شکت را با چه چیزی ست کنیم؟!

 در لباس, مد

در این مطلب قصد داریم تا شما عزیزان را یکی از آیتم های ترند سال آشنا کنیم که “شکت” نام دارد. شکت (shacket) از جمله آیتم های ترندی است که اخیرا مورد توجه افراد قرار گرفته است و در کشورما خودمان نیز طرفدرانی دارد.

اما اگر می خواهید به طور دقیق تر بدانید که شکت چیست؟و چگونه از آن در استایل مان استفاده کنیم؟

پس تا انتها این مطلب همراه ما باشید.

شکت چیست؟

با شنیدن کلمه شکت حتما اولین کلمه ای که به ذهنتان می رسد، کلمه ژاکت است. بله دقیقا درست است، شکت از ادغام کلمه ژاکت و شرت به معنی(پیراهن) به وجود آمده است.

شَکت ها شباهت زیادی به پیراهن های مردانه دارند و به دلیل داشتن ضخامت به راحتی می توانید از آنها در فصل های پاییز و بهار استفاده کنید.

شکِت لباسی است که کاملا اسپرت بوده و از آن هم به عنوان لباس زنانه و هم لباس مردانه می توان استفاده کرد.

شکت ها در جنس های مختلفی مانند، چرم نازک، تارتان و یا تویید تولید می شوند. از بیشترین و پر فروش ترین شکت ها، می توان به شکت های چهارخانه و پرطرفدار برای خانم ها اشاره کرد.

بهترین رنگ برای شکت ها در فصل پاییز چیست؟

انتخاب رنگ مناسب برای شکت نیاز به فکر قبلی دارد. از آن جایی که این لباس ها شبیه به ژاکت هستند، در نتیجه باید آن را همراه با چند لباس دیگر بپوشید. پس به داخل کمد لباس خود نگاه کنید و ببینید که از چه رنگ هایی بیشتر استفاده می کنید. معمولا اکثر افراد برای این لباس رنگ هایی مثل بژ، کرم، قهوه ای شکلاتی یا مشکی را پیشنهاد می دهند که رنگ های بسیار عالی برای فصل پاییز هستند و می توانید آن را با هر پالت رنگی ست کنید.

اگر می خواهید جزئیات بیشتری را در رنگ های خنثی برای شکت ها مشاهده کنید، بهتر است که از بافت پرز دار و پفی استفاده کنید. این ژاکت های ضخیم تر معمولاً برای فصل پاییز عالی هستند و یک ظاهر بامزه و جذاب به شما می دهند.

با شکت چه چیزی بپوشیم؟

شکت ها معمولاً ظاهری اسپرت به شما می دهند، مدل آن ها کمی افتاده است یعنی لباس در قسمت شانه ها شق و رق نمی ایستد و برای استایل کژوال و روزانه مناسب هستند. اگر نمی توانید استایل مناسبی را برای شکت انتخاب کنید، نگران نباشید. در ادامه به شما توضیح خواهیم داد که چگونه شکت را با لباس های مختلف خود ست کنید.

ست شکت با شلوار مناسب 

شلوار های کتان، بهترین گزینه برای ست شدن با شَکت محسوب می شوند. می توانید شَکت خود را با شلوار بگ، مام استایل، لگ چرم، شلوار جاگر و ست ورزشی نیز بپوشید و استایل جذابی برای خود ایجاد نمایید. شلوارهای فاق بلند گزینه دیگری جهت ست کردن شَکِت می باشد. برای این کار قسمت جلویی شَکِت را درون شلوار بگذارید و با یک کمربند شیک ست خود را زیباتر کنید.

ست شکت با کفش مناسب

بهترین انتخاب برای داشتن یک ست جذاب با شَکت ها، پوشیدن کتانی و یا بوت است. به دلیل اسپرت بودن شَکت ها بهتر است به همراه شلوار جین و یا مام استایل از یک کتانی و در ست شَکت با لگ چرم از یک نیم بوت شیک استفاده کنید.

زیر شَکت جلوباز چی بپوشیم؟

معمولا شَکت ها دکمه دارند اما جالب تر اینجاست که شما هر چه قدر آن ها را بیشتر باز بگذارید، جذاب تر می شوید. فقط بهتر است که یک لباس مناسب زیر شَکت بپوشید تا جذابیت لباس را چند برابر کنید.

اگر قصد دارید قسمت جلویی شَکت را باز بگذارید، می توانید زیر آن یک تیشرت ساده بپوشید یا درصورت علاقه به استایل لایه لایه، پیراهن جینی با یقه نه چندان ضخیم زیر آن بپوشید و یقه اش را روی یقه شَکت قرار دهید.

انتخاب لباس های یقه اسکی، هودی و یقه بزرگ برای روزهای سرد در زیر َشَکِت یک انتخاب مناسب برای تکمیل کردن استایل شما می باشد. اگر به استایل بوهمین علاقه دارید، شکت را کوتاهتر و همراه با دامن یا پیراهنی ماکسی و بوت یا اسنیکرز بپوشید.

 

اگر به بخش مد و لباس علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید. 

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری:صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt