ملزومات کمد لباس کپسولی برای پاییز ۲۰۲۲

 در لباس, مد

ترجمه: ماندانا معتضد

اگر به تازگی کمد لباس به سبک کپسولی را درست کرده اید، لازم نیست پانزده مدل لباس مختلف را در آن بگذارید. در واقع، بهتر است یک یا دو مورد را که می توانید اغلب اوقات بپوشید به آن اضافه کنید. مثل کفش های کتانی سفید یا شلوار جین. 

ببینید چه تعداد ست لباس با تکه هایی که در حال حاضر دارید می توانید بسازید. این کار به شما کمک می کند ببینید چه چیزی کم دارید.

۱)  بارانی (Trench Coat)

بیایید با این واقعیت روبرو شویم، آب و هوای پاییز می تواند غیرقابل پیش بینی باشد. قطعاً باران و نسیم تند وجود خواهد داشت. وجود بارانی جزو الزامات اولیه در کمد لباس کپسولی پاییزی شما خواهد بود. می توانید این کت را تقریباً روی هر چیزی بیندازید تا ظاهری جذاب تر داشته باشید.

۲)  کت

بلیزر مناسب و در عین حال کمی هم بزرگ تر از سایز که می توانید با شلوار جین و تی شرت مورد علاقه خود بپوشید.

۳) شومیز سفید

شومیز سفید اصلاً فصل ندارد. هرجنسی باشد، چیزی است که در تمام طول سال مورد پسند است. می توان آن را زیر یک سویشرت قرار داد، روی تی شرت باز گذاشت و در جلسه ها با شلوار ست کرد.

شومیز سفید، عنصر اصلی کمد لباس کپسولی است و هر آیتمی نمی‌تواند همه این کارها را انجام دهد.

۴) شلوار

شلوار یکی دیگر از اقلام کمد کپسولی همه کاره است زیرا می‌توان آن‌ها را با کفش‌های کتانی برای ظاهری غیررسمی یا با چکمه‌ برای ظاهر رسمی تر پوشید.

۵) شلوار جین

یک شلوار جین خوب تهیه کنید. چیزی را انتخاب کنید که در بخش ساق پا پهن باشد. با این که شلوار جین تنگ همیشه، جای خود را خواهد داشت، یک مدل تازه با رعایت کلاسیک، برای طراوت بخشیدن به کمد لباس پاییزی شما عالی است.

۶)  ژاکت کش باف پشمی با رنگ های خنثی

یک ژاکت کش باف پشمی دقیقاً همان چیزی است که برای پوشیدن روی لباس های تابستانی خود به آن نیاز دارید. یک ژاکت کش باف پشمی سفید، مشکی را می توان با هر لباسی در کاهش دما ست کرد.

۷)  پولیور راه راه

مظهر استایل خیابانی پاریس، پولیور راه راه است. چه کسی نمی خواهد مانند یک دختر شیک فرانسوی به نظر برسد؟ فرقی نمی‌کند که برای صبحانه، ناهار یا خرید به فروشگاه مواد غذایی می‌روید، یک پولیور راه راه هر ظاهری را ارتقا می دهد.

۸)  کفش ورزشی سفید

هیچ قلمی در کمد لباس کپسولی پاییزی، مهم تر از کفش‌های کتانی سفید نیست. وقت آن است که آن جفت کتانی سفیدی را که کنار درب ورودی هستند، تمیز کنید.

۹) چکمه مشکی

نقطه مقابل کفش کتانی سفید در کمد لباس پاییزی ، چکمه مشکی است.

چکمه ها باید شیک و راحت باشند و بتوان آنها را با هر چیز دیگری ست کرد. می توانند پاشنه بلند، پنجه مربعی، تخت و صاف یا هر چیزی که دل شما می خواهد باشند. فقط مطمئن شوید که راحت باشند.

 

اگر به بخش مد و لباس علاقمند هستید روی لینک زیر کلیک کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

۷ نکته ی طلایی برای آنکه شیک پوش باشیم

 

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt