معرفی سریال آمریکای کوچک

 در سینما و تئاتر, فرهنگ و هنر, فیلم خارجی

سریال آمریکای کوچک، سریالی کمدی و درام، محصول سال ۲۰۲۰ کشور آمریکا است.

سِریال آمریکای کوچک بر اساس مجموعه داستان های واقعی آمریکای کوچک نوشته شده است که پیش از آن در مجله اپیک به چاپ رسیده است. سریال آمریکای کوچک در جشنواره‌ ‌های مختلف افتخارات متعددی را به دست آورد که از میان آنها می ‌توان به دریافت جوایز ایمجن و ال ام جی و نامزدی دریافت جوایز کورتیز و اسپیریت ایندیپندنت اشاره کرد.

هر اپیزود سریال آمریکای کوچک ماجرایی مستقل و گیراست.

در سریال آمریکای کوچک، هر اپیزود داستان مستقل خود را روایت می‌کند. اما دلگرم‌کنندگی، انگیزه‌بخشی و عرضه اطلاعات مفید عناصری مشترک‌اند که تا حدود زیادی، خط‌مشی و چهارچوب همه قسمت‌ها را مشخص می‌کند. علاوه بر آن، حضور سیان هدر، در مقام مجری طرح، در کنار نویسنده‌ای چون لی ایزنبرگ را نمی‌توان ازنظر دور داشت. ایده اصلی ساخت این سریال از مقالات مجله اپیک (با عنوان اصلی Epic Magazine) اقتباس‌شده و درنتیجه، در میان داستان‌های گوناگون که در هر اپیزود روایت می‌شود اشتراکات فراوانی می‌توان یافت؛ برای نمونه، همه افرادی که سوژه این داستان‌ها هستند مهاجرانی ساکن آمریکا هستند.

سریال آمریکای کوچک راوی زندگی مهاجرین

داستان‌هایی که در سِریال آمریکای کوچک روایت می‌شود داستان‌های زندگی واقعی مردم مهاجر است و بنابراین به گذشته تعلق دارد. با در‌نظر‌گرفتن گذر زمان می‌‌توان دریافت که برای رسیدن به قوانین و سیاست‌های حال حاضر در ایالات‌متحده چه هزینه‌هایی پرداخت‌شده است. حال وقتی‌که با درخواست پناهندگی یک مهاجر سوری موافقت می‌شود، نمی‌توان فراموش کرد که چندی پیش دولت ترامپ قانون ممنوعیت مهاجرت را به تصویب رسانده بود. در فیلم می‌‌بینیم که یک مهاجر غیرقانونی، بدون درگیر شدن با مشکلاتی چون اخراج از ایالات‌متحده یا آزار و اذیتِ دولت، موفق می‌شود شهروندی آمریکا را به‌دست آورد.

مجموعه “Little America” از نظر دادن مستقیم درباره سیاست‌های مدرن آمریکا پرهیز می‌کند. ولی درباره ویژگی‌های خوب، مثبت و بی‌مانند باز شدن دوباره مرزهای آمریکا به روی مهاجرین، کاملاً صریح اظهارنظر می‌کند.

بازیگران سریال:

بازیگرانی چون کانفیدنس، جرنست کورچادو، کمیوندو کوچینیو، ملانی لوران، آنجِلا لین، سورج شارما، هاز سلیمان و شان توب در سریال آمریکای کوچک به ایفای نقش پرداخته ‌اند.

 


اگر از خواندن این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt