معرفی سریال پشت چشمانش

 در سینما و تئاتر, فرهنگ و هنر

سریال پشت چشمانش (Behind Her Eyes) مینی سریالی شش قسمتی محصول شبکه نت فلیکس است که در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۲۱ از این شبکه منتشر شده است.

این مینی سریال براساس رمانی به همین نام نوشته‌ی سارا پین بوروگ(Sarah Pinborough) و توسط استیو لایت فوت (Steve Lightfoot) ساخته شده است.

ژانر سریال چیست؟!

ژانر این سریال درام، راز آلود، هیجان انگیز، روانشناختی، فانتزی می‌باشد.

خلاصه داستان:

داستان سریال در مورد زنی به نام “لوئیس” است که با پسرش “آدام” زندگی آرامی را می‌گذرانند. یک شب در بار لوئیس به طور اتفاقی با مردی به نام “دیوید” آشنا می‌شود و یک رابطه احساسی بین آنها شکل می‌گیرد. این رابطه آغاز اتفاقات عجیب بعدی داستان است چراکه روز بعد مشخص می‌شود که دیوید زن دارد و رئیس جدید او در دفتر روانشناسی (که در آنجا به عنوان منشی مشغول کار است) می‌باشد.

ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که لوئیس چند روز بعد با همسر دیوید “ادل” به طور اتفاقی برخورد کرده و آنها با هم دوست می‌شوند‌. اما این تنها شروع این داستان عجیب است و در ادامه اتفاقات پیچیده‌تری ذهن بیننده را درگیر خود می‌کند…

روایتی از دردهای مشترک انسان‌ها

سریال پشت چشمانش درباره خیانت، هویت و شباهت میان انسان‌هاست. کاراکترهای این سریال از لحاظ طبقه اجتماعی و نژاد با هم متفاوند. اما شباهت‌های معنادار زیادی هم بین آن‌ها وجود دارد. آن‌ها کابوس می‌بینند. در خواب راه می‌روند. مضطرب هستند و شخصیت‌های پیچیده‌ای دارند. اما باوجود تفاوت‌هایی که بین آن‌ها وجود دارد می‌توانند باهم رابطه‌ای صمیمانه یا حتی عاشقانه برقرار کنند. اتفاق‌های عجیب‌وغریبی در سریال رخ می‌دهد. شاید خیلی از آن‌ها برای ما باورپذیر نباشند. اما این باعث نمی‌شود با کاراکترها همذات‌پنداری نکنیم. انگیزه‌های و آرزوهای آن‌ها برای هرانسانی قابل‌درک است. همه می‌خواهند دوست داشته شوند. سقفی بالای سرشان باشد. زندگی راحتی داشته باشند. کسی از آن‌ها حمایت کند.

زود قضاوت نکنید.

شاید در ابتدا پیش خود فکر کنید که سریال پشت چشمانش روایت یک ماجرای مثلث عشقی بین دو زن و یک مرد است. اما زود تصمیم نگیرید. کمی که می‌گذرد متوجه می‌شوید موضوع اصلا عشق و خیانت نیست. این فقط نقطه شروع ماجرا است. این سریال در اصل یک داستان روان‌شناختی مهیج و غافل‌گیرکننده است.

تعدادی از بازیگران سریال:

  • ایو هوسون (Eve Hewson)
  • تام بیتمن (Tom Bateman)
  • سیمونا براون (Simona Brown)
  • رابرت آرامایو (Robert Aramayo)

سخن پایانی

سریال پشت چشمانش خوش‌ساخت و هیجان‌انگیز است. بازیگران حرفه‌ای و اجرای تاثیرگذار آن‌ها، سرعت مناسب و سکانس‌های مهیج همه‌وهمه به هیجان‌انگیزتر شدن این سریال کمک کرده‌اند. حتی بازیگران مکمل یا فرعی هم در نقش خود عالی ظاهر شده‌اند. ممکن است آن‌قدر مجذوب این سریال شوید که تصمیم بگیرید که هر ۶ اپیزود آن را پشت سر هم تماشا کنید.

بنابراین اگر دنبال سریالی هستید که تا مدت‌ها ذهنتان را به خود مشغول کند این سریال را حتما تماشا کنید.

.


اگر به بخش سینما علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر را کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt