فقط ۱۷ ثانیه با آرزوهایت فاصله داری!!!

 در داستان پندآموز, داستانک
  • دوست داری با تکنیکی بسیار ساده و مؤثر به خواسته‌هایت برسی؟

  • آیا می‌خواهی با تمرکزی قوی رویاهایت رنگ حقیقت به خود بگیرد؟

حتماً جوابت مثبت است.

پس با دقت این مقاله را بخوان و روش‌های آن را اجرا کن:

  • اگر بتوانی ظرف ۱۷ ثانیه روی فکر دلخواهت تمرکز کنی، با کمک قانون جذب، فکری مشابه و هم فرکانس با آن را دریافت می‌کنی.دقیقاً در مدت ۱۷ ثانیه این دو فکر به هم ملحق و در هم ادغام می‌شوند و در نتیجه انرژی لازم را برای رسیدن به خواسته‌هایت ایجاد می‌کنند.این انرژی در تو انگیزه ای ایجاد می‌کند و در ادامه می توانی ارتعاش فکری قویتر و بزرگ تری از خود ساطع کنی.
  • حالا اگر یک بار دیگر و به مدت ۱۷ ثانیه دیگر روی همان خواسته ات تمرکز کنی؛ یعنی تا این لحظه روی فکر مورد نظرت ۳۴ ثانیه تمرکز کردی.باز هم فکری مشابه آن را جذب می‌کنی.دوباره این افکار با هم ادغام می‌شوند و نقطه ی عطفی ارتعاشی و تفکری درست می‌کنند که به مراتب قویتر از افکار قبلی است.
  • اگر بازهم بتوانی به تمرکز خودت به مدت ۱۷ ثانیه دیگر ادامه دهی؛ یعنی به مدت ۵۱ ثانیه (سه تمرکز هر کدام ١٧ ثانیه‌ای) روی خواسته‌ات تمرکز کنی.باز هم تفکری بسیار قوی‌تر و عمیق‌تر از خود ساطع می‌کنی که با فکری مشابه همنوا و ادغام می‌شود.
  • و اما قدم آخر این است که به آن تمرکز سه مرحله ای هر کدام ۱۷ ثانیه باز هم ۱۷ ثانیه دیگر اضافه کنی، باز هم موارد مشابه بالا رخ می‌دهد.
  • ولی تفاوت در این است چون تا این مرحله به مدت ۶۸ ثانیه روی خواسته‌ات تمرکز کردی. نقطه عطف آن به قدری قوی خواهد بود که این فکر می‌تواند به صورت مادی خودش را آشکار کند.

نکته مهم این است که تمرکز روی خواسته‌ات باید بدون حواس پرتی باشد.

اگر در هنگام انجام تمرکز، فکری دیگر به ذهنت رسید این فکر جدید با ارتعاشی جدید خواسته‌ی قبلی تو را خنثی می‌کند.

تمرکز ۱۷ ثانیه ای هر چند به ظاهر آسان به نظر می‌رسد ولی وقتی بخواهی آن را عملی کنی برایت تا حدی مشکل می‌شود. چون همین که بخواهی روی خواسته ات تمرکز کنی هزاران فکر متضاد به سراغت می‌آید و رشته افکارت را پاره می‌کند.

به عنوان مثال:

اگر به پول بیشتری نیاز داری. اگر می‌خواهی از بیماری خاصی نجات پیدا کنی. سعی کن که با ادای کلمات درست و تفکر مناسب به خواسته هایت برسی. به دنبال چون و چرا و دلیل این که پول از کجا می‌آید و یا مگر می‌شود با تمرکز فکری از بیماری نجات پیدا کنم نگرد.

وقتی در مورد کاری تصمیم خود را گرفتی سعی کن با تمام قوا روی آن تمرکز کنی و نهایت تلاشت را بکن که در کوتاه‌ترین مدت، ارتعاشی مشابه آن را جذب کنی. کائنات همیشه در برابر احساس و ارتعاش درونی تو واکنش نشان می‌دهد.

وقتی میگویی: “خیلی دلم ماشین قرمز جدید می‌خواهد اما کو پولش؟” در این هنگام کائنات در برابر هر دو ارتعاش مثبت(داشتن ماشین قرمز) و منفی (نداشتن پول) خودت واکنش نشان می‌دهد در نتیجه خواسته ات آخر و عاقبتی نخواهد داشت!!

حواست باشد باید خواسته ات از ته دل، شفاف و بدون شک و تردید باشد. البته برای ادای کلمات درست و تمرکز روی خواسته‌ات باید هر روز تمرین کنی.

سعی کن در چند روز اول تمرکز ۱۷ ثانیه ای داشته باشی و سپس به مدت زمان آن اضافه کن تا به تمرکز ۶۸ ثانیه ای برسی.

تو خالق افکارت هستی، پس باید بتوانی روی آنها کنترل داشته باشی و انرژی ذهنی ات را بر روی چیزی که می‌خواهی متمرکز کنی.

شاید این پرسش برایت پیش بیاید که از کجا بدانی به اندازه کافی روی فکری تمرکز کرده ای؟

از روی شَم و شهودت و حال و هوای درونی خودت متوجه می شوی. اگر در موقع تمرکز حال و هوای خوبی در تو ایجاد شد؛ یقین داشته باش که اقدام درستی انجام داده ای. اگر با هر لحظه تمرکز؛ افکار متضاد و اعصاب خردکن؛ و خودگویی ذهنی منفی سر راهت سبز می‌شود؛ این مورد هشداری برای توست که باید بیشتر روی تمرکز ذهنی ات کار کنی.

یادت باشد با افکار و احساسات خود هر واقعیتی را در زندگی تجربه خواهی کرد. همین افکار و احساسات ارتعاشاتی را ایجاد می‌کنند که واقعیت یا تجاربی مشابه را به سوی خود جذب می‌کند.

اگر ذهنت را رها کنی؛ مانند قطار بخار در حرکت است و می‌تواند تو را به سوی افکار گذشته و به درد نخور ببرد و سپس با گرفتن وقایع بد گذشته؛ تو را به افکار آینده ات ببرد و آنها را برایت پیش افکنی کند.آن افکار غیر قابل کنترل هم خلاق هستند.

پس باید آگاه باشی که به چه فکر می‌کنی و کنترل افکارت را در دست بگیری.

یک راه آگاهی این است که مدام از خودت بپرسی: “حالا من در چه فکری هستم؟ چه حال و هوایی دارم؟” درست در لحظه ای که از خودت سؤال می‌کنی؛ همین به معنی آگاه است؛ چون ذهن خود را متوجه زمان حال کرده‌ای. حالا سعی کن برای ۱۷ ثانیه و با تمرین زیاد چهار بار هر بار هم مدت ۱۷ ثانیه روی خواسته ات تمرکز و آن را تجسم کنی.

در این صورت قانون جذب هم دقیقاً مثل همان را که در ذهنت دیده ای و برایش وقت گذاشتی به تو بر می‌گرداند.

______

کتاب: از سر راه خودت کنار برو
نویسنده: نفیسه معتکف

_____________

تصمیم نگیر، اقدام کن.

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt