معرفی فیلم غیرممکن ۲۰۱۲

 در سینما و تئاتر, فرهنگ و هنر, فیلم خارجی

فیلم غیرممکن The impossible 2012، یک فیلم درام فاجعه‌ای اسپانیایی به زبان انگلیسی محصول سال ۲۰۱۲ است که توسط جی. آ. بایونا کارگردانی و توسط سرخیو جی. سانچز نوشته شده است. این فیلم بر اساس تجربه‌های ماریا بلون و خانواده‌اش در سونامی اقیانوس هند در سال ۲۰۰۴ است.

این فیلم از منتقدان برای کارگردانی و بازیگری‌اش، به ویژه برای واتس که برای جایزه اسکار بهترین بازیگر زن، جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر زن، فیلم درام و جایزه گیلد بازیگران صفحه نمایش برای عملکرد برجسته یک بازیگر زن در نقش اصلی نامزد شده بود، نقدهای مثبتی دریافت کرد.

خلاصه داستان:

فیلم سینمایی غیرممکن The impossible 2012، در دسامبر ۲۰۰۴، دکتر ماریا بنت، همسرش هنری، و سه پسرشان لوکاس، سایمون، و توماس برای تعطیلات کریسمس به خائو لاک، تایلند می‌روند. آن‌ها در شب کریسمس وارد شده و در هتل جدید ساحل ارکید مستقر می‌شوند. دو روز بعد، در ۲۶ دسامبر، سونامی عظیم اقیانوس هند منطقه را فرا می‌گیرد.

بازیگران فیلم غیرممکن

بازیگران فیلم غیرممکن چه کسانی هستند؟ 

در غیرممکن بازیگرانی چون نائومی واتس ، ایوان مک گرگور ، تام هلند ، Samuel Joslin ، Oaklee Pendergast ، Marta Etura و Sönke Möhring به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در فیلم غیرممکن حدود ۱۱ بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان غیرممکن را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. از این‌لحاظ کارگردانی فیلم غیرممکن باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا J.A. Bayona به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری غیرممکن توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟

از دیگر بازیگران فیلم غیرممکن می‌توان به جرالدین چاپلین ، Ploy Jindachote ، Jomjaoi Sae-Limh و Douglas Johansson اشاره کرد.

حواشی فیلم غیرممکن:

  • نامزدی نائومی واتس برای بهترین بازیگر زن در مراسم اسکار ولی این جایزه را به جنیفر لارنس باخت.
  • بودجه ۴۵ میلیون دلار ولی فروش نزدیک به ۱۹۹ میلیون دلار آمریکا.
  • موقع فیلم برداری خانواده ای که داستان واقعی آن ها به نمایش داده شده است حضور داشتند و نکاتی را یادآوری می کرده اند.
  • خانواده ای که در فیلم نشان داده می شود در اصل اسپانیایی هستند که در ژاپن کار می‌کردند نه آمریکایی.
  • تهیه کنندگان فیلم داستان این خانواده را در رادیو شنیده و تصمیم گرفته بودند فیلمی در این زمینه ساخته شود.

 


اگر از خواندن این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt