دامن جین را با چه لباسی ست کنیم؟

 در لباس, مد

از جمله ترند‌های دنیای مد و پوشاک که طرفداران زیادی دارد استایل با دامن جین می‌باشد. در حال حاضر استایل با دامن جین مورد توجه بسیاری از شیک‌ پوشان قرار گرفته که با آن استایل‌ شیک و رسمی و حتی کژوال را به وجود آورده‌اند.

رنگ و مدل دامن لی متنوع بوده و به صورت کوتاه و بلند برای مهمانی‌ها، بیرون و خانه قابل استفاده است. این دامن زیبا خیلی راحت با مانتو، بلوز و کفش ست می‌شود و از آنجا که دامن جین در مدل‌های کلوش، بلند، کوتاه و گلدوزی شده وجود دارد بدون دردسر می‌توان یک مدل را با استایل خود هماهنگ کرد.

دامن جین جزء دامن‌های زیبا و همیشه مد است و افراد در همه سنین و انواع فرم بدن قادر به پوشیدن آن هستند.

دامن جین را با چه لباسی ست کنیم؟

با کت ترنچ یا بارانی

کت‌های ترنچ مدت‌های زیادی است که در دنیای مد مورد توجه قرار گرفته‌اند و در ماه‌های سرد سال محبوب می‌شوند. این محبوبیت بی‌دلیل نیست. کت‌های ترنچ بسیار شیک و جذاب هستند و آن را می‌توانید با لباس‌های مختلف بپوشید از جمله با دامن جین.

پوشیدن کت ترنچ با دامن جین نه‌تنها یک استایل کاربردی و راحت است بلکه به‌راحتی همه‌جا قابل استفاده است. اگر دامن‌ جین شما کوتاه است می‌توانید کت‌های بلندتری انتخاب کنید تا پوشش بیشتری برای بدن داشته باشد.

با شومیز جین

دامن جین را به‌راحتی و بدون هیچ دردسری می‌توانید با شومیزهای جین ست کنید. این استایل با پوشیدن صندل یا کفش کانورس تکمیل می‌شود. اگر این استایل را با یک کفش پاشنه‌بلند همراه کنید، رسمی‌تر می‌شود اما اگر می‌خواهید استایل غیررسمی داشته باشید بهتر است آن را با کفش‌های غیررسمی ست کنید. مثلا در فصل سرد سال می‌توانید آن را همراه بوت بپوشید.

با تیشرت‌های گرافیکی

برای اینکه استایل راحت و غیررسمی داشته باشید، دامن جین را می‌توانید با تیشرت‌های گرافیکی ست کنید. تیشرت‌های گرافیکی تیشرت‌هایی هستند که طرح‌های متنوع چاپی دارند. این تیشرت‌ها را می‌توانید با انواع لباس‌ها به‌خصوص دامن و شلوار جین ست کنید.

چون پارچه‌ی دامن جین ساده است، پوشیدن آن همراه با لباسی که طرح‌های بزرگ دارد، عالی می‌شود. اگر دامن جین بلند دارید و می‌خواهید آن را با تی‌شرت بپوشید، حتما تی‌شرتی انتخاب کنید که دقیقا اندازه‌ی شما باشد. اگر تی‌شرت گشاد بپوشید، تناسبی با دامن بلند ندارد و ظاهر شما را شلخته و نامرتب نشان می‌دهد.

با تیشرت سفید

تیشرت سفید یکی از آن لباس‌هایی است که زیاد می‌پوشید چون با همه‌چیز ست می‌شود. بیشتر ما در کمد لباس‌هایمان یکی دو تیشرت سفید داریم. یکی از بهترین ست‌ها، ست تیشرت سفید با دامن جین است.

فرقی نمی‌کند که مدل دامَن جین شما چه باشد. تیشرت سفید برای تمام انواع دامن‌ها مناسب است.

اگر دامَن جین ساده را با تیشرت سفید ساده می‌پوشید، می‌توانید از اکسسوری‌ها و زیورآلات بیشتر، رنگی‌تر و بزرگ‌تر استفاده کنید. رنگ سفید تیشرت با هر رنگی که دوست داشته باشید ست می‌شود پس در انتخاب رنگ زیورآلات خود جسارت داشته باشید.

با ژاکت بافت

برای اینکه یک استایل جذاب و البته راحت داشته باشید، ژاکت‌های بافت را با دامَن جین ست کنید. اگر می‌خواهید ظاهری جذاب داشته باشید و در عین حال لباسی راحت بپوشید، انواع ژاکت بافت برای فصل‌های سرد سال مناسب است. فرقی نمی‌کند که ژاکت بلند انتخاب کنید یا کوتاه؛ در هر صورت می‌توانید آن را با خیال راحت با دامَن جین ست کنید.

دقت کنید که دامَن‌های جین همیشه آبی نیستند. می‌توانید دامن جین با رنگ‌های طوسی، مشکی و زغالی هم پیدا کنید تا بتوانید راحت‌تر، آن را با رنگ‌های دیگر ست کنید. برای فصل پاییز و زمستان، یک دامن جین زغالی با یک ژاکت بافت به‌ رنگ آجری همان‌لباسی است که اصلا دوست ندارید آن را عوض کنید.

با کت چرم

کُت چرم هم از آن دسته لباس‌هایی است که معمولا با همه‌چیز خوب می‌شود. کت چرم را با دامَن جین هم می‌توانید ست کنید.

کُت چرم یکی از آن لباس‌هایی است که باید در کمد داشته باشید. تقریبا همه‌جا در محیط‌های رسمی و غیررسمی می‌توانید آن را بپوشید و بسیار جذاب و خیره‌کننده به نظر برسید.

وقتی رنگ کت یا رنگ دامن شما خنثی باشد، خیلی راحت می‌توانید آن‌ها را با لباس‌های مختلف ست کنید.

 


اگر از خواندن این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt