معرفی سریال مرداب

 در سینما و تئاتر, فرهنگ و هنر, فیلم ایرانی

برزو نیک نژاد تا الان به ساختن فیلم های کمدی و طنز معروف بوده، اما اکنون با سریال مرداب به ژانر درام و معمایی پا گذاشته است. تا به اینجا این سریال در این ژانر موفقیت آمیز عمل کرده است. توجه داشتن تعریف معماها، عنصرهای معمایی و چالش های موجود در داستان، نشان می دهد که این کارگردان در تولید این ژانر هم توانایی دارد.

سریال جدید مرداب یکی از اثرهایی می باشد که با توجه به بازیگران حرفه ای و توجه داشتن به جزئیات داستان، بیننده ها را جذب خود می کند. اگر دنبال سریالی مهیج و معمایی می باشید که ویژگی های جذابیت را داشته باشد، سریال مرداب گزینه مناسبی می تواند برای شما باشد.

در کل، آغاز جذاب و معمایی این سریال توانایی کارگردان و نویسنده را برای ساختن یک داستان جذاب را نشان می دهد.

نمره فیلم:

مرداب هر چهارشنبه و ساعت ۸ صبح در پلتفرم فیلم نت منتشر می‌شود. در حال حاضر در پلتفرم فیلم نت نمره ۴.۸ از ۵ را کسب کرده است.

داستان اثر:

شکیب که مردی خلافکار است، یک باند غیرقانونی دارد و از کوهیار به عنوان یک وکیل، برای پیشبرد اهدافش استفاده می‌کند. او در پی انجام یک معامله پر خطر است که بعد از آن، کسی زنده نمی‌ماند. شکیب می‌خواهد در پوشش یک معامله صوری، سنگی ارزشمند را معامله کند. پس با کمک کوهیار، به سراغ خلافکارانی خرده پا می‌رود تا به وسیله آن‌ها، نقشه‌اش را پیش ببرد. شکیب عمدا دست روی افرادی می‌گذارد که یا عزیزی در زندگیشان دارند یا خلافی مرتکب شده‌اند و از این نقطه ضعف، به عنوان ضمانت استفاده می‌کند. او صبا را که تازه از زندان آزاد شده، به جرم حمل مواد مخدر گیر می‌اندازد و شرط آزادیش از بیست سال حبس را، همکاری در انجام معامله اعلام می‌کند. شکیب به همین صورت ایرج و فتحی را هم وارد بازی خطرناک خود می‌کند.

با برملا‌شدن نسبت صبا با شکیب، ماجرا کمی پیچیده می‌شود. صبا و برادر کوهیار، کیوان، قصد دور زدن شکیب را دارند. از طرف دیگر ویدا که به شکل صوری، از دستگاه شکیب حذف شده، برایش دردسرساز می‌شود.

بازیگران خوب و درخشان مجموعه مرداب:

یکی از نکات اصلی و قوی این سریال، بازیگران حرفه ای آن می باشد. پانته آ پناهی ها، شهرام حقیقت دوست، مهدی هاشمی و دیگر بازیگران با بازی نقش هایشان توانستند در همان قسمت اول توجه بیننده را به سمت خود جذب کنند.

نقش آفرینی مهدی هاشمی با ترکیبی از احساس و تکنیک، توانست نمایش زیبایی را ارائه دهد و همچنین بازی شهرام حقیقت دوست پر از جنون و سرزندگی می باشد. حضور داشتن امیر جعفری با شخصیت شکیب هم به معرفی شخصیت های اصلی و زیاد شدن تنش در ماجرای سریال کمک کرده. این بازیگران توانسته اند با نقش آفرینی خود، جذابیت قصه را بیشتر کنند.

بازیگران فیلم:

  • مهدی هاشمی
  • شهرام حقیقت‌دوست
  • پانته‌آ پناهی‌ها
  • حامد کمیلی
  • مجتبی پیرزاده
  • الهام اخوان
  • ستاره پسیانی
  • یسنا میرطهماسب
  • الیکا ناصری
  • امیر جعفری
  • معصومه عبداللهی

آیا ارزش دیدن دارد؟

سریال مرداب یکی از آثاری است که با توجه به بازیگری حرفه‌ای و توجه به جزئیات داستان، مخاطبان را جذب می‌کند. اگر به دنبال یک سریال معمایی و مهیج هستید که از عناصر جذابیت برخوردار باشد، مرداب می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. در کل، شروع معمایی و جذاب این سریال نشان از توانایی کارگردان و نویسنده در ایجاد یک داستان جذاب دارد.

 


اگر از خواندن این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt