریال های صدا و سیما دیده ایم و در آن تقابل خیر و شر شکل می گیرد. در سریال های صدا و سیما نیروی شر فردی پولدار و مفسد است، فردی که از اخلاق عاری است و دست به فساد کلان می زند. در مقابل، نیروی خیر حضور دارد که فردی درست کار و اخلاق مدار است، او برخلاف شخصیتِ منفی داستان، زندگی ساده ای دارد. شخصیتی سربه زیر است که اخلاق، اولین و آخرین قانون و اولویت زندگی او محسوب می شود. هرقدر که شخصیت منفی یا همان نیروی شر دست به رذالت می زدند و هیچ ویژگی مثبتی ندارد، در مقابل شخصیت مثبتِ ماجرا سرشار از ویژگی های مثبت است و هیچ ویژگی منفی ای ندارد.

تعدادی از بازیگران سریال:

آزاده صمدی، سینا مهراد، امین تارخ، لعیا زنگنه، بهرنگ علوی، امین حیایی،جمشید هاشم پور، مهدی سلطانی، کامبیز دیرباز، دیبا زاهدی، امیر آقایی، نیکی کریمی، سامیه لک، ثریا قاسمی و…


اگر به بخش سینما علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt