انواع اکسسوری‌ های مناسب پاییز

 در اکسسوری, مد

با شروع فصل پاییز، تب و تاب استایل‌های شیک و زیبا در میان تمام خانم‌های شیک پوش پیدا می‌شود. لباس‌های زیادی در پاییز وجود دارند که می‌توانید با پوشیدن آن‌ها شیک باشید.

داشتن لباس‌های زیبا در خوش استایل بودن تاثیر بسزایی دارد. با این وجود، نباید نقش اکسسوری‌ها را در این میان از یاد برد. اکسسوری، ظاهر شما را کامل می‌کند. استفاده‌ی درست از اکسسوری، به داشتن استایل جذاب و زیباتر کمک زیادی می‌کند.

در این مقاله چند مورد از اکسسوری های پاییزی که در پاییز و زمستان ترند هستند را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

انواع اکسسوری‌ های مناسب فصل پاییز

کلاه

در این فصل کلاه ها جایگاه ویژه ای در مد دارند.کلاه های به سبک ملوانی و فرانسوی امسال بسیار ترند هستند.این کلاه ها را می توانید هم در استایل اسپرت و هم در استایل زنانه استفاده کنید مخصوصا زمانی که آرایش به رنگ تیره داشته باشید بسیار شیک و جذاب دیده خواهید شد.

دستمال گردن

اگر بخواهید یک اکسسوری شیک و در عین حال ساده در استایل پاییزی خود داشته باشید بهترین انتخاب برای شما دستمال گردن ها خواهند بود. بهتر است بدانید که در انتخاب دستمال گردن نیازی به جستجوی متریال خاصی نیست یک تکه پارچه هم می تواند به شما در این مورد کمک کند. البته حواستان باشد که رنگ آن متناسب با ترکیب استایلتان باشد. می توانید به سلیقه ی خود و با هر مدل گره که دوست دارید دور گردن خود بپیچید. به جرأت می توان گفت دستمال گردن ها یکی از بهترین اکسسوری های پاییزی می توانند باشند.

کیف

یکی دیگر از موارد مهمی که با تغییر فصل در ظاهر شما نقش مهمی دارد کیف است. بهترین پیشنهاد برای فصل پاییز و زمستان کیف‌های چرم می‌باشد که در مدل‌ها و سایزهای مختلف وجود دارد. اما می‌توان از سایر کیف‌ها نیز با توجه به رنگ مناسب استایل خود استفاده کنید و ظاهری زیبا و در عین حال شیک را برای خود بسازید.

بوت و نیم‌بوت

فصل پاییز و زمستان فصل پوشیدن بوت، نیم بوت و چکمه است. که انواع و مدل‌های مختلفی دارند و هنگام خرید آن‌ها باید به نکات مهمی دقت کنید از جمله ساق کوتاه یا بلند بودن آنها، جنس، رنگ و… تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. یک بوت مناسب باید علاوه بر گرم نگه داشتن پاها و راحت بودن باید استایل‌تان را کامل و جذاب‌تر کند.

کمربند

آیا شما نیز کلکسیونی از کمربند دارید و منتظر زمانی هستید که آنها را استفاده کنید؟ امسال زمان درخشش شماست. در گذشته هر لباسی را با کمربند تکمیل می کردند اما مدتی است که دیگر از آنها استفاده نمی شود، از سال ۲۰۲۱ دوباره کمربندها به مد برگشتند. می توانید از کمربندهایی با سگک فانتزی مانند کمربند گوچی استفاده کنید و استایلی شیک برای خود بسازید.

عینک آفتابی

استفاده از عینک آفتابی تنها مختص فصل تابستان نیست بلکه در فصل های دیگر حتی در روز های برفی نیز استفاده از آن توصیه می‌شود. در این روز ها نیز بحث انعکاس نور می تواند آسیب های جدی برای چشم به وجود آورد پس بدون در نظر گرفتن این مسائل عینک آفتابی را از استایل پاییزه خود حذف نکنید. امروزه عینک ها در رنگ ها و فریم های مختلف وجود دارند و شما می‌توانید با توجه به استایل خود و طیف رنگی لباس هایتان؛ که معمولا رنگ های گرم پیشنهاد می شود، عینکی مناسب را انتخاب کنید.

 


اگر از خواندن این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt