نکاتی در انتخاب استایل شب یلدا

 در لباس, مد

جشن شب یلدا معروف به شب چله یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانی است. این مراسم از جشن‌های کهن ایران باستان بوده و جزو آداب و رسوم زیبای ایرانی‌ها محسوب می‌گردد. اولین بار این مراسم توسط زرتشتیان بر‌پا شده است. یلدا طولانی‌ترین و تاریک‌ترین شب اول زمستان است که در این شب طبق رسم و رسوم ایرانی‌ها همه خانواده و دوستان در کنار هم جمع می‌شوند و این شب را جشن می‌گیرند.

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های هر بانوی جوان در این شب به یاد ماندنی این است، که لباسی مناسب و برازنده برتن کند تا بتواند در کنار رنگ و لعاب این شب زیبا او نیز به زیبایی بدرخشد.

بنابراین اگر می‌خواهید در این شب یک استایل جذاب و خاص داشته باشید، باید به نکته هایی در استایل خود و استفاده از اکسسوری و سبک آرایش خود بسیار دقت نمائید. در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با چند نکته برای داشتن یک استایل بی‌نظیر راهنمایی کنیم.

نکاتی که کار شما را در انتخاب استایل مناسب شب یلدا آسان‌تر می‌کند:

لباس‌هایی که پارچه براق مانند لمه، ساتن، مخمل و… را دارند گزینه مناسبی برای خوش‌استایل شدن در این نوع مهمانی‌ها به حساب می‌آیند.

برای مهمانی شب یلدا رنگ‌های تیره و گرم انتخاب بهتری نسبت به رنگ‌های زنده و شارپ هستند. رنگ‌های گرم شیک‌ و خاص بوده و هم‌چنین برای مهمانی‌های شب مناسب‌ترند.

اگر حتما می‌خواهید از رنگ‌های قرمز و سبز در این شب استفاده کنید بهترین کار این است که از طیف تیره‌تر این رنگ ها بهره ببرید. زرشکی و سبز خیلی تیره رنگ های خوبی برای استفاده در شب یلدا هستند.

از پوشیدن دامن کوتاه با جوراب شلواری در این شب غافل نشوید. شب یلدا مناسب‌ترین زمان برای انتخاب این آیتم و ست کردن آن‌ با یک بلوز یا پلیور اورسایز است.

شومیزها معجزه می‌کنند! پس حتما یک شومیز ساده با رنگی خنثی داشته باشد، آنها با همه چیز ست شده و در یک مهمانی به سبک یلدا شما را صاحب یک استایل ساده و بی‌نظیر می‌کنند.

اگر بلوز آستین پفی ترندی تهیه کرده‌اید، شب یلدا زمان استفاده از آن است. نیازی نیست خودتان را به دردسر بیندازید، آن‌ها را می‌توانید با یک جین راسته ست کنید، یک باندانا به موهایتان ببندید و در مرکز توجه قرار بگیرید.

حواستان باشد، گول سرما را نخورید زیرا در محیط‌های بسته و خانه معمولا هوا گرم است.پس اگر قرار است پلیور بپوشید انواعی را انتخاب کنید که ضخامت کمتری دارند.

پوشیدن یک یقه اسکی ساده کار شما را بسیار راحت می‌کند! زیرا این آیتم به تنهایی بسیار زیبا و خیره کننده بوده و با هر آیتم دیگری به راحتی استایل می‌شود.

با اکسسوری‌ها استایل‌تان را کامل کنید. 

انتخاب اکسسوری و زیورآلات کاملا بستگی به استایل کلی شما دارد. اما به طور کل به شما پیشنهاد می‌دهم که در این شب از اکسسوری‌های مو مانند: تل، کش‌ سرهای جذاب، باندانا و سنجاق سر استفاده کنید.

اگر از ترندی بودن این اکسسوری‌ها فاکتور بگیریم، آن‌ها گزینه‌ای مناسب برای روح بخشیدن به استایل‌تان در شب یلدا هستند.

با یک آرایش مناسب بدرخشید. 

نه تنها در این شب بلکه به طور کل سعی کنید از آرایش‌های زیاد دوری کنید، بگذارید خود واقعیتان زیبا باشد!

در شب یلدا پیشنهادم به شما رژ لب قرمز با ترکیب یک آرایش ملیح و براق است. این سبک میکاپ الگوی ترندی آرایش امسال نیز می‌باشد.

در آرایش مناسب شب یلدا آزادانه می‌توانید از هایلایترها استفاده کنید. اما چشمانتان را طبیعی و کم رنگ نگه دارید، گونه‌هایتان را کمی برجسته و قرمز کنید و بگذارید رژلب قرمزتان حق مطلب را ادا کند.

امسال در این شب به یاد ماندنی قرار است از هر سال دیگری خوش‌استایل‌تر باشید. پس در کنار خانواده و یک دنیا خاطره خوب استایلی بی‌نظیر و منحصر به فرد برایتان آرزو می‌کنم.

 


اگر از مقاله یلدایی ما خوشتون اومد می‌تونید از مقاله قبلی ما هم دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری:صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt