معرفی سریال کمدی جین باکره

 در سینما و تئاتر, فرهنگ و هنر, فیلم خارجی

جین باکره (انگلیسی: Jane the Virgin) نام یک مجموعه تلویزیونی طنز، کمدی رمانتیک و کمدی-درام است که توسط جنی اسنایدر اورمان ساخته شده است.

اولین قسمت سریال هم در ۱۳ اکتبر ۲۰۱۴ به روی آنتن رفت و در ۳۱ ژوئیه ۲۰۱۹ پس از پنج فصل به پایان رسید. بیشتر کار فیلم برداری سریال در کالیفرنیا و لس آنجلس صورت گرفته است.

خلاصه داستان‌:

این سریال در Miami شروع می‌شود جایی که کلی اتفاق عجیب و غریب و غیر قابل پیش بینی برای Jane می‌افتد.

او یه دختر مذهبی و سخت کوش است که بر اساس سنت خانواگی خود باکرگی خودش را حفظ کرده و خانواده او هم روی این موضوع بسیار حساس هستند.

اما داستان اصلی از جایی شروع می‌شود که بر اثر یک اشتباه و از طریق لقاح مصنوعی او باردار می‌شود!! تمام این عوامل باعث آغاز یک داستان کمدی جالب و زیبا می شود…

این سریال چند فصل است‌؟ 

وجود دارد پنج فصل در مجموع با ۱۰۰ قسمت از نمایش. هر کدام حدود ۴۰ دقیقه است.

جوایز سریال جین باکره و جینا رودریگز:

جین ویرجین در مورد جوایز و نامزدی بسیار موفق بود.

این یک نمایش جدید و منحصر به فرد بود که توسط جوایز انتخاب مردم، جوایز گلدن گلوب، جوایز انتخاب منتقدان، جوایز Primetime Emmy شناخته شد.

در مجموع بیش از ۱۰۰ نامزدی جایزه داشت. جینا رودریگز برنده گلدن گلوب شد بهترین بازیگر زن – سریال تلویزیونی موزیکال یا کمدی در سال ۲۰۱۴.

تعدادی از بازیگران سریال جین باکره:

  • جینا رودریگز
  • جنا اورتگا
  • آندریا ناودو
  • جاستین بالدونی
  • یائل گروبگلاس
  • ایوان کول

امتیازات سریال:

سریال Jane the Virgin بر خلاف انتظار بسیاری از منتقدان تا اینجای فصل بسیار عالی ضاهر شده است!! این موضوع رو می‌شود از بررسی سایت های گوناگون در مورد این سریال به راحتی فهمید.

برای مثال سایت Rotten Tomatoes به این سریال نمره کامل ۱۰۰ را داده است. در حال حاظر امتیاز این سریال در سایت IMDB نمره قابل قبول ۷.۵ است و هم چنین سایت Metacritic هم نمره ۸۰ از ۱۰۰ را به این سریال اختصاص داده است.

 


اگر به بخش سینما علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt