معجزه شکرگزاری (۲۲)

 در داستان پندآموز, داستانک

 سلام به ماه خاتونیای عزیز ما امروز اومدیم با یک مقاله شکرگزاری جدید پس برای خواندن عبارت تاکیدی شکرگزاری تا اخر این مقاله همراه ما باشید.

هرگز از عشقی که داده‌ای پشیمان نشو، حتی اگر متقابل نبود. عشق همیشه به فرستنده باز می‌گردد، آن عشق از شخص دیگری، در زمان دیگری، در رابطه با موضوع دیگری و به شکل دیگری باز خواهد گشت. به ابزار عشق در جهان ادامه بده، زیرا چندین برابر آن به سوی تو جاری می‌شود.

عبارات تاکیدی شکرگزاری

امسال را با خود باوری و ایمان آغاز میکنم. قوی و قدرتمند هستم. هر آنچه که در زندگیم بخواهم را میتوانم بدست بیاورم. اهدافم را تعیین کرده‌ام و روی آنها تمرکز میکنم. این سال جدید را با انرژی و امید به بهترین‌ها شروع میکنم. با قدرت خود باوری، به چالشها پاسخ میدهم. به خودم متعهد هستم. برای دستیابی به موفقیت‌هایم، تلاش میکنم و هیچ‌گاه از حرکت باز نمی ایستم. این سال، فرصتی است برای پیشرفت کردن. با خود باوری، به رویاهایم نزدیکتر میشوم. خوش شانس و خوشبخت هستم.هر آنچه که نیاز دارم، درون من است.

معجزه شکرگزاری (۲۲)، ماه خاتونمن لبریز از عشق، بینش، عطوفت و خلاقیت هستم. هر روز بهتر و بهتر می‌شوم. با بهترین و معتبرترین نسخه نسخه از خودم همسو هستم. با اهداف والا تر خود همسو هستم. حس ششم من بسیار قوی است. به نشانه هایی که هر روزه در زندگی‌ام ظاهر می‌شوند اعتماد دارم. بابت این زندگی زیبا بی‌نهایت سپاسگزارم.

شاد تر از همیشه هستم. با اهدافم هماهنگ هستم و به مسیری که در آن قرار دارم اعتماد دارم. برای آینده احساس شوق می‌کنم و می‌دانم که در بهترین مسیر برای تجلی زندگی رویاهایم قرار دارم. همه چیز برای من در جای درست خودش قرار می‌گیرد. من بابت این زندگی زیبا سپاسگزارم.

با خودت تکرار کن

امسال را با خود باوری و ایمان آغاز میکنم. قوی و قدرتمند هستم. هر آنچه که در زندگیم بخواهم را میتوانم بدست بیاورم. اهدافم را تعیین کرده‌ام و روی آنها تمرکز میکنم. این سال جدید را با انرژی و امید به بهترین‌ها شروع میکنم. با قدرت خود باوری، به چالشها پاسخ میدهم. من به خودم متعهد هستم. برای دستیابی به موفقیت‌هایم، تلاش میکنم و هیچ‌گاه از حرکت باز نمی ایستم. این سال، فرصتی است برای پیشرفت کردن. با خود باوری، به رویاهایم نزدیکتر میشوم.

از سختی ها نمی‌ترسم. زیرا می‌دانم که رشد و تکامل در طرف دیگر منتظر است. شجاع هستم.  توانایی خود را برای عبور از هر چالشی پذیرفته‌ام. هیچ چیز نمی‌تواند مرا از حرکت رو به جلو باز دارد. آگاه هستم و از هر چالشی برای قوی‌تر شدن استفاده  می‌کنم.  خودم را باور دارم و توانایی هایم را می‌شناسم. نور الهی پشتیبان من است. بابت همه چیز سپاسگزارم.

معجزه شکرگزاری (۲۲)، ماه خاتونزندگی من زیباست.  بابت دوستانم، خانواده‌ام، حرفه‌ام، خانه‌ام، زندگی‌ام و تمام آنچه که در آن وجود دارد، سپاسگزارم. کاملاً احساس خوشبختی می‌کنم که چنین زندگی شگفت انگیزی را زندگی می‌کنم.  بسیار خوش شانس و خوشبخت هستم که می‌توانم هر روز در این بدن بیدار شوم و از زندگی لذت ببرم. زندگی یک معجزه است و بابت آن بینهایت سپاسگزارم.

در ادامه…..

من درست همان جایی هستم که باید باشم. مانند ستاره ها و سیارات که در مدار صحیح خود قرار دارند. نیز تحت حمایت نور الهی هستم و توسط آن هدایت می‌شوم زیرا که به این منبع عظیم انرژی متصل هستم. با جهان هستی یکی هستم. عشق هستم.  نور هستم. آگاهی خالص هستم. فرکانس عشق مطلق قرار دارم و بابت این زندگی زیبا سپاسگزارم.

این هفته، هفته‌ی صعود انرژی هاست. در این لحظه هرگونه انرژی منفی را رها میکنم و با قلبی شجاع به مسیر خود ادامه می‌دهم. به زمانبندی الهی ایمان دارم. می‌دانم که آینده‌ای پر از عشق، فراوانی و شفای عمیق در انتظار است.  صبور هستم و با آرامش میپذیرم که بعضی چیزها با ترتيبى متفاوت از آنچه در ذهن من است اتفاق می‌افتند. بابت زندگیم سپاسگزارم و برای اتفاقات مثبتی که در راهاند احساس شوق میکنم.

من موجودی پر جنب و جوش و پر انرژی، سرشار از نشاط و اشتیاق هستم. من برای سلامتی و تندرستی ‌ام  سپاسگزارم و مصمم هستم که هر روز خود را به بهترین شکلی که می توانم زندگی کنم. قلب من به روی تجربیات و فرصت های جدید باز است و برای تمام آنچه که در راه است، احساس شوق می کنم.

با خودت تکرار کن: “باقی سال برای من مملو از پیشرفت های جدید، تجدید حیات و تولد های دوباره خواهد بود. انرژی تازه‌ای به زندگی من وارد می‌شود و من دائما در اعجابم که کائنات چگونه هر بار فراتر از آنچه که در جستجویش هستم را به زندگیم جاری می‌کند. من از نظر مالی پایدار هستم. پول به راحتی به سمت من سرازیر می‌شود. من در آرامشم. ذهن من آرام است. من با سلامتی همسو هستم. بدن من خوب است. من هوشیار و متمرکزم. پای روح من محکم در رسالتم کاشته شده است. قلب من باز و ذهن من آماده است. من به آنچه پیش و روی من است با اعجاب می‌نگرم.

————————————————————

اگر از این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

Maahkhatoon97

معجزه شکرگزاری(۲۱)

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt