زنان خردمند نغمه افسردگی سر نمی دهند.(۵)

 در داستان پندآموز, داستانک

من خبرهای مثبت را گزارش میدهم .

ما در اخبار ، راجع به بلایا و اتفاقات، مطالب زیادی میخوانیم؛ خبرهای بد متفاوتی که آگاهی ما را بالا می برد. اگر همیشه به این اخبار گوش بدهید یا آنها را بخوانید مطمئناً از خودتان میترسید. من، از قبل روزنامه می خواندم و هر قسمتی را که برایم اهمیت نداشته تا بدانم ، دیگران برایم میگفتند. بنابراین همیشه ،همه اخبار را متوجه می شوم. واسطه ای که قصد فروش محصولاتی را دارد، بدترین روش و متن را برای جلب توجه انتخاب می‌کند. من دوست دارم همه این خبرها تحریم شوند تا واسطه ها مجبور شوند در خبرهای خود،  از حداقل ۷۵ درصد اخبار خوب و مثبت استفاده کنند. این مسأله،  ما را دلگرم می‌کند تا ببینیم که زندگی در مسیری مثبت در حال حرکت است. ما میتوانیم از روزنامه ها، مجله‌ها و ایستگاه‌های تلویزیون درخواست کنیم تا اخبار بهتری را منتشر کنند. همه ما می‌توانیم اخبار مثبتی را که اتفاق  می افتد ببینیم و فریاد عشقی را که در هر گزارش منفی پنهان شده، بشنویم .

من، اخبار خوب را منتشر می‌کنم.

💐💐💐💐💐💐💐💐💐

من امنیت خود را ، با حقیقت فرآیند زندگی فراهم می آورم .

اگر چیزها در حال رخ دادن است و احساس می‌کنید نسبت به آنها اختیاری ندارید، به سرعت راجع به آن یک نظر مثبت بیان کنید. آن را هرچه بیشتر نزد خود بیان کنید تا از آن فضای کوچک و محدود خلاص شوید. وقتی در مورد مسایلی،  احساس خوب ندارید ، باید با خود بگویید: «خوبه! همه چیز خوبه !همه چیز روبه راهه! » و هرگاه احساس کردید که باید اختیار آن را در دست بگیرید میتوانید بگویید:« من به فرآیند زندگی اعتماد دارم .»وقتی زمین لرزه یا هر بلای طبیعی دیگری اتفاق می‌افتد، باید با خود بگویید: «من موافقم، با زمین و هر چه کرده موافقم .»در این حالت هر چیزی که اتفاق می افتد خوب  است زیرا شما با جریان زندگی در تفاهم و توافق بوده اید .


آنچه تاکنون در اختیار داشته اید، جریان اندیشه شماست. این اندیشه، که هم اکنون نیز به آن فکر میکنید، کاملا در اختیار شماست.

_____

منبع: کتاب زنان خردمند نغمه افسردگی سر نمی‌دهند.

نویسنده: لوئیز هی

___________

اگر به بخش داستانک علاقه مندید، از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید:

زنان خردمند نغمه افسردگی سر نمی دهند(۴)

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt