آرایش صورت بیبی فیس

 در پوست و زیبایی, سلامتی

با این ترفندهای ساده آرایشی می‌توانید یک آرایش صورت بیبی فیس داشته باشید و چند سال از سن‌تان کم کنید و جوان‌تر و معصومانه‌تر به نظر برسید. در روش آرایش صورت بیبی فیس شما باید از ترفندهایی برای کودکانه‌تر شدن چهره خود استفاده کنید؛ این نوع آرایش در چندین کشور مانند کره و تایلند بسیار محبوب شده و اکنون یک ترند جذاب در دنیای میکاپ به حساب می‌آید.

این آرایش صورت زنان جوان را به صورت نوزادان بامزه و زیبا تبدیل می‌کند. این میکاپ ساده تنها دارای چند مرحله و نکته است و چهره شما را شاداب، معصوم و جوان تر نشان می‌دهد. برای افرادی که به دنبال یک میکاپ طبیعی هستند و دوست ندارند چند ساعت جلوی آینه بنشینند؛ این روش میکاپ بیبی فیس عالی است.

میکاپ بیبی فیس

کانسیلر

قبل از هر چیز نیاز به مرطوب کننده دارید زیرا باید آرایش شما به خوبی جذب شده و مات به نظر برسد نه براق. بنابراین روی قسمت هایی از صورت که خط افتاده و چروک است کانسیلر زده و علاوه بر آن با کمک کانسیلر تمام لکه ها و اثر زخم ها را به خوبی بپوشانید. سپس کانسیلر را به خوبی روی صورت پخش کنید.

فونداسیون

شما یک آرایش سنگین و زیاد نمی‌خواهید، بنابراین فونداسیون خود را در قسمت هایی از صورت خود که بیشتر به آن نیاز دارید، اعمال کنید. برای داشتن صورت طبیعی تر، فونداسیون را با انگشتان خود روی صورت ترکیب کنید. در واقع بهتر است به جای کرم پودر یا کرم بی بی از کرم سی سی استفاده کنید.

پودر

پس از این که بیس آرایش را به وجود آوردید، وقت آن است که آن را با پودر تثبیت کنید. این پودر به مات نشان دادن پوست کمک می کند و در عین حال آرایش را در جای خود ثابت نگه می دارد. به علاوه برای این که از درخشش چهره کاسته شود، می توان روی خط فک و پیشانی پنکک زد.

آرایش گونه

نوزادان گونه هایی مایل به صورتی و یاسی دارند که یک برنزه کننده یا رژگونه معمولی نمی‌تواند این آرایش را به وجود بیاورید. شما باید از رژگونه‌های صورتی، کرم یا ملایم استفاده کنید و آن را با انگشتان خود روی پوست خود بکشید.

با استفاده از برس، رژگونه را به صورت مستقیم از مرکز به سمت گوش بِلند کنید. به یاد داشته باشید که رژگونه باید خیلی طبیعی روی پوست‌تان باشد. مقداری از آن را روی تیغه بینی خود هم بزنید.

ابرو

همانطور که می‌دانید نوزادان ابروهای صاف و نازکی ندارند. اما برای آرایش بیبی فیس، نباید ابروی پرپشت و نامرتب داشته باشید. بنابراین نکته مهم اینجاست که اگر ابروهای نازک و خوش حالتی دارید، از ریمل برای حالت دادن ابروهایتان استفاده کنید . سپس با استفاده از مداد همرنگ، دور ابروها را بکشید تا ضخیم‌تر شوند. اگر ابروهای پرپشتی دارید، از شانه ابرو برای مرتب کردن استفاده کنید. قوس ابرو در آرایش بیبی فیس نباید خیلی صاف و خیلی بلند باشد. بنابراین ابروهای خود را تا حد امکان طبیعی آرایش کنید.

سایه و خط چشم

شما نباید از هیچ خط چشمی در آرایش بیبی فیس استفاده کنید؛ زیرا بچه ها مژه های پرپشتی ندارند. اما برای بلند کردن پلک های خود می‌توانید از سایه چشم برای بخش انتهایی و زیر چشم استفاده کنید. از یک سایه چشم طبیعی استفاده کنید، رنگی که به رنگ پوست شما هماهنگی بیشتری دارد. علاوه بر این می‌توانید از  سایه چشم براق صورتی رنگ به چهره خود بزنید.

لب ها

در روی لب ها نباید از رژلب های پررنگ استفاده کرده و تنها باید آ نها را با یک مرطوب کننده کمی چرب کرد تا حالت طبیعی و در عین حال زیبایی داشته باشند. البته می توان از یک رژلب صورتی بسیار کمرنگ و یا گلبهی کمرنگ هم استفاده کرد.

اشتباهات رایجی که هنگام آرایش صورت بیبی فیس باید از آن‌ها دوری کنید:

  • مرطوب نکردن صورت قبل از آرایش
  • ترکیب و بِلند نکردن آرایش با اصول درست
  • زیاده روی در آرایش ابروهای و پررنگ و کلفت کردن آن
  • استفاده از فونداسیون در تمام صورت

 


اگر از خواندن این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt