اکسسوری های مناسب شب یلدا

 در اکسسوری, مد

در طولانی ترین شب سال شما برای داشتن ظاهری زیبا و منحصربفرد فقط کافی است در انتخاب لباس تِم این مهمانی را رعایت کنید و با استفاد درست و به جا از اکسسوری های مخصوص این شب به ظاهر خود جذابیت و زیبایی اضافه کنید.

برای انتخاب اکسسوری یلدایی مناسب در این شب بهتر است از نمادهای این شب باستانی الهام بگیرید تا با فضا و سبک مهمانی همخوانی داشته باشید. رنگ قرمز و سبز دو رنگ اصلی در شب چله هستند و بهتر است که اگر می خواهید از یک اکسسوری رنگی استفاده کنید حتما از این دو رنگ انتخاب کنید.

خب برای انتخاب درست بهتر است اول با انواع اکسسوری در استایل آشنا شوید و از چگونگی کاربرد آنها آگاه شوید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چند تا از بهترین اکسسوری های شب یلدا در استایلتان آشنا شوید.

زیور آلات شب یلدا؛ در استایل خود درخشش ایجاد کنید.

یکی از زیباترین نوع های اکسسوری برای خانم ها زیورآلات است، شما می‌ توانید انواع گردنبند و دستبند طلا و سایر زیورآلات طلایی را با طرح و مدل مناسب با شب یلدا تهیه کرده و از آن‌ها در تکمیل ظاهر و استایل خود استفاده نمائید. این نوع از زیورآلات ها به شما زیبایی زنانه و خاص می بخشند پس هرگز از استفاده از آنها غفلت نکنید. برای مثال تعدادی از اکسسوری يلدايی که می‌توانید استفاده استفاده کنید شامل:

گوشواره طرح شب یلدا

گوشوارِه یکی از زیباترین اکسسوری های بانوان است. برای شب یلدا، می توانید گوشواره های طرح یلدای مناسب استایل خود را انتخاب کنید و جلوه ای ویژه به ظاهر خود ببخشید. گوشواره های طرح شب یلدا عموما به طرح های زیر هستند:

  • گوشواره طرح انار
  • گوشواره طرح هندوانه
  • گوشواره طرح کتاب حافظ

از آنجایی که تم شب یلدا غالبا قرمز و سبز است، می توانید موارد مورد استفاده در این شب را به صورت یک درمیان سبز و قرمز کنید. به عنوان مثال، می توانید از گوشواره طرح انار در کنار گردنبند سبز رنگ استفاده کنید تا ظاهری متفاوت و خاص برای خود خلق کنید.

دستبند یلدایی

دَستبند‌های یلدایی معمولا از تنوع بالایی برخوردارند، بطوری که شما می‌توانید با هر سلیقه و نظری متناسب با استایل خود یک نمونه زیبا را انتخاب کنید. اما در این میان دستبند انار طلا از محبوبیت بیشتری برخوردار است. از طرح‌های دیگر می‌توان به انواع دستنبد طلا با پلاک‌های مختلف مانند طرح انار و هندوانه را نام برد. این مدل دستبند‌ها شامل دستبندهای مرواریدی، مکرومه، مهره‌ای و چرم و طلا می‌باشند، که هر کدام جلوه و زیبایی منحصر به فردی به ظاهر و استایل شما می‌دهند.

انگشتر یلدایی

اَنگشتر از جمله زیورهایی است که همیشه در دستان بانوان خودنمایی کرده و می‌درخشد. امروزه انواع انگشتر طلا با طرح‌های یلدایی مانند: انار، هندوانه، نوشته مخصوص شب یلدا و صدها طرح و مدل دیگر به بازار عرضه شده‌اند که هر یک می‌توانند درخشش خوبی در انگشتان شما داشته باشند.

از روسری و مینی اسکارف به عنوان سرپوش استفاده کنید.

یکی از انواع اکسسوری که بخش مهمی از استایل خانم های ایرانی را تشکیل می دهد روسری یا مینی اسکارف هایی هستند که برای پوشاندن سر و مو استفاده می شوند. در نتیجه در انتخاب آنها برای این شب دقت بیشتری به خرج دهید تا با تم مهمانی همانگی داشته باشند. یکی از نکاتی که در انتخاب انواع اکسسوری همیشه باید مد نظر داشته باشید این است که اکسسوری ها همانطور که به جا و متناسب استفاده شوند می توانند زیبایی بخش شما باشند اگر نا به جا استفاده شوند می توانند ظاهر شما را خراب کنند. در نتیجه در انتخاب اکسسوی سر و موی خود به سبک مهمانی و لباس هایی که به تن کرده اید دقت کنید.

توربان و تاج گل روی سر خود بگذارید.

یکی دیگر از اکسسوری ها برای سر و مو خانم ها توربان و تاج گل است که شاید برایتان جالب باشد تا بدانید امروزه خیلی بیشتر از روسری هاطرفدار دارند. مناسبت‌ هایی مانند شب یلدا به دلیل بعد فرهنگی و اصالت ملی ای که دارند برای تمام خانواده‌ ها مهم هستند. در نتیجه پوششی که شما برای این مراسم‌ ها در نظر می‌ گیرید بسیار حائز اهمیت می‌ باشد. پس در انتخاب اکسسوری و یا آیتم های اصلی استایل خود به عرف و فرهنگ مهمانی که قرار است در آن شرکت کنید دقت کنید.

 


اگر از خواندن این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt