امسال عید چه کفشی مده؟

 در کیف و کفش, مد

تا عید نوروز چیزی باقی نمانده و در حال نزدیک‌شدن به سال ۱۴۰۳ هستیم. شروع سال جدید، بهترین زمان برای تغییر استایل است. شما می‌توانید با ایده‌های جدید و آشنایی با ترندهای روز دنیای مد، تحولی شگفت‌انگیز به استایل و سبک پوشش خود بدهید. برای اینکه سال نو را با قدم‌هایی استوار شروع کنید، یک جفت کفش تازه، گزینه‌ای عالی به نظر می‌رسد!

اگر به دنبال اضافه کردن سبک جدیدی از کفش به جاکفشی خود هستید و درعین‌حال نمی‌دانید که این تغییر استایل را از کجا شروع کنید، همراهی با ما به شما در بهترین انتخاب و خرید ممکن کمک می‌کند.

کفش زنانه Slouchy Silhouettes:

دوران چکمه‌های تنگ که به‌سختی می‌توانستید، آن‌ها را از مچ پای خود را بالا بکشید، گذشته است. اکنون فرصت نمایش کفش‌هایی با فرم یا سیلوئت شلخته است! البته که ما از عملی بودن این تغییر در ترندهای کَفش استقبال می‌کنیم. استایل اسلوشی با همان استایل شلخته در بین جوانان به سرعت در حال محبوبیت روزافزون است زیرا علاوه بر حس راحتی و جسارت، می‌توان آن را به روش‌های مختلف استایل کرد بنابراین امکانات لباس و کفش شما بی‌پایان خواهد بود.

کفش زنانه تخت:

یکی از ترندهای سال جدید، انواع کَفش‌ها با کفی تخت هستند. یک کَفش تخت نوستالژیک و شیک تقریباً با هر چیزی به خوبی جفت می‌شود. شما می‌توانید یک جفت کفش تخت را با سبک‌هایی که شامل جزئیات خیره‌کننده و تزیینات ظریف هستند، هماهنگ کنید.

کفش prada loafer:

اگر سال گذشته عاشق مدل‌های مختلف کفش لوفر پرادا شدید، نگران نباشید زیرا این مدل کَفش‌ها هنوز هم بسیار شیک و یکی از ترندهای اصلی کفش در سال جاری هستند. کَفش لوفر پرادا یا کَفش‌های مدرسه جزو مدل‌های بسیار راحت و درعین‌حال جذاب برای نوجوانان هستند. شما می‌توانید یک جفت کَفش لوفر پرادا را دامن کوتاه یا یک شلوار مشکی تنگ ست کنید.

کفش پاشنه گربه‌ای یا Kitten Heels:

یکی از مدل‌هایی که همیشه مد روز است کفش پاشنه گربه‌ای است که در رنگ‌ها و مدل‌های متنوع موجود هستند. این مدل کَفش‌ها در بین طرفداران مد در همه جای دنیا دارای محبوبیت روزافزون هستند. توصیه می‌کنیم که در سال جدید هنگام خرید کَفش زنانه، یک جفت از کَفش Kitten Heels را خریداری و در جاکفشی خود جا دهید زیرا به شما برای رسیدن به یک استایل کلاسیک و جذاب کمک می‌کند.

کفش کتانی سفید:

وقت آن رسیده است که کفش‌های کتانی بزرگ خود را با حداقل یک جفت کَفش کتانی راحت و مینیمال عوض کنید. قطعاً یکی از بزرگ‌ترین ترندهای بهار و تابستان سال ۱۴۰۳، کَفش‌های کتانی سفید بکر و ساده است. این نوع کتانی برای هر موقعیت و هر نوع استایلی می‌تواند مناسب باشد. خرید کَفش اسپرت دخترانه یکی از کارهایی است که باید برای پیوستن به ترندهای سال جدید انجام دهید.

کفش ساتن:

کَفش زنانه ۱۴۰۳ از جنس Satin یا ساتن می‌تواند زنانگی بیشتر را همراه با حس لطافت و جذابیت به ظاهر شما اضافه کند، بنابراین جای تعجب نیست که در سال جدید دوباره به یکی از ترندهای روز کَفش تبدیل شده است. استایل خود را با یک جفت پاشنه گربه‌ای ساتن رنگی کامل کنید. همچنین می‌توانید از انواع صندل‌های ساتن و کَفش‌های مجلسی ساتن برای یک تیپ زنانه مجلسی استفاده کنید.

 


اگر از خواندن این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt