معجزه شکرگزاری (۱۷)

 در داستان پندآموز, داستانک

شکرگزار بودن همیشه ساده نیست.

راستش گاهی حتی کاری سخت و چالش‌برانگیز است. خصوصا اگر عادت به آن نداشته باشید و در شرایطی ناخوشایند قرار بگیرید. اما باید بدانید قدردانی به معنای رضایت از شرایط فعلی زندگی نیست. بلکه شکرگزاری یعنی، اگرچه در حال حاضر ممکن است همه‌چیز سخت پیش برود اما شما می‌توانید فراتر از امروز و این لحظه را ببینید و برای تمام موهبت‌ها و نعمت‌هایی که داشته‌اید قدردان باشید.

معجزات شکرگزاری

شکرگزاری کمک می‌کند بر روی جنبه‌های مثبت زندگی تمرکز کنید و احساسات مثبت را بیش از احساسات منفی تقویت نمایید. به‌علاوه این رفتار به زندگی معنا می‌بخشد، آستانه تحمل شما را بالا می‌برد و کمک می‌کند نسبت به دیگران بخشنده باشید. عبارت «خدایا شکرت» شاید به نظر ساده و بی‌نتیجه باشد اما کمک می‌کند در هر شرایطی بر جنبه‌های مثبت زندگی تمرکز کنید و فکر، انرژی و زمان خود را برای ابعاد منفی و تغییرناپذیر زندگی تلف نکنید.

عبارات تاکیدی شکرگزاری 

معجزه شکرگزاری (۱۷)

• من امروز تمام سعی خودم را می‌کنم که از تمام انرژی هایم محافظت کنم و آنها را در بهترین موقعیت خرج کنم، چرا که انرژی های من می‌تواند من را به هر سمتی سوق دهد.

• تمام جلوه های مورد نظر من به زودی در زندگی من آشکار می‌شود. من تسلیم شدن به کائنات را انتخاب می‌کنم و اعتماد دارم که هر جیزی که قرار است اتفاق بیفتد اتفاق خواهد افتاد. من در آرامش و تمرکز در لحظه حال باقی خواهم ماند. با هدفی اینجا روی زمین هستم.

• مَن به انرژی خودم احترام می‌گذارم و برای محافظت از آن مرز های سالمی تعیین می‌کنم. من کنترل زندگی خودم را در دست دارم و انتخاب می‌کنم اطرافم را با افراد مثبت و حامی احاطه کنم. از نه گفتن و از دفاع از خودم نمی‌ترسم، وقت و انرژی من ارزشمند است. به روند الهی خود اعتماد دارم.

• ذات من با رشته های عشق جهانی و انرژی پر جنب و جوش در هم آمیخته است، ملیله‌ای که غنای تجربیات زندگی را منعکس می‌کند. من تابش مثبت دارم و نور من هر روحی را که با آن رو به رو می‌شوم با گرمای مهربانی و پیوند پیوند انسانی لمس می‌کند. من یک موجود دوست داشتنی بی‌نهایت هستم.

معجزه شکرگزاری (۱۷)

• مَن افکارم نیستم، من احساساتم نیستم. افکار و احساسات من صرفاً تجربیاتی از انسان بودن هستند. من موجودی نامتناهی هستم که زندگی را همانگونه که هست تجربه می‌کنم. من انرژی نور را تجسم می‌دهم و می‌توانم واقعیتی را که شایسته و  آرزویش هستم خلق کنم.

• ذاتاً بی‌نهایت هستم. هیچ چالش یا مانعی وجود ندارد که من از قبل برای قلبه بر آن طراحی نشده باشم. کائنات هیچ مصیبتی به من نداد که نتوانم بر آن غلبه کنم. من یک موجود متجلی قدرتمند هستم. تمام آرزوی های من در حال حاضر در مسیر من آشکار شده است. من با عشق، نور و محافظت حرکت می‌کنم.

• از نظر ذهنی خودم را درخشان، قوی، موفق، شاد، و پر از زندگی تصور می‌کنم. می‌بینم که به سمت بالا حرکت می‌کنم. تاریکی و سردرگمی را پشت سر می‌گذارم تا وارد روشنایی و زیبایی فزاینده شوم. من خودم را در حال پیشرفت، رشد و برنده شدن در هر کاری تجسم می‌کنم.

——————————————-

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

معجزه شکرگزاری (۱۶)

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt