اکسسوری‌هایی که امسال عید مُده!

 در اکسسوری, مد

خوشبختانه اکسسوری های متنوع بسیار زیادی در بازار موجود می باشند که طرفداران بسیار زیادی هم دارند. بنابراین انتخاب اکسسوری نباید برای شما خانم های خوش سلیقه چندان کار سخت و دشواری باشد.

اما اینکه بخواهید مطابق با مُد روز اکسسوری مورد نظرتان را انتخاب کنید شاید کار را کمی سخت کند. اما اصلا جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

ما امروز در این مقاله قصد داریم با شما همراه شویم و به شما بگوییم که امسال می توانید از چه اکسسوری هایی استفاده کنید.

گوشواره

گوشواره از رایج ترین اکسسوری های خانم ها است که تاثیر خیلی زیادی در استایل دارد اما انتخاب سبک آن هم مهم است که برای کجا و چه مدلی باشد.

اما دلیل رایج بودن این آیتم این است که انواع متنوعش با طرح و جنس و رنگ های مختلف موجود است و شما با هر سلیقه و بودجه ای می‌توانید خریداری کنید. گوشواره هم می‌توانند به صورت تک زیبای داشته باشند و هم به صورت چند تایی که در چند سال اخیر البته کمتر شد است.

بهترین زمان برای اینکه گردنبند نندازید وقتی است که شما گوشواره بزرگ و یا کار شده انتخاب کنید که به طور مثال با لباستان ست شده باشد در این صورت می‌توانید از گردنبند اصلا استفاده نکنید.

گردنبند

زنجیرهای طلایی و نقره ای پهن یکی از گردنبندهایی است که محبوبیت خود را هیچوقت از دست نداده اند. اما امسال با اضافه کردن زنجیرهای دیگر به این اکسسوری، ظاهری جذاب و چند بعدی به آن می بخشیم. استفاده از زنجیرهایی با طول مختلف، این حس را ایجاد می کند که شما گردن بلندتری دارید. اما دقت داشته باشید که یقه لباستان مناسب این فرم گردنبند ها باشد تا به جای شیک شدن، دمده به نظر نیایید.

همچنین با کنار هم قرار دادن چند زنجیر با طرح مشابه، میتوانید استایل خود را به سمت و سوی پانک نیز برده و زیورآلات خود را دقیقا مطابق با ترندهای اکسسوری بهار امسال کنید.

جواهرات مرواریدی

مروارید یکی از انواع جواهراتیست که قابلیت هماهنگی با اکثر استایل ها را داشته و در ترندهای اکسسوری بهار نیز به چشم می خورد.

اما چطور باید این سنگ با ارزش و زیبا را با لباس های خود ست کنیم؟

یک راه برای استفاده از این آیتم با ارزش، قرار دادن آن در بین موها است. همچنین بستن یک خلخال (پابند) مرواریدی، میتواند ایده جذابی باشد. البته استفاده از مروارید به صورت کلاسیک (گردنبند، گوشواره، انگشتر و…) نیز با توجه به استایل شما هنوز هم جذابیت خود را به همان شکل قدیم خود حفظ کرده است.

استفاده از چندین انگشتر

همیشه تصور اغلب ما این است که هر چه از طلا و جواهرات کمتر و ظریف‌تری استفاده کنیم، شیک‌تر به نظر خواهیم رسید. این طرز فکر درستی است و صحت دارد. اما گاهی برخی از تیپ‌ها و لباس‌ها به گونه‌ای است که لازم است کمی تنوع در نحوه استفاده از جواهرات خود ایجاد کنیم.

در چند سال اخیر استفاده از چند انگشتر و ست کردن آن ها در کنار هم زیاد شده و واقعا هم در نوع خودش ترند خوبیه و شما رو متفاوت از بقیه میکنه. مثلا استفاده از انگشتر های نیم بند با رینگ و انگشتر طرح دار بزرگ میتوانند انگشتان شمارو درخشان و در معرض دید قرار دهند.

روسری و بانداناهای طرح دار

روسری نه تنها ظاهری زیبا و رنگی به موهای ما می دهد، بلکه تاثیر بسزایی بر روی استایلمان نیز دارد. اولین قسمت از استایلمان که در نگاه اول توجه هر بیننده را به خود جلب می کند. پس طرح و رنگ روسری، تاثیر زیادی بر روی طرف مقابل شما می گذارد. روسری های طرح دار با جنس های مختلف ابریشمی، نخی، ساتن و… از جمله دیگر ترندهای اکسسوری بهار و تابستان ۱۴۰۲ هستند.

طرح‌های هرمس، ورساچه، گوچی، گلدار، راه راه، مارپیچ، چهارخانه و… از جمله طرح های پیشنهادی ما برای تکمیل یک استایل جذاب بهاری می باشند.

سنجاق سر

یکی از اکسسوری هایی که از دوران کودکی با ما همراه بوده است سنجاق سر است.

سنچاق سرها در شکل ها و ابعاد گوناگونی در بازار موجود می باشند و این روزها از پرطرفدارترین مدل های اکسسوری در دنیا می باشند.

اما پرطرفدارترین مدل سنجاق سر که امسال هم زیاد مُد شده است و همه جا می توانید آن ها را مشاهده کنید سنجاق‌های بزرگ طلایی و نقره ای، مرواریدی و سنجاق مویی های رنگی می باشند.

 


اگر به بخش مد و اکسسوری علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt