بی بی کرم چیست؟

 در پوست و زیبایی, سلامتی

استفاده روزانه از محصولات آرایشی و بهداشتی مختلف، گاهی اوقات می‌تواند یک چالش بزرگ برای ما باشد و ایجاد دردسر نماید.

اگر به دنبال راهی برای رهایی از این چالش و کم کردن تعداد محصولات مراقبتی و زیبایی در برنامه آرایش روزانه ‌خود هستید، پیشنهاد ما استفاده از بهترین بی بی کرم بر اساس نوع پوست است.

این محصول مراقبتی و آرایشی چند منظوره می‌تواند به جای پنج یا حتی شش کرمی که روزانه استفاده می‌کنید، به کار برده شود که شامل مرطوب‌کننده،‌ پرایمر،‌ کرم ضد آفتاب صورت،‌ کانسیلر و کرم پودر است. معمولا در ترکیبات بی بی کرم آنتی اکسیدان و SPF وجود دارد که از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب و رادیکال های آزاد حفاظت می‌کنند.

بسته به نوع برند بی بی کرم، این محصولات می‌توانند حاوی ویتامین های مغذی یا مواد دیگری باشد که پوست را تغذیه می‌کنند و به شادابی و طراوت آنها کمک می کنند.

قطعاً هیچ چیز نمی‌تواند جای کرم پودر را بگیرد،

اما بعضی در بعضی اوقات و مکان‌ها شما با پوشش سنگین کرم پودر احساس راحتی نمی‌کنید، و ترجیح می‌دهید یک پوشش سبک‌تر روی پوست خود داشته باشید، و این دقیقاً همان کاری است که بی بی کرم ها انجام می‌دهند، ایجاد یک پوشش سبک، نرم و ملایم.

یکی از نکات جالب در مورد کرم بی بی این است که علاوه بر ایجاد پوشش مناسب برای پوست ، باعث بهبود ظاهر پوست نیز می شود! کرم های BB معمولاً حاوی آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین C ، A و E هستند و بنابراین تأثیر بسیار خوبی در بهبود خاصیت ارتجاعی و درخشندگی پوست دارند. علاوه بر این ، برخی از این کرم ها حاوی اسید هیالورونیک نیز هستند و پوست را بسیار مرطوب می کنند.

چرا باید از بی بی کرم استفاده کنیم؟

اکثر افراد دارای لک و تیرگی ها و عوارض پوستی گوناگون هستند. که تمایل به از بین بردن آنها دارند. با بی بی کرم که کار اصلی آن محو کردن این گونه از عوارض پوستی است و همچنین تاثیرات دیگری مانند تقویت کنندگی ، مرطوب نگه داشتن و آب رسانی به پوست و مهمتر از همه جلوگیری از تاثیر منفی امواج مضر نور خورشید بر روی پوست دارد به راحتی میتوان پوست را زیبا و جوان کرده و در هر محلی که میخواهید حضور پیدا کنید.

بعضی از بی بی کرم ها بافت ضخیمی دارند و برای پوشش دهی بهتر ساخته شده اند.، اما اگر پوست چرب و یا مختلط دارید،بهتر است از بی بی کرم هایی که سبک تر هستند.و عمده بافت آنها لوسیون مانند است استفاده کنید.

فواید استفاده از بی بی کرم:

استفاده برای یک آرایش سبک و طبیعی: پوششی که این نوع کرم ‌ها ایجاد می‌کنند، بسیار طبیعی و درخشان است. این پوشش حالت خامه‌ای ندارد و باعث ایجاد احساس سنگینی روی پوست نمی شود.

پوشش لک‌ها و نقص‌های پوستی را بدون تحریک آنها: اگر پوست شما مستعد جوش و آکنه است. و به دنبال راهی برای پنهان کردن لک‌ های موجود روی پوست خود‌ هستید.، متخصصان توصیه می‌کنند که از بی بی کرم‌ها استفاده کنید.
و همچنین :

– درمان جای جوش و آکنه

– کوچک کردن منفذهای پوست

– ترمیم ناهمواری های پوست

– کنترل چربی

– دارای SPF برای محافظت از پوست در برابر نور خورشید

– خاصیت شفاف سازی پوست

 

گردآوری:صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt