تکنیک‌های استفاده از بیوتی بلندر

 در پوست و زیبایی, سلامتی

بیوتی بلندر (Beauty Blender) یکی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین لوازم آرایشی در دنیای میک‌آپ است. این اسفنج جای خاصی در لوازم آرایشی هر میک‌آپ آرتیست دارد. از بهترین مواد ساخته شده است و شکل بدون لبه‌ی آن باعث می‌شود استثنائی باشد.

از بیوتی بلندر می‌ توانید برای به کار بردن فونداسیون، رژ گونه، کانسیلر، کرم مرطوب‌ کننده و بقیه لوازم آرایشی استفاده کنید. شما فقط نیاز دارید که راه درست آماده کردن بیوتی بلندر و تکنیک‌های صحیح را بدانید تا به نتیجه دلخواهی که می‌خواهید برسید.

پس در ادامه با ماه خاتون همراه باشید.

روش استفاده از اسفنج آرایشی بیوتی بلندر

  • یکی از بزرگترین اشتباهاتی که شما می‌ توانید در رابطه با استفاده از این اسفنج مرتکب شوید این است که از اسفنج خشک برای به کار بردن محصولات مراقبت پوست و یا آرایش کردن استفاده کنید. پد خیس نه تنها پوست را کاملا یکدست پوشش میدهد بلکه لوازم آرایش را نیز به خود جذب نمی کند. قبل از استفاده، اسفنج را زیر شیر آب بگیرید تا کاملا خیس شود و یا با یک اسپری کاملا خیس کنید.
  • وقتی که می‌ خواهید از اسفنج تان استفاده کنید،  آن را به آرامی فشار دهید تا آب اضافی از آن بچکد. اما حواستان باشد که زیاد فشار وارد نکنید تا اسفنج پاره نشود.
  • در حین کار اگر احساس کردید که اسفنج تان خشک شده می توانید دوباره آن را خیس کنید.

چرا بیوتی بلندر به شکل تخم مرغ است؟

می‌توانید از لبه‌های گرد آن برای اعمال میک‌آپ به بخش‌های بزرگ صورت خود استفاده کنید؛‌ مثلا گونه و پیشانی. از لبه‌های تیز برای اعمال میک‌آپ به بخش‌هایی که به آن‌ها دسترسی ندارید یا نیاز به دقت دارند، استفاده کنید؛ مثلا کنار بینی، زیر چشم و کنار لب. همه چیز را ترکیب کنید و از شکل تخم‌مرغی این اسفنج به نحو احسن استفاده کنید!

بیوتی بلندر خود را تمیز نگه دارید!

هر بار که از اسفنج تان استفاده می‌کنید، آن را با مقدار کمی شامپو بچه و آب یا شوینده‌ی مخصوص آن یا شامپو بچه بشویید. آب گرم برای کشتن میکروب‌ها و باکتری‌ها مناسب است. و قبل از این که اسفنج را به ظرف خود بازگردانید، حتما از خشک بودن آن اطمینان حاصل کنید. علاوه بر آن، قرار دادن اسفنج در محیط تاریک و مرطوب باعث می‌شود باکتری و کپک در اسفنج رشد کند.

روش تشخیص بیوتی بِلندر اصل

  • سایز اسفنج اصلی وقتی خیس می شود دو برابر می شود اما اسفنج تقلبی یا اصلا تغییر سایز نمی دهد یا خیلی کم بزرگ می شود. اسفنج اصلی وقتی خشک شود به سایز اصلی خود برمی گردد.
  • اسفنج اصلی کمی سفت و متراکم است. بعد از اولین استفاده کم کم نرم تر خواهد شد. در حالیکه اسفنج تقلبی از ابتدا خیلی نرم و شل هست.
  • تمام بیوتی بلندرهای اصل بدون لبه و شبیه تخم مرغ هستند. هر اسفنج دیگری که تحت عنوان بیوتی بلندر فروخته می شود و شکل دیگری دارد فیک است.

همیشه یک بیوتی بِلندر اضافه داشته باشید. 

اگر هنگام میک‌آپ اشتباهی مرتکب شوید، این اسفنج می‌تواند شما را نجات دهد. اگر بیش از حد روی گونه‌های خود رژگونه زده‌اید، از یک اسفنج خشک برای ملایم‌تر کردن رنگ آن استفاده کنید. همچنین اگر سایه‌ی شما ریخته است، آن را با یک اسفنج تمیز کنید.

با بیوتی بِلندر به صورت ضربه ای کار کنید.

پد را نباید روی صورت خود بمالید، بلکه باید به نقاط مختلف ضربه بزنید. ضربه زدن باعث میشود تا ارایش شما به طور یکنواخت پخش شود و ظاهر بهتری پیدا کند. نکته دیگر در استفاده از بیوتی بلندر امکان استفاده از مواد ارایشی کمتری را ممکن می کند چون شما با پخش کردن کرم صورت خود را ارایش می‌کنید، پوشش دهی بهتر با مواد کمتر خواهید داشت.

مورد بعد استفاده از رژگونه است که با استفاده از پد می‌توان رژگونه را به طور کاملا طبیعی روی صورت قرار داد و این به طبیعی شدن ارایش شما کمک بیشتری خواهند کرد.

 

در پست بعدی انواع بیوتی بلندر و رنگ‌های مختلف آن را باهم بررسی می‌کنیم پس در بخش زیبایی با ماه خاتون همراه باشید. 

 

اگر به بخش زیبایی علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

چگونه براش های آرایشی را تمیز کنیم؟

 

گردآوذی:صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt