معرفی چند انیمه کمدی

 در انیمه, سینما و تئاتر, فرهنگ و هنر

در این مقاله ما به معرفی بهترین انیمه های کمدی می‌پردازیم.

با اینکه انیمه در همه نوع ژانر از جمله ترسناک، عاشقانه، اکشن و… ساخته می‌شود، یکی از پرطرف‌دارترین ژانرها در این دنیا ژانر کمدی است. 

گینتاما (Gintama)

معرفی چند انیمه کمدیداستان از این قرار است که سامورایی های ژاپن به نبرد با بیگانگان متجاوز برمی خیزند ، اما زمانی که شوگان متوجه قدرت بیگانگان شد به سامورایی ها خیانت کرده و تسلیم بیگانگان می شود . شوگان یک قرارداد با بیگانگان می نویسد که به آنها اجازه می دهد به همه ی نقاط کشور بروند و ممنوعیت حمل شمشیر را اجرا کنند . با کنار رفتن شمشیر سامورایی ها ، آنها دیگر قادر به مقاومت در مقابل بیگانگان نیستند .

مرد تک‌ مشتی  (one punch man)

معرفی چند انیمه کمدییک ترکیب فوق‌العاده از اکشن ابرقهرمانی هیجان انگیز و کمدی که تا مرز منفجر شدن شما را می‌خنداند. خلاصه بگویم، One-Punch Man یکی از باحال‌ترین و بهترین انیمه ها به شمار می‌رود. سایتاما، ابرقهرمان نامدار این داستان است؛ کسی که می‌تواند با یک مشت، حریفش را از پا دربیاورد.

خانواده و جاسوس ( Spy x family)

معرفی چند انیمه کمدیداستان در دنیای روایت می‌شود که صلح شکننده‌ای بین دو ایالت وجود دارد. توایلایت یک ابرجاسوس است که مامور می‌شود به یک آکادمی نفوذ کند تا به یک سیاستمدار نزدیک بشود. برای انجام دادن این ماموریت، او هویتش را به لوید فورجرز تغییر می‌دهد و دخترکی بامزه با قابلیت ذهن خوانی، به نام آنیا را به سرپرستی می‌گیرد. همچنین او با یور ازدواج می‌کند، زنی که در طول روز آرام و در شب، به یک قاتل مزدبگیر تبدیل می‌شود.

کیل لا کیل (Kill la kill)

معرفی چند انیمه کمدی

عمده شهرتش را مدیون ترکیب ژانرهای اکشن و کمدی، بیش از حد مسخره بودن و سکانس‌های مبارزه احمقانه‌اش است. سریال حول محور شخصیت ریوکو ماتوی، یک دختر مدرسه‌ای سرکش می‌چرخد که راهی ماموریتی برای گرفتن انتقام در دنیایی می‌شود که لباس‌ها، به کسی که لباس را پوشیده قدرت می‌دهند.

 معلم بزرگ اونیزوکا (Great teacher onizuka)

معرفی چند انیمه کمدی

یکی از بامزه‌ترین انیمه‌هایی که نگاهی به سوی سیستم آموزشی انداخته است. Great Teacher Onizuka (همچنین به صورت GTO نام برده می‌شود) یک سریال با هجوآمیز بودنش، مرزها را می‌شکند و انتظاراتمان را از زیرمتن‌ها با جک‌های محشرش، بالا می‌برد. سریال شخصیت ایکیچی اونیزوکا را دنبال می‌کند، یک عضو سابق گروه موتورسواری که تصمیم می‌گیرد تا به بهترین معلم تمام زمان تبدیل شود، حتی اگر به این معنا باشد تمام زندگی‌اش را به پای آن بریزد.

زندگی فاجعه‌بار سایکی کی. (The Disastrous Life Of Saiki K.)

معرفی چند انیمه کمدیکوسو سایکی، پیشگویی‌ به طرز مسخره‌ای قدرتمند است که عملاً می‌تواند هر کاری انجام بدهد، غیر از اینکه بتواند از شر همکلاسی‌های عجیبش خلاص شود. کوسو می‌خواهد خودش را به عنوان یک شخصیت عادی نشان بدهد و این کار با قرار گرفتن در کنار کوکومی تروهاشی بی‌نقص، ریکی نندوی احمق و دوست داشتنی و شان کایدوی متوهم، کار سختی است.

گرند بلو دریمینگ (Grand Blue Dreaming)

معرفی چند انیمه کمدی یک کمدی عالی درباره‌ی ماجراجویی‌های ناجور ایوری کیتاهارا است، بعد از مهاجرت او به شهر ساحلی ایزو در اولین سال دانشجویی‌اش. او که در اتاقی بالای مغازه‌ی غواصی عمویش زندگی می‌کند (نام مغازه گرند بلو است)، امیدهای زیادی‌ به زندگی‌ دانشجویی‌اش دارد. ولی همان‌طور که پیش‌بینی می‌شود، اوضاع اصلا باب میل او پیش نخواهد رفت.

—————————————

اگر از این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

انیمه دفترچه مرگ 

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt