اکسسوری‌های ترند امسال کدام‌اند؟

 در اکسسوری, مد

اکسسوری‌ها همان جزئیات مهم استایل شما هستند که مثل یک جادو عمل می‌کنند. هرکسی می‌تواند یک پیراهن و شلوار را باهم ست کند، اما در واقع قسمت سخت و مهم ماجرا این است که این لباس‌ها را با چه کیف، کفش و زیورآلاتی ست می‌کنید.

در ادامه قصد داریم اکسسوری‌های ترند که این روزها می‌توانید ببینید را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در استایل‌های روزمره‌تان آن‌ها را به کار ببرید. پس با ماه خاتون همراه باشید.

اکسسوری‌های ترند امسال

کیف‌های خیلی بزرگ:

کیف‌های سایز بزرگ اگرچه که صنعت مد در چند دوره‌ی اخیر از بازی با کیف‌های خیلی کوچک و میکروسایز لذت برده است، اما برای امسال تصمیم دارد که مثال «هرچه بزرگ‌تر، بهتر» را به کار بگیرد. در کالکشن برندهای Chloé ،Bottega Veneta و Bally می‌توانید کیف‌های خیلی بزرگ و تقریبا به اندازه‌ی بلندی یک دست را ببینید! یک مزیت بزرگ درباره‌ی این کیف‌های سایز بزرگ این است که به راحتی می‌توانید انواع و اقسام وسایلتان را از کیف لوازم آرایش گرفته تا لپ‌تاپ و…، در آن جای دهید.

کفش بالرین:

کفش‌های بالرین جذابکفش‌های بالرین چندین فصل است که جزو ترندهای محبوب باقی مانده و در سال ۲۰۲۳ یکی از محصولات پرفروش و مورد استقبال به شمار می‌رفت. از این رو، این ترند باز هم در بهار- تابستان ۲۰۲۴ ارائه شده تا بار دیگر فروش خوبی به همراه داشته باشد. این مدل کفش صاف که غالبا با بند تزئین می‌شود، به اندازه‌ی کفش‌های ورزشی کاربردی است. یکی دیگر از دلایل محبوبیت کفش بالرین به این خاطر است که با انواع استایل‌ از رسمی تا کژوال قابلیت سِت شدن دارد.

زیورآلاتی با جذابیت مروارید:

اکسسوری مرواریدییکی از جذاب‌ترین اکسسوری‌ها با تم کلاسیک، زیورآلاتی هستند که در آن‌ها مروارید به‌کار رفته باشد. حالا این ایده‌ی جذاب به ترند اکسسوری امسال راه پیدا کرده و می‌توانید تصور کنید که کنار لباس‌های سبک و خنک بهار و تابستان چه ترکیب زیبا و فریبنده‌ای را می‌سازد.

نکته‌ی جالب در مورد زیورآلات با تزیین مروارید این است که تنوع زیادی دارند و می‌توانید از گیره‌ سر تا پابند آن‌ها را تهیه کنید. علاو‌ه‌براین، می‌توان از مرواریدهای تک یا مجموعه‌ای از آن‌ها در یک اکسسوری بهره برد و این کاملا به سلیقه‌ی شما بستگی دارد. اگر استایلتان کلاسیک است، پیشنهاد می‌کنیم مرواریدهای سفید را امتحان کنید؛ در غیر این صورت، مرواریدهای رنگی و حتی تیره هم می‌توانند ایده‌ی خوبی باشند.

روسری‌های قواره‌کوچک:

باندانااصلا فکر نکنید اروپایی‌ها از چنین اکسسوری جذابی ساده می‌گذرند. سربندها و روسری‌های قواره‌کوچک با رنگ‌ها و طرح‌های جذابشان دل همه را می‌برند و شاید هم به همین خاطر باشد که در فهرست انواع اکسسوری ترند قرار گرفته‌اند.

این نوع روسری‌ که از اکسسوری‌های محبوب بلا حدید در تعطیلات تابستانی به‌حساب می‌آید را می‌توان به شکل‌های گوناگون روی سر بست. با در نظر گرفتن تنوع و طرح و رنگی که برندهایی نظیر هرمس، ورساچی و گوچی برای طراحی این نوع روسری ایجاد می‌کنند، می‌توانید مطمئن باشید که این اکسسوری هیچ‌وقت حوصله‌ی شما را سر نمی‌برد.

گردنبندهای چند لایه:

گردنبندهای چند لایه جذابچرا فقط از یک گردنبند استفاده کنید، زمانی که می‌توانید چندین گردنبند را به طور هم‌زمان استفاده کنید؟ ترند گردنبندهای چند لایه، مدتی است که به دلیل محبوبیت از سمت مصرف‌کنندگان، جزو ترندهای هر فصل ارائه می‌شود. برای فصل گرمای پیش‌رو نیز می‌توانید از چندین گردنبند استفاده کنید و هم‌چنان مطابق مد روز باشید. برای استایل بهتر این مدل، از گردنبندهایی با طول متفاوت استفاده کنید تا هر کدام در جای خود و به طور مستقل به چشم بیاید. همیشه ترکیب سه تا پنج تایی گردنبندها جلوه‌ی بهتری دارد.

هدبندهای ورزشی:

هدبند ورزشی ترندهدبندهای کشی را یادتان هست؟ این روزها این مدل از هدبندها از طریق تیک‌تاک محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. آن‌ها را جلوی موهایتان قرار دهید و پشت موهایتان را ساده و آزاد بگذارید.

عینک با فریم شفاف:

عینک با فریم شفافمدتی‌ست که در ایران از عینک‌هایی با فریم شفاف استقبال شده است. جالب است بدانید این عینک‌ها به این زودی از فهرست ترندها حذف نمی‌شوند! عینک‌های فصل گرما نیز مانند گذشته از عینک‌های اسکی و آزمایشگاهی الهام گرفته شده است. بهترین ترفند استفاده از این‌گونه عینک‌هایی که نصف صورت را می‌پوشاند، این است که فریم‌های بسیار شفاف یا لنزهای رنگی داشته باشند.

صندل‌های پفی:

صندل‌های پفی تابستونیصندل‌ها چند وقتی است که در لیست ترندها قرار دارند و طرفداران بسیار زیادی هم جذب خود کرده‌اند. این صندل‌ها یک انتخاب بسیار راحت برای تابستان هستند و شما می‌توانید استایل‌های مختلف و کژوال با آن‌ها داشته باشید. همچنین اگر زیاد پیاده‌روی می‌کنید، این صندل‌های پاهایتان را اذیت نخواهند کرد.

 


اگر از خواندن این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید. 

روی لینک زیر کلیک کنید. 

 

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt