زنان خردمند نغمه افسردگی سر‌ نمی‌دهند.(۱۲)

 در داستان پندآموز, داستانک

من برای هر کار کوچک و بزرگی از خود تعریف می‌کنم.

من موجودی شگفت انگیزم. سال‌ها بود که خود را سر زنش کرده و به خود انتقاد می‌کردم ؛ زیرا معتقد بودم که این کار در بهبود وضعیت کار و زندگی من مؤثر است اما با این حال در طول این سال‌ها انتقاد مرا اصلاح نکرد. در واقع چنین به نظر می‌رسید که انتقاد، تغییر و پیشرفت سخت تر و اساسی تری ایجاد می‌کند. اما هرگاه به گفتگوی دورنی‌ام گوش می‌سپردم، متوجه میشدم که من فردی عیبجو و منتقد هستم که چندان خوب نبوده و حتی گاهی مرتکب اشتباه میشوم. من هنوز الگوهای دوران کودکی را به یاد می آورم پس خیلی سریع با کودک درونم صحبتی دوستانه را شروع کردم و به جای غصه خوردن و اندوهگین شدن چنین انتخاب کردم که خود را با تعریف و تمجید کردن تقویت کنم میدانم که این راه دوست داشتنی را همواره طی خواهم کرد.


تا زمانی که مهارت‌های تازه را می‌آموزید، عاشقانه خود را تقویت کنید و برای خود باشید.

 

🏵️🌼🏵️🌼🏵️🌼🏵️🌼🏵️🌼🏵️🌼🏵️

 

من مسافری آرام هستم.

در طول روز سعی میکنم که استرسی بر من وارد نشود. مهم نیست که کجا باشم در هر حال، لحظه ای مناسب یافته با آرامش می‌نشینم نفس عمیقی می‌کشم و خود را از هر استرسی تخلیه میکنم .من خود را به طور کامل در خدمت زندگی قرار میدهم جستجوگر درونی و فعالیت‌های بیرونی من مرا از تجربه ای به تجربه دیگر انتقال میدهند.
هر نوع وسیله نقلیه ای که به کار میبرم اعم از هواپیما ،ترن ،اتوبوس ،کامیون قایق، سورتمه، تخته اسکیت و دوچرخه همه و همه بی‌خطر و کاملاً ایمن هستند. هنگام سفر خود را با دانستن این که همواره در ایمنی و سلامت هستم آماده می‌کنم. من هر آن چه را نیاز دارم مرتب می‌کنم تا به راحتی در دسترسم باشند. پس ترتیب و نظم در من جلوه کرده و تا مقصد برای خود مسیری بانشاط و شادی آفرین می‌سازم.


عشق را در مسیر خود قرار دهید.
عشق در هر جهتی حرکت می‌کند، پس بدانید که به هرجا بروید، عشق همان جا منتظر شماست.

____________

منبع: کتاب زنان خردمند نغمه افسردگی سر نمی‌دهند.

نویسنده: لوئیز هی

____________

زنان خردمند نغمه افسردگی سرنمی‌دهند .(۱۱)

maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt