اشتباهات رایج در استایل زنانه

 در لباس, مد

راه های بسیاری برای ساختن یک استایل شیک و زیبا وجود دارد اما یک اشتباه کوچک می تواند این استایل زیبا را به طور کلی از بین ببرد.

بسیاری از خانم های تازه کار وقت و هزینه زیادی را صرف خرید لباس های شیک و هماهنگ کردن آن ها با هم می کنند ولی با فراموش کردن یک نکته کوچک و یک اشتباه به ظاهر قابل اغماض تیپ خود را از بین می برند.

اما چطور می توان از این خطا ها جلوگیری کرد؟

اشتباهاتی که تیپ شما را خراب می‌کند کدامند؟

چروک بودن لباس ها

مهم نیست مانتوی که به تن کرده اید چقدر زیبا باشد، اگر این مانتو پر از چروک باشد به هیچ عنوان خوش تیپ به نظر نخواهید رسید. این مساله درباره همه لباس های شما صادق است.

پس حتما هنگام انتخاب لباس ها برای بیرون رفتن به چروک نبودن آن ها دقت کنید. داشتن یک اتوی بخار در منزل برای چنین مواقعی بسیار مفید است.

کثیف بودن کفش ها

مطمئنا شما با لباس های کثیف خانه را ترک نمی کنید، اما آیا این موضوع در مورد کفش هایتان هم صادق است؟ اگر شما ساعات زیادی را صرف ست کردن لباس هایتان کرده باشید اما در نهایت کفش هایی کثیف به پا کنید، تمام زحمات تان را هدر داده اید. از این رو بهتر است همان قدر که برای لباس هایتان زمان می گذارید، به کفش هایتان نیز اهمیت دهید.

لکه های آرایش

حتما افرادی را دیده اید که لکه های کرم پودر روی یقه مانتو و شال آن ها خودنمایی می کند. در مورد این افراد چه فکری می کنید؟ این اتفاق از اشتباهات رایج مد است که نباید در استایل هیچ خانم خوش لباسی دیده شود. پس حتما با فیکس کردن آرایش خود از آن پیشگیری کنید.

ست بودن بیش از حد

همه خانم ها علاقه دارند لباس های خود را با هم ست کنند و این را یک مزیت در استایل خود می دانند اگر چه این مطلب صحیح است اما زیاد روی در ست کردن جزو اشتباهات استایل است چون مشخص می شود که شما تلاش زیادی برای این هماهنگی انجام داده اید و تلاش زیاد در دنیای مد مذموم است. گاهی ناهماهنگی های هنرمندانه استایل زیبا تری می سازد.

عدم تناسب سایز

یکی از اشتباهات رایج خانم ها در استایلشان، پوشیدن لباس‌های گشاد و بگی است. این کار اشتباه بزرگی برای استایل شما است.

بسیاری از خانم‌ها گمان می‌کنند که می‌توانند ایرادات بدن خود را در لباس‌های اورسایز قایم کنند؛ اما زیاده‌روی در پوشیدن این لباس‌ها تیپ شما را نامناسب نشان می‌دهد. بهترین کار این است که فقط یکی از آیتم‌ها را اورسایز انتخاب کنید و بقیۀ اجزای استایلتان معمولی باشد.

پوشیدن شلوار بلندتر از قدتان

یکی دیگر از چیزهایی که می تواند ظاهر شما را شلخته نشان دهد، پوشیدن شلوار بلندتر از قدتان است. پیدا کردن شلواری که درست سایز شما باشد، کمی سخت است.

از این رو بهتر است که پس از خرید شلوار، از خیاط تان بخواهید تا آن را سایز تن تان کند، در غیر این صورت کل ظاهرتان را تحت تاثیر منفی قرار خواهد داد.

دقت نکردن در پوشیدن لباس زیر مناسب

برخی افراد به لباس زیرشان اهمیت نمی‌دهند و با خود فکر می‌کنند چون کسی آن را نمی‌بیند نیازی به توجه ندارد. پوشیدن لباس زیر نامناسب یکی از اشتباهات رایج خانم ها در استایلشان است. اگر لباس روشن بپوشید و لباس زیرتان تیره باشد، ظاهر مناسبی نخواهید داشت. همیشه لباس زیر مناسب بپوشید. گاهی تنها فاکتوری که ظاهر شما را جذاب یا غیر جذاب می‌کند همین است.

و در آخر

دو اشتباه متضاد در مورد اکسسوری‌ها وجود دارد.

  • برخی افراد اکسسوری‌های زیادی استفاده می‌کنند: برخی افراد در استفاده از اکسسوری‌ها در استایلشان افراط می‌کنند. به عنوان مثال برخی افراد کش قرمز را با کیف قرمز، گوشوارۀ قرمز، گردنبند قرمز، سنجاق سینۀ قرمز و روسری قرمز ست می‌کنند. می‌توانید تصور کنید چقدر بد می‌شود!
  • برخی افراد دور اکسسوری را خط می‌کشند: دقت کنید که نبود اکسسوری حتی ممکن است خطرناک‌تر باشد. برخی خانم‌ها بهانه‌هایی می‌آورند و توضیح می‌دهند که زمان کافی برای انتخاب اکسسوری را نداشتند. در حالی که استفاده از اکسسوری فقط ۳۰ ثانیه زمان می‌برد. حواستان باشد که اکسسوری‌های کوچک مانند گردنبند، روسری یا عینک همیشه استایل شما را تکمیل می‌کنند.

 

اگر به بخش مد و لباس علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید. 

روی لینک زیر کلیک کنید.

چه رنگ لباسی بهم میاد؟

 

گردآوری :صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt