سالاد سیب زمینی با سبزیجات

 در آشپزی, خانه داری

مواد لازم دستور تهیه سالاد سیب زمینی با سبزیجات

در اینجا چیزی است که برای تهیه این سالاد سیب زمینی گیاهی نیاز دارید:

سیب زمینی! این سالاد را با کوچکترین سیب زَمینی زرد رنگی که پیدا می کنید درست کنید.

لوبیا سبز – برای رنگ و ترد.

ذرت تازه – برای این دستور، دانه های ذرت خام را مستقیماً از لبه برش می دهید. آنها یک بافت ترد خوب و طعم شیرین به سالاد اضافه می کنند. من جایگزین کردن ذرت منجمد یا کنسرو شده را توصیه نمی کنم.

پیاز قرمز – طعم تند و خوش طعمی را اضافه می کند.

روغن زیتون، آب لیمو، سیر و خردل  – این مواد یک سس روشن و روشن برای سیب زمینی و سایر سبزیجات ایجاد می کنند.

خامه ترش وگان – چکاندن این سس مبتنی بر بادام هندی، سالاد را روی آن قرار می دهد و بافت خامه ای و طعم تند را به آن اضافه می کند.

پیازچه – برای تزئین. آنها با خامه ترش وگان جفت می شوند تا طعم خامه ترش و پیاز خوشمزه ای به سالاد بدهد.

و نمک و فلفل – برای اینکه همه مزه‌ها پاپ کنند! من دوست دارم مقداری فلفل قرمز هم اضافه کنم.

طرز تهیه این سالاد سیب زمینی

شما می توانید دستور تهیه سالاد سیب زَمینی وگان را در سه قسمت در نظر بگیرید: درست کردن سس، پختن سیب زَمینی و لوبیا سبز و مخلوط کردن همه چیز با هم.

روغن زیتون، آب لیمو، سیر، خردل ، نمک و فلفل را در کف یک کاسه بزرگ با هم مخلوط کنید. (نکته: این کاسه باید بزرگ باشد – بقیه مواد سالاد را بعداً به آن اضافه می کنید!) اگر خامه ترش وگان را درست نکرده اید، آن را مخلوط کرده و کنار بگذارید.

بعد سیب زمینی ها را آب پز کنید. من این سالاد را با سیب زمینی های زرد بسیار کمی دوست دارم تا بتوانم آنها را کامل بگذارم. اگر سیب زمینی های بزرگتری دارید، توصیه می کنم بعد از پختن آنها را از وسط نصف کنید. در حالی که سیب زمینی ها هنوز گرم هستند، آنها را با سس در کف کاسه بریزید. آنها را کنار بگذارید.

در همین حین لوبیا سبز را سفید کنید. وقتی نرم شدند اما هنوز سبز روشن هستند، آنها را به یک کاسه آب یخ منتقل کنید تا فرآیند پخت متوقف شود. آبکش کنید و روی دستمال آشپزخانه قرار دهید تا خشک شود.
سپس، همه چیز را با هم مخلوط کنید. لوبیا سبز، ذرت و پیاز قرمز را به کاسه سیب زمینی اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند. با نمک و فلفل بیشتر مزه دار کنید.

در نهایت سالاد را به یک بشقاب بریزید. چند پیمانه از خامه ترش وگان را نازک کنید تا به غلظتی برسد و آن را روی سالاد بریزید. روی پیازچه و تکه های فلفل قرمز بپاشید و لذت ببرید!

 

_____

منبع : love&Lemons

سالاد کلم با سرکه

maahkhatoon97

جدیدترین ها

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt