پارک ساحلی الممزر دبی

 در آشنایی با توریستی سایر کشورها, گردشگری

پارک ساحلی الممزر دبی با ده‌ ها هکتار وسعتی که داراست یکی از گوهرهای پنهان و محبوب ‌ترین و پرطرفدارترین مناطق دیدنی است و جزو جاذبه های گردشگری تور دبی محسوب می شود.

پارک ساحلی الممزر در امتداد دماغه‌ کوچکی در دهانه‌ خور الممزر واقع شده و در خلیج کوچکی درست در مقابل شارجه می باشد. در ضمن می توانید از ساحل‌ های شنی سفید رنگ و دوست ‌داشتنی، استخر شنا و باربیکیو به همراه فضاهای باز مخصوص کودکان و زمین‌ های بازی، کلبه ‌های ییلاقی، دکه ‌های تغذیه ‌فروشی متنوع، آمفی‌ تئاتر، زمین چمن برای پیک ‌نیک و ساحل سرپوشیده فراهم شده است، نهایت استفاده را ببرید.

امکانات پارک ساحلی الممرز دبی

سواحل پارک

یکی از ویژگی های جذاب پارک آل ممزر دبی جدای از زیبایی و فضاهای مناسبی که دارد، وجود سواحل آن است. این موضوع که شما در پارکی ساحلی قدم می زنید، خود می تواند جاذبه ای برای دبی باشد. در اینجا می توانید در میان ۵ پارک قدم بزنید و از امکانات آن ها مانند غریق نجات ها، اتاق های تعویض لباس، برج های ساعت و آفتابگیرها بهره ببرید. شما از هر ورودی که وارد پارک شوید، می توانید به راحتی خود را به سواحل برسانید.

خدمات رسانی در فضای استخرها

پارک آل ممزر دبی دارای استخر بسیار بزرگی بوده که به ۳ قسمت تفکیک شده است. قسمتی برای کودکان و دو قسمت دیگر برای بزرگسالان در نظر گرفته شده است. امکانات کنار استخر شامل صندلی ها، آفتابگیرها، اتاق های تعویض لباس، دوش ها و فضاهای اسنک فروشی می باشد. همچنین غریق نجات ها نیز به صورت دائمی در کنار استخر دیده می شوند.

فضای باربیکیو

در پارک آل ممزر دبی تعداد ۲۸ فضای باربیکیو را با امکانات مدرنی برای گریل کردن و پختن، چتر ها و صندلی ها آماده نموده اند. این قسمت در ساحل شماره ۵ قرار گرفته است و برای راحتی و سرگرمی شما مبله شده اند.

کابین هایی برای رزرو

گاهی برای مهمانان برجسته یا افراد خاص خدماتی در این پارک فراهم می شود. در صورتی که می خواهید از این خدمات بهره مند شوید باید از قبل کارهای مربوط به رزرو آن را در سایت مربوط به پارک آل ممزر دبی انجام دهید. این خدمات شامل رزرو خانه هایی ییلاقی یا فضاهای سرپوشیده با تهویه مطبوع است. فضای باربیکیو و دوش ها نیز باید از قبل رزرو شوند.

فضای برج و آمفی تئاتر پارک

آمفی تئاتر پارک آل ممزر دبی به راحتی می تواند میزبان مراسمات و کنسرت های موسیقی باشد. این سالن درون ساختمان مدیریت پارک منتهی با ورودی و دری مجزا قرار گرفته و فضایی هنری به وجود آورده است. برجی با اترفاع ۸ متر در مرکز پارک قرار گرفته و اگر می خواهید نمایی از کل پارک را ببینید، می توانید به بالای این برج بروید. قسمت های مختلف پارک از بالای این برج مرکزی قابل دیدن هستند.

فضای بازی

اگر با کودکان خود به دیدن پارک آل ممزر دبی می روید، می توانید از فضای مختلفی که برای بازی کودکان در نظر گرفته اند، استفاده کنید. وسایل بازی بسیاری مدرن و ایمنی همانند دیواره صخره نورید، لوازمی برای آویزان شدن و تاب خوردن یا سر خوردن را در اطراف پارک و در فضای بازی پیدا خواهید کرد. همچنین برای گردشگران بزرگسال فضای تمرین های ورزشی با وسایل ورزشی در میان درختان خرما و در نزدیکی خانه های ییلاقی تعبیه شده است.

فضای سبز پارک

این پارک فضای سبزی دلنشین، ساخته شده از درختان، گل ها و بهترین گیاهان را در خود جای داده است. اینجا با ۱۶۰۰ درخت خرما، ۳۰۰ درخت نارگیل و ۶۰۰۰ گونه از بوته ها و درختان دیگر تزئین و گل کاری شده اند و فضایی سرسبز را به متراژ ۵۵۰۰۰ متر مربع به وجود آورده اند.

برای ورزش کردن و دویدن در کنار خط ساحلی که یک طرف آن را دریا و طرف دیگر را درختان نخل و بوته های گل در برگرفته، به این مکان بیایید. همچنین مسیرهای دوچرخه سواری و اینترنت وای فای در پارک آل ممزر دبی وجود دارد.

زمان های بازدید از پارک

روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب باز است.

پنج شنبه تا شنبه و تعطیلات عمومی این پارک از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب باز است.

در طول ماه رمضان نیز از ۹ صبح تا ۱۰ شب برای شما گردشگران باز است.

همچنین روزهای دوشنبه و چهارشنبه این پارک مخصوص بانوان است. به کودکان زیر ۶ سال اجازه ورود داده می شود.

 


اگر از خواندن این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt