معرفی کلاه‌های ترند زمستان امسال

 در اکسسوری, مد

امروزه نسبت به گذشته، مردم کمتر از کلاه استفاده می‌کنند اما به طور کلی کلاه‌ها از اکسسوری‌هایی هستند که به راحتی می‌توانند استایل شما را شیک‌تر و جذاب‌تر نشان دهند.

یکی از مزایای کلاه‌ها این است که در هر فصلی قابل استفاده هستند. وجود یک کلاه در یک استایل پاییزی یا زمستانی نه تنها باعث گرم شدن شما می‌شود، بلکه جذابیت استایل شما را نیز دو چندان می‌کند.

از آن جایی که مدل‌های متنوع بسیار زیادی برای کلاه وجود دارد، هیچ عاملی مانع وجود یک کلاه جذاب در استایل شما نخواهد شد. تنها نکته این است که برای استفاده از یک کلاه باید کمی خلاق باشید.

در ادامه‌ی این مقاله با ماه خاتون همراه شوید تا با کلاه‌های ترند زمستان امسال آشنا شوید.

تاریخچه‌ی کلاه‌ها

کلاه‌ها در گذشته نشان دهنده‌ی موقعیت اجتماعی افراد بودند و آیتمی ضروری برای افراد بودند. یکی از اولین کلاه‌هایی که ثبت شده، توسط مردی در عصر برنز پوشیده شده بود که بدن منجمد شده‌ی او در کوهی بین اتریش و ایتالیا پیدا شده بود. کلاه او از پوست خرس به همراه یک بند در قسمت چانه ساخته شده از چند تکته پوست چسبیده به هم بود؛ چیزی شبیه به یک کلاه روسی.

امروزه استفاده از کلاه‌ها علاوه بر خاصیت زیبایی، ویژگی‌های دیگری را نیز ارائه می‌کنند. در ارتش، کلاه‌ها ممکن است مشخص کننده‌ی ملیت، شاخه‌ی خدمت یا درجه‌ی افراد باشند. همچنین استفاده از کلاه می‌تواند عملکرد محافظتی در برابر اجسام، نور خورشید یا سرما را داشته باشد.

کلاه خز دار

کلاه‌های خزدار یک راه حل عالی برای گرم ماندن در روزهای سرد زمستانی هستند. اگر اکسسوری‌های خزدار از علایق شما هستند، پس باید بدانید که امسال سال شماست! از بوت گرفته تا کیف و کلاه، آیتم‌های خزدار بسیار زیادی هستند که می‌توانید برای استایل پاییز و زمستان امسالتان انتخاب کنید.

برندهایی از جمله Givenchy و Anna Sui مدل‌های مختلفی از کلاه‌های خزدار را برای زمستان امسال طراحی کرده‌اند. رنگ‌های سفید، قهوه‌ای و مشکی از رنگ‌هایی هستند که به آسانی با هر استایلی قابل ست کردن هستند.

کلاه لبه پهن

کلاه‌های پارچه‌ای با لبه‌های پهن در چند سال اخیر در بین مردم و برای استایل‌های خیابانی بسیار محبوب شده‌اند. این کلاه‌ها به طور کلی برای فصل تابستان انتخابی بسیار زیبا و شیک هستند اما برای روزهای سرد می‌توانید کلاهی را انتخاب کنید که لبه‌ی آن بیش از اندازه پهن نباشد تا جلوه‌ی خاص و کلاسیک استایلتان را حفظ کند.

همچنین این کلاه در روزهای بارانی از صورت شما محافظت خواهد کرد و مانع خیس شدن صورت شما می‌شود. کلاه‌های لبه پهن طراحی‌‌های بسیار متنوعی دارند و از آن‌ها برای موقعیت‌های رسمی و مهمانی‌ها نیز می‌توانید استفاده کنید.

کلاه ترپر

کلاه‌های ترپر یک راه عالی برای محافظت از سر و گوش‌هایتان در برابر سرما هستند؛ همچنین شما با بستن بندهای زیر چانه‌ی آن می‌توانید مطمئن شوید که در هنگام وزش باد از روی سرتان نمی‌افتد. کلاه‌های ترپر می‌توانند از جنس‌های مختلفی مانند خز یا چرم ساخته شده باشند که شما می‌توانید طبق سلیقه و استایلتان آن را انتخاب کنید. این کلاه‌ها انتخابی عالی برای روزهای خیلی سرد و زمستانی هستند.

کلاه فرانسوی

فرقی نمی‌کند که این کلاه را با چه اسمی بشناسید، در هر صورت باید بدانید که اگر دوست دارید استایلی کلاسیک، شیک و خیر کننده داشته باشید، حتما استفاده از این کلاه را در نظر بگیرید. اگر موهای کوتاهی دارید، این کلاه جذابیت خاصی به صورت شما خواهد داد. کلاه فرانسوی را با یک پالتو یا بارانی بلند، نیم بوت پاشنه‌دار و آرایش صورت ملایم بپوشید. مطمئن باشید با این استایل از دیدن خود در آینه سیر نخواهید شد!

کلاه لبه دار

اگر از طرفداران سریال پیکی بلایندرز هستید، امسال سال شماست. از زمان سلطنت الیزابت اول، بر سر اسم این کلاه‌ها بحث‌هایی وجود دارد و هنوز هم با نام‌های مختلفی از جمله «کلاه پسر نانوا» یا «کلاه پسر پیش‌خدمت» شناخته می‌شود. ست کردن یک کلاه لبه‌دار شاید مقداری سخت به نظر برسد اما ترکیب کردن آن به همراه یک کت بسیار جذاب و شیک خواهد بود؛ مخصوصا اگر کت شما چرمی و کوتاه باشد.

کلاه کپ

بدون شک کلاه کپ یا کلاه بیسبال یک اکسسوری جادوانه است. اگر به استایل کژوال و اسپرت علاقه دارید و دوست دارید با اضافه کردن یک آیتم به لباس‌هایتان، زیبایی بیشتری به استایل خود بدهید، حتما از کلاه کپ استفاده کنید.

حرف آخر

اکسسوری‌ها بهترین انتخاب برای جذاب‌تر کردن استایل شما هستند. شما با انتخاب یک اکسسوری خوب می‌توانید جلوه‌ی ویژه‌ای به ظاهرتان بدهید. کلاه‌ها نیز جز دسته اکسسوری‌هایی هستند که در هر فصلی، بدون تلاش خاصی به شما کمک می‌کنند تا استایلتان را تکمیل کنید و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. اگر از علاقه‌مندان کلاه هستید، امسال نهایت استفاده را ببرید.

 


اگر به این بخش علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری:صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt