زنان خردمند نغمه افسردگی سر نمی‌دهند.(۱۱)

 در داستان پندآموز, داستانک

سلامت کامل حق خدادادی من است.

مَن رودررو و پذیرای همه انرژی‌های التیام بخش در جهان هستم.می دانم که همۀ سلولهای بدنم از اینکه چگونه خود را التیام ببخشم آگاه و مطلع هستند.

بدن ،من برای رسیدن به سلامت کامل همواره در تلاش است. حال برای التیام کامل خود، همۀ موانع را پشت سر میگذارم. راجع به تغذیه کردن و غذای بدنم خوراکی‌های گوارا و سالم تهیه میکنم.

مْن مراقب اندیشه های خود بوده و فقط به تندرستی فکر میکنم.

من همه اندیشه های کینه ورزی ،حسد ،عصبانیت ،ترسیدن حسرت ،خوردن، رسوا کردن و گناه را به دور ریخته از ریشه میخشکانم و از صفحه ذهنم حذف می‌نمایم.

من حتی نسبت به کسی که به من صدمه زده نیز چنین اندیشه‌هایی را به کار نمی‌برم و خود را می‌بخشم. از این که به دیگران صدمه زدم و نتوانستم نسبت به گذشته بیشتر به خود عشق بورزم .

مَن بدنم را دوست دارم و عشق را به سوی همه اندام ااستخوان ،رگوپی و همه اعضای بدنم می‌فرستم من سلولهای بدنم را از عشق پر میکنم از این که در ،گذشته بدنی کاملاً سالم داشته ام خدا را شکر می‌کنم.

من التیام و سلامت را همواره با آغوشی باز میپذیرم.

بدن من، آرام ، سلامت و بانشاط است؛ پس من هستم.

💮🌸💮🌸💮🌸💮🌸💮🌸💮🌸💮

می خواهم زندگی ام را با بالاترین آگاهی اداره کنم.

من این را همواره به یاد می‌آورم که هر مشکلی راه حلی دارد و میدانم که این نیز مشکلی است که میتوانم با آن برخورد کرده و آن را حل کنم؛ زیرا مشکل را از این دریچه میبینم که مشکلی که در حال حاضر با آن روبرو هستم امری گذرا و ناپایدار است.

این روشی است که من در اختیار دارم.

من فردی خوب هستم احساس نگرانی و ناراحتی را از خود دور میکنم. درس‌هایی را که از روزگار گرفته ام به خوبی یاد میگیرم و آن را به خوبی به دیگران ارایه می‌دهم.

مشتاقانه به تغییرات تن میدهم. این واقعیت را نیز می پذیرم که همواره راه مقابله با مشکلات را نمیدانم من میتوانم بدانم و ایمان داشته باشم هر مشکلی با بهترین شیوه حل میشود همه راه حل‌ها خوب هستند.

من، چنین می‌خواهم که فراتر از آنی باشم که امروز صبح بودم. آماده ام که خود را با چیزهای جدید رو به رو کنم.

_____

منبع: کتاب زنان خردمند نغمه افسردگی سر نمی‌دهند.

نویسنده: لوئیز هی

_________

زنان خردمند نغمه افسردگی سر نمی‌دهند.(۱۰)

maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt