چه رنگ لاکی به پوست دست من میاد؟

 در پوست و زیبایی, سلامتی

لاک ناخن انتخاب کردن مانند انتخاب لباس، کیف، کفش و چیزهای دیگر خیلی سخت نیست. همیچنین نیازی نیست تا رنگ لاک ناخن‌ها را هر دفعه با رنگ لباس و آرایشتان ست کنید.

ولی این نکته مهم است که، رنگ لاک که برای ناخن‌هایتان انتخاب کنید با رنگ پوست دستتان متناسب باشد. یعنی برای لاک زدن رنگی را انتخاب کنید که پوست دست شما در کنار آن جلوه زیباتری دارد. و خوشرنگ و متعادل به نظر می‌رسد.

اما علاوه بر توجه به زیبایی و رنگ، بهتر است از لاک‌هایی که مدت زمان زیادی از استفاده آن‌ها می‌گذرد خودداری کنید. چراکه استفاده از این لاک‌ها ممکن است آسیب جدی به ناخن‌های شما وارد کنند.

رنگ پوست روشن

رنگ پوست روشن، یکی از بهترین رنگ‌های پوست می‌باشد. و با اطمینان می‌توان گفت که رنگ لاک‌های مختلف با آن همخوانی دارد. همچنین در مدل‌های جدید آرایش ناخن نیز بسیار زیبا بچشم می آیند.

اگر رنگ پوستتان سفید است، بهتر است از لاک‌های با رنگ تیره استفاده نکنید.

برای این رنگ پوست، صورتی و ارغوانی بسیار مناسب است. و انواع رنگ لاک صدفی یا لاک‌هایی با رنگ روشن و یا شبیه به رنگ پوست، برای پوست‌های روشن مناسب هستند. این رنگ ملایم، ناخن‌های شما را ظریف و زیبا نشان میدهد.

رنگ پوست متوسط(گندمی)

اگر جز افرادی هستید که رنگ پوست شما گندمی است، تقریبا می‌توانید از هر رنگ لاک استفاده کنید .این رنگ پوست هم با بعضی رنگها جلوه فوق العاده ای دارد. رنگ مشکی و شکلاتی برای ناخن هایی که پوست دست های آنها گندمی است خیلی زیبا میشود و بهتر است از رنگهای کمرنگ مثل صورتی های خیلی ملایم استفاده نکنید.

رنگ پوست سبزه

این رنگ پوست دامنه وسیعی از سبزه روشن تا برنزه را در بر می گیرد. خانم هایی که پوست شان در این طیف رنگی قرار دارد. می توانند از رنگ های پیشنهادی ما استفاده کنند.

  • لاک بژ: رنگ بژ باعث درخشان تر به نظر رسیدن رنگ پوست های سبزه می شود.
  • لاک هلویی: خانم هایی که دارای پوست سبزه و متوسط هستند می توانند از لاک رنگ هلویی برای ناخن های خود استفاده کنند. رنگ هلویی مات برای افرادی که دارای پوست متوسط هستند می تواند جلوه زیبایی را به دنبال داشته باشد.

رنگ پوست تیره

اگر پوست شما به رنگ تیره است. و تمایل دارید که ناخن های خود را جسورانه تر از آن چه که هست نشان دهید.می توانید از رنگ های پیشنهادی ما استفاده کنید.

  • لاک بادمجانی: لاک های بنفش تیره و روشن برای افراد با پوست تیره یکی از بهترین انتخاب ها هستند. اگر می خواهید رنگ ناخن هایتان خاص تر باشد، بهتر است از لاک بادمجانی استفاده کنید.
  • لاک قرمز یاقوتی: همه تناژهای رنگ قرمز برای افراد با پوست تیره مناسب هستند ولی قرمز یاقوتی از آن دسته رنگ هایی است که جذابیت بیشتری به رنگ پوست شما می دهند.

 

گرداوری:صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt