انواع استایل با دامن پلیسه

 در لباس, مد

دامن‌ پلیسه از آیتم‌های پرطرفداری هست که چند سالی است در استایل‌های مختلف به چشم می‌خورند و می‌توان با آن‌ها ‌که در انواع پلیسه ریز و درشت، قد کوتاه و بلند و رنگ‌ و طرح‌های مختلف موجودند، استایل‌های رسمی و غیررسمی را تدارک دید.

در این مطلب نگاهی داشته‌ایم به تعدادی از پیشنهادات استایل با دامن پلیسه که شما نیز می‌توانید از آن‌ها ایده گرفته و با تدارک تیپ‌هایی جذاب بدرخشید. با ما همراه باشید.

چرا دامن‌های پلیسه محبوب و جذاب‌اند؟

دلایل مختلفی برای محبوبیت پلیسه‌ها وجود دارد. چند سالی است که مانند دهه‌های قبل (اواخر ۶۰ و ۷۰)، دوباره پلیسه‌ها روی کار آمده‌اند و حسابی طرفدار دارند. اما چرا این مدل از دامن‌ها را دوست داریم و بهتر است که یکی از آنها را در کمدمان داشته باشیم:

  • دامن‌های پلیسه را می‌توان با انواع لباس‌ها ست کرد و پوشید.
  • پلیسه‌ها با اندام بیشتر افراد در تناسب‌اند و مدل بلندشان می‌تواند ما را کشیده‌تر نشان بدهد.
  • این مدل از دامن‌ها هم راحت‌اند و هم ظاهر آراسته و مناسبی دارند.

دامن پلیسه به همراه کت چرمی

کت‌های چرمی لباس‌های کلاسیکی هستند که همیشه کاربرد دارند. سالیان سال است که همچنان پرطرفدار و جذاب‌اند و می‌توانند استایل‌های متنوعی برایتان رقم بزنند. دامن پلیسه هم در کنار کت چرم جذاب می‌شود.

بلوز مجلسی و دامن پلیسه

بلوزتان را از جنس حریر، گیپور یا پارچه‌های مجلسی دیگر انتخاب کنید. رنگش هم باید هماهنگ با پوست و رنگ دامنتان باشد. این استایل رسمی برای انواع مهمانی‌ها مناسب است؛ مهمانی عصر، شب و … . با اکسسوری‌ها و کفش‌های پاشنه‌دار هم می‌توانید استایل رسمی‌تان با پلیسه را چشمگیرتر کنید.

کت و دامن پلیسه

کت و دامن پلیسه هم انتخاب متنوعی است؛ دستتان در پوشیدن انواع کت با دامن باز است. تقریبا تمام مدل‌های کت با دامن پلیسه همخوانی و جذابیت دارند. اگر کتی بلند و از جنس و طرح دامن بپوشید که استایل رسمی و مرتبی هم خواهید داشت.

پوشیدن کت کوتاه با دامن پلیسه هم فکر خوبی است و می‌تواند شما را کشیده‌تر نشان بدهد. کت‌ها در طرح‌ها و مدل‌های مختلف با دامن‌های پلیسه بلند و کوتاه در هماهنگی‌اند. بسته به مدل اندامتان، ببینید که بهترین گزینه‌ها در زمینه انتخاب کت و دامن کدام‌اند.

پوشیدن پلیسه با تی‌شرت طرحدار

طرفداران استایل‌های نیمه‌رسمی و اسپورت از این پیشنهاد خوششان می‌آید، نه؟ شاید عادت کرده‌اید که تی‌شرت‌های طرحدار را با شلوار و شلوارک جین یا دست‌کم دامن‌های مینی و کوتاه ست کنید. باید قبول کنید که پوشیدن پلیسه با تی‌شرتی طرحدار هم جذاب از کار درمی‌آید.

شومیز سفید و دامن پلیسه

پیراهن دکمه‌دار سفید هم از واجبات است. استایل‌های بسیار متنوعی با وجود آن چشمگیر و دیدنی می‌شوند. ترکیب دامن پلیسه و این شومیز هم بسیار جالب از کار درمی‌آید. چرا؟ چون ضمن هماهنگی میان این دو، با تعویض کفش‌ها می‌توانید وارد مرزهای استایل‌های مختلفی شوید.

اگر یک‌جفت کتانی با شومیز و دامنتان بپوشید، استایلی اسپورت و راحت پیدا خواهید کرد. پوشیدن ترکیب مذکور با کفشی پاشنه‌دار هم می‌تواند تیپتان را رسمی و کلاسیک کند.

ست کردن دامن پلیسه با کت جین

یکی دیگر از انتخاب‌های جذاب و مناسب برای ست کردن دامن پلیسه کت جین است. کت‌های جین هم از آن لباس‌های کاربردی هستند که داشتنشان دستتان را در طراحی استایل باز می‌گذارد.

کت جین را با دامنی بلند بپوشید و یک استایل خیابانی مناسب دیگر داشته باشید. دامن بلند با پلیسه‌های ریز و کت جین کوتاه، شما را کشیده‌تر و بلندتر نشان می‌دهند.

همراهی پلیسه با پولیور

پلیسه‌های بلند را می‌توانید در خیابان هم بپوشید. به‌جای بارانی یا کت، استفاده از پلیوری مناسب هم فکر خوبی است. برای فصل‌های خنک و سرد می‌توانید روی این ست حساب کنید.

دامن پلیسه بلند با پلیسه‌های ریزی می‌تواند شما را کشیده‌تر نشان بدهد. استایل‌های مونوکروم هم راه دیگری برای کشیده‌ نشان‌دادن شما هستند. پس ببینید که رنگ موردعلاقه‌تان چیست و دامن، پلیور و کفشتان را از همان رنگ انتخاب کنید.

چند نکته برای ست کردن دامن پلیسه

  • هیچ گاه بهمراه دامَن پلیسه، بلوز بلند نپوشید.
  • از پوشیدن دامَن پلیسه بهمراه سایر لباس های پلیسه خودداری نمایید.
  • افرادی که اضافه وزن دارند، بهتر است دامَن پلیسه را برای استایل خود انتخاب نکنند.

 


اگر از خواندن این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

Maahkhatoon97

جدیدترین ها

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt