معرفی فیلم آلفا

 در سینما و تئاتر, فرهنگ و هنر, فیلم خارجی

فیلم آلفا (Alpha) یک فیلم در سبک فیلم های اکشن، درام، هیجان انگیز است که کارگردانی آن را آلبرت هیوز به عهده گرفته است. فیلم سینمایی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز آلفا محصول کشور آمریکا است و در سال ۲۰۱۸ منتشر شده است.

شرکت تولیدکننده فیلم آلفا، کلمبیا پیکچرز می‌باشد. این فیلم سینمایی با بودجه ۵۱ میلیون دلاری تهیه شد و توانست فروش گیشه ۹۷.۶ میلیون دلار را تجربه کند.

می شود گفت آلفا در به تصویر کشاندن سکانس های احساسی تقریبا موفق عمل کرده است و رابطه یک انسان با یک گرگ در عصر وحشی را به خوبی نشان میدهد. محتوای آلفا می خواهد بگوید که هر کاری بازخوردی دارد. در اینجا فعل کار نجات است. انسانی که گرگی را از مرگ نجات میدهد و ورق در سکانس های بعدی فیلم برمیگردد و این بار گرگ انسان نه تنها یکبار بلکه دوبار نجات میدهد.

خلاصه داستان:

آلفا، فیلمی ماجراجویی حماسی است که در زمان آخرین عصر یخبندان در اروپا و حدود ۲۰۰۰۰ سال قبل قرار گرفته است. زتا، مرد جوانی است که باهوش ترین فرد قبیله‌اش می‌باشد و در حین اولین شکارش بعد از اینکه اوضاع شکار گاومیش‌های کوهان دار به طرز وحشیانه‌ای اشتباه پیش می‌رود، آسیب دیده و رها می‌شود تا بمیرد. او به هوش می‌آید و خودش را آسیب دیده، تنها و کیلومترها دورتر از روستایش می‌یابد.

او باید راه زنده ماندن را یاد بگیرد و در میان این سرزمین برهوت وحشی و خشن سفر کند. آلفا به طرز ناخوشایندی یک گرگ تنها را که توسط گروهش ترک شده را رام می‌کند و این دو یاد می‌گیرند تا برای شکار به یکدیگر تکیه کنند و به متحدانی بعید تبدیل شوند. قبل از اینکه زمستان مرگبار از راه برسد، آنها سختی‌ها و رنج‌های زیادی را تحمل می‌کنند تا راهشان برای بازگشت به خانه را بیابند.

ستارگان فیلم سینمایی آلفا

نقش آفرینی این فیلم سینمایی زیبا و مهیج را بازیگران به نام و مشهوری به‌عهده دارند که می‌توان به چهره‌های زیر اشاره کرد:

  • کدی اسمیت مک فیل
  • لئونور وارلا
  • جینس هولتن
  • یوهانس هوکور جوهانسون
  • مورگان فریمن
  • مارسین کوالسیک
  • ناتاشا مالته
  • اسپنسر بوگِرت
  • مرسدس د لا زردا

چرا باید این فیلم را ببینیم؟

این فیلم برای هر نوجوانی می‌تواند حسابی انگیزش بخش باشد. اینکه در اوج مشکلات و سختی‌ها دست از تلاش برنداریم و تا لحظه‌ی آخر، بکوشیم.

برای نوجوانان و جوانانی که در ابتدای راه مسئولیت‌ها و سختیهای زندگی هستند، دیدن چنین فیلم‌هایی می‌تواند یک آموزش ِ ناخودآگاه را ایجاد کند.

 

اگر به بخش سینما علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید. 

روی لینک زیر کلیک کنید.

معرفی فیلم دیدنی تلقین

 

گردآوری:صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt