معرفی شال‌های ترند امسال

 در لباس, مد

همه خانم‌ها دوست دارند که همیشه یک استایل شیک و مد روز داشته باشند. یکی از مواردی که در استایل خانم ها بسیار تاثیرگذار بوده، شال و روسری مناسب است. در ادامه با ماه خاتون همراه باشید تا شما را با شال‌های ترند امسال آشنا سازیم.

شما با شناخت شال های مد سال می‌توانید برای خودتان یک استایل زیبا و خاص آماده کنید. شال و روسری یکی از مهم‌ترین اجزای استایل شما بوده که چهره شما را بهتر نشان می‌دهد. روسری علاوه بر زیبایی باید سبک و راحت باشد و در حالت کلی به دودسته اسپرت و مجلسی تقسیم می‌شود. برای اینکه استایل شما بهتر دیده شود هر مدل شال و روسری در موقعیت مناسب خودش باید استفاده کنید. با ما باشید تا شما را با این شال‌های ترند آشنا کنیم.

شال‌های ترند امسال کدام‌اند؟

مینی اسکارف:

مینی اسکارف مینی اسکارف‌ها روسری‌های کوچک و جمع‌و‌جوری هستند که شباهت زیادی به دستمال سر دارند. این روسری‌ها در چند دهه قبل نیز مد بوده‌اند ولی سال‌های زیادی بود که دیگر از آن‌ها تولید نمی‌شد. صنعت مد دوباره مینی اسکارف را روی کار آورده است. این روسری‌ها از جنس پارچه‌های مختلفی هستند که بیشتر برای مجالس و مهمانی‌ها مناسب‌اند.

مینی اسکارف به‌راحتی با کت‌وشلوارهای زنانه یا کت و دامن‌های کوتاه ست می‌شود. البته در صنعت مد هیچ چیزی قانون خاصی ندارد و شما می‌توانید حتی با کت‌های اورسایز نیز مینی اسکارف بپوشید و شیک به‌نظر بیایید.

شال و روسری پلیسه:

شال و روسری پلیسهیکی دیگر از انواع شال و روسری‌های ترند سال، مدل پلیسه است‌. اگر شما بانویی خوش‌پوش و پیرو مد هستید، حتما جایی برای این شال و روسری‌ها را در کمدتان خالی کنید، چراکه این سبک شال و روسری با اکثر پوشش‌ها به‌راحتی ست می‌شود. این مدل نیز تاحدودی برگرفته از شال و روسری‌های پیلی‌دار قدیمی هستند که طرفداران زیادی هم دارند.

اینکه چه جنس، طرح و رنگی را برای شال‌های پلیسه انتخاب کنید بستگی به سلیقه و سبک لباستان دارد. به‌جز شال، دامن، بلیز و شلوارهای پلیسه‌ای هم مد شده است که نشان می‌دهد این سبک لباس و پارچه تا چه حد مورد علاقه طراحان پوشاک قرار دارد.

شال‌های پلیسه علاوه‌بر مجالس و مهمانی‌ها، بهترین گزینه برای استفاده روزمره نیز هستند، چراکه در انواع پلیسه نخی، شال به‌خوبی روی سر فیکس می‌شود و لیز نمی‌خورد.

شال و روسری حریر:

شال و روسری حریرشال و روسری‌های حریر یکی از مدل‌هایی است که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد. این مدل هرسال با تنوع بیش‌تری تولید می‌شود و با دیگر انواع شال و روسری در بازار رقابت می‌کند. درواقع پارچه‌های حریر محبوبیت زیادی بین بانوان دارند، حال چه برای شال و روسری باشد، چه برای سایر پوشاک.

با نزدیک‌شدن به فصل گرم سال انتخاب اکثر بانوان برای پوشش سر، شال و روسری‌های خنک و سبک است که حریر یکی از آن‌هاست. روسری‌های حریری که با گیپور و تورهای طرح‌دار مزین شده‌اند، بیشتر برای مجالس و مهمانی‌های زنانه کاربرد دارند، چراکه در کنار زیبایی، شکوه خاصی هم به استایل هر بانویی می‌بخشند.

روسری نخ ژاکارد:

روسری ژاکاردروسری‌های نخ ژاکارد یکی از بهترین روسری‌هایی است که می‌توانید در بهار و تابستان از آن استفاده کنید. این روسری‌ها هم کیفیت خوبی دارند و هم خیلی شیک و ظریف هستند. این جنس معمولا طرح‌دار و رنگی هستند. شما می‌توانید رنگ زمینه یا رنگ‌های استفاده شده در طرح روسری را با رنگ مانتوی خود همخوان کنید.

جنس این روسری‌های زیبا چیزی بین حریر و نخی هست و حالتی ابریشمین دارد. از این رو اگر به دنبال روسری مجلسی یا نیمه‌رسمی با جنسی مرغوب هستید که روی سر هم به راحتی قرار بگیرد و سُر نباشد؛ پیشنهاد ویژه‌ی ما به شما روسری ژاکارد می‌باشد.

شال و روسری ابریشم و ساتن:

شال و روسری ابریشم و ساتنامسال بیشتر شال و روسری‌ها از جنس‌ها و مدل‌های قدیمی هستند. علاوه‌بر مینی اسکارف و پلیسه، شال و روسری‌های ساتن نیز با تنوع نامحدودی در طرح و رنگ توانسته‌اند نظر بانوان زیادی را به‌خود جلب کنند. این مدل که اغلب رسمی‌پسند و برای مجالس خاص استفاده می‌شود را می‌توانید با انواع لباس‌ها بپوشید.

روسری‌های ساتن و ابریشمی باکیفیت، به‌دلیل ظرافت زیادی که در دوخت دارند، بهتر است با دست شسته شوند و هنگام اتوکشی باید از یک پارچه محافظ بین اتو و روسری استفاده شود تا کمترین آسیب را ببینند.

شال و روسری مونوکروم:

شال تک رنگشال و روسری‌های مونوکروم و تک رنگ همیشه طرفداران خاص خود را داشته‌اند. در سال ۲۰۲۴ تبلیغات زیادی برای انواع تک‌رنگ شال و روسری انجام شد و هنرپیشه‌های زیادی با پوشیدن آن‌ها باعث محبوبیت و فروش بیشتر این مدل شدند. رنگ‌های سفید و مشکی، رایج‌ترین رنگ‌های شال و روسری مونوکروم است که می‌توان آن‌ها را با هر رنگی به‌دلخواه ست کرد.

 


اگر از خواندن این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید. 

روی لینک زیر کلیک کنید. 

 

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt