لباس مجلسی برای افراد لاغر اندام

 در لباس, مد

گردآوری: سپی و سحر فشن دیزاینر

لباس مجلسی لاغر اندام ها

خانم هایی که اندام لاغر و کشیده دارند با چه مدل لباس مجلسی خوش اندام تر میشوند و کدام لباس مجلسی به آن ها بیشتر می آید؟

چه خانم های لاغر اندام و چه خانم های چاق و هیکلی در انتخاب لباس مناسب مشکل دارند و اصول انتخاب لباس مجلسی برای خوش استایل تر شدن را نمیدانند, در این مطلب راهنمای انتخاب لباس مجلسی برای خانم های لاغر را مشاهده میکنید.

لباس های راسته بپوشید

نه لباس های خیلی تنگ و نه لباس های خیلی گشاد, لاغر اندام ها باید لباس مجلسی راسته بپوشند. لباس های راسته اندام لاغر شما را زیباتر نشان میدهند و باعث میشوند کمی چاق تر از آن چه هستید دیده شوید.

رنگ ها را دریابید

شما چاق نیستید که سراغ رنگ های تیره بروید, دست شما در انتخاب رنگ لباس مجلسی باز است و میتوانید با انتخاب رنگ های روشن لاغر بودن خود را پنهان کنید.

 

دامن بهترین انتخاب برای لاغرها

دامن های مجلسی یکی از بهترین انتخاب ها برای شما هستند, هم دامن های تنگ و طرح دار و هم دامن های کوتاه چین دار برای شما مناسب اند که انتخاب آن بستگی به سلیقه شما دارد.

پیراهن مجلسی بلند

اگر برای عروسی اقوام نزدیک قصد دارید پیراهن مجلسی بلند بپوشید بهتر است سراغ لباس های مدل ماهی نروید, پیراهنی انتخاب کنید که از کمر به پایین کمی کلوش باشد مانند تصاویر بالا.

اگر پیراهن تان آستین دار باشد خیلی بهتر است, اینگونه شما یک خانم خوش استایل و همه چیز تمام در مجلس خواهید بود.

یکی از بهترین گزینه‌هایی که می‌تواند زیبایی باریک بودن اندام خانم‌های لاغر را نشان دهد لباس‌هایی است که قسمت یقه آن تزیین شده یا به سبک خاصی طراحی شده است.

طراحی‌های یقه که از خود پارچه بر روی یقه لباس طراحی می‌شود تاکید کننده فرم کشیده و لاغر اندام شما است و این سبب می‌شود بالا تنه شما بسیار زیبا جلوه کند از طرفی استفاده از لباس‌های آستین دار یا لباس‌هایی با آستین‌های نیمه کوتاه نیز کشیدگی دست‌ها را بیش‌تر به نمایش می‌گذارد و این اندام شما را بسیار زیبا‌تر نشان می‌دهد.

 

انواع آستین‌ها برای لباس خانم‌های لاغر

امروزه انواع طراحی‌های مختلف بر روی لباس‌ها و اجزای آن مانند یقه، آستین و … بسیار زیاد شده است. یکی از اجزا لباس که امروزه بسیار مدل‌های مختلفی برای آن طراحی شده است، آستین‌ها هستند.

اگر شما جزو آن دسته از خانم‌های لاغر اندامی هستید که دست‌های شما بسیار باریک و کشیده است می‌توانید از مدل آستین پانچو یا پف دار برای حجیم کردن اندام دست‌های خود استفاده کنید حتی می‌توانید از لباس‌هایی که تنها سر شانه‌های پفکی دارند استفاده کنید و کمی اندام خود را به این وسیله حجیم‌تر نشان دهید.

یقه لباس مجلسی برای افراد لاغر اندام

افرادی که اندام باریک و لاغری دارند اغلب قفسه سینه صافی دارند و همین سبب می‌شود تا کمی انتخاب لباس را برای خانم‌ها دشوار کند.

برای پر کردن قسمت قفسه سینه و خوش فرم نشان دادن آن بهتر است از لباس‌هایی استفاده کنید که قسمت یقه آن با انواع چین یا گره کار شده است یا با استفاده از اکسسوری و جواهرات مختلف قسمت قفسه سینه خود را بپوشانید تا حجیم‌تر خودش را نشان دهد.

هرگز از لباس‌هایی با یقه هفت باز استفاده نکنید چرا که یقه هفت قسمت قفسه سینه را بیشتر نشان می‌دهد علاوه بر این در روزهای زمستانی نیز می‌توانید از شالگردن‌های بافتنی استفاده کنید و آن را با مدل‌های مختلف در جلو سینه خود گره بزنید.

یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید برای پوشاندن و خوش فرم نشان دادن قفسه سینه خود انجام دهید استفاده از لباس‌های چند لایه است. به طور مثال از یک تاپ به همراه یک کت بر روی آن با رنگ‌ها مختلف و در تضاد هم استفاده کنید با این روش نیز می‌توانید استایل خودتان را زیبا‌تر جلوه دهید.

انتخاب شلوار یا دامن مناسب نیز یکی دیگر از موارد تاثیر کذار در زیبا نشان دادن فرم بدن است. خانم‌های لاغر نیز باید در انتخاب شلوار و دامن خود دقت لازم را داشته باشند تا فرم بدن، انحنای کمر و استایل خود را بتوانند با انتخاب صحیح زیبا‌تر جلوه دهند.

انتخاب دامن مناسب برای خانم‌های لاغر اندام

اگر شما هم جزو آن دسته از خانم‌های لاغر اندامی هستید که علاقه بسیاری به پوشیدن دامن دارید بهتر است از این راهنمای انتخاب دامن برای خود استفاده کنید. دامن‌ها جذب که بر روی آن طرح‌های راه دار پهن باشد یک انتخاب بسیار شیک برای خانم‌های لاغر است. جذب بودن این دامن کمک می‌کند تا فرم زیبای بدن شما به وضوح دیده شود و استایل خوش فرمی را برای شما ایجاد می‌کند. در میان دامن‌های کوتاه، دامن‌هایی که پر چین است نیز می‌تواند بسیار مناسب باشد.

اگر هم جزو آن دسته از خانم‌هایی هستید که به دامن‌ها بلند علاقه مند هستید بهتر است دامن‌هایی که کمر جذب دارد و قسمت پایینی آن کلوش و پف دار است را انتخاب کنید تا علاوه بر نشان دادن فرم باریک و زیبای کمر شما پایین تنه شما را حجیم‌تر نشان دهد تا استایلتان فوق العاده زیبا نشان داده شود.

 

گردآوری: سپی و سحر فشن دیزاینر

 sepysahar 

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt