معجزه شکرگزاری (۵)

 در داستان پندآموز, داستانک

نویسنده: مریم  حجتیان ( راهنمای زندگی _ life coach )

هفت روز هفته با هفت قانون معنوی زندگی موفق

مدتی پیش از صندوق پست نامه های روزانه را برداشتم و در بین آنان یک پاکت که نشان می داد محتویات آن بیشتر از یک برگه هست، توجه ام را جلب کرد، سپس آن را بلافاصله باز کردم.

داخل آن چندین برگه از طرف شرکت بیمه بود که لیست تعداد کثیری از دندانپزشکان را برای من ارسال کرده بودند. برگه ها را یکی پس از دیگری ورق زدم و با خود فکر کردم.

با این اسامی چطور می توان یکی از آنان را انتخاب کنم؟

تصمیم گرفتم یکی یکی در گوگل سرچ کنم و بر اساس نظرات مراجعان بهترین را برگزینم. در میان این جستجو به یک نام بر خوردم که ناخودآگاه بدون سرچ در گوگل با شماره تلفن آن تماس گرفتم و در خواست وقت معاینه نمودم، مقاومتم را کنار گذاشتم و با حس خوب در روز معاینه به مطب رفتم.

چند دقیقه ای نشسته بودم که بیمار قبلی از اتاق بیرون آمد و با کلی قدردانی از پزشک رو به من کرد و گفت پزشک بسیار خوبی هستند.

کمی بیشتر احساس بهتری گرفتم تا اینکه به اتاق معاینه دعوت شدم.

از ابتدا سر صحبت با خانم دکتر شروع شد و یک لحظه دریافتم که ما داریم در مورد قوانین جهان هستی، قوانین معنوی زندگی و بخشش و عشق ورزی به انسان‌ها حرف می زنیم. و در این راستا از یکی اساتید صحبت کردیم که من تعالیم روزانه اش را فالو می کنم و در نهایت حس عمیقی در انتهای جلسه من با این پزشک بوجود آمد و نکات بسیاری را از ایشان آموختم.

به داخل ماشین برگشتم و کمی فکر کردم.

از خودم پرسیدم چطور می تواند این همه هم فرکانسی بین من و این پزشک وجود داشته باشد. از نیروی درون جهان هستی در ابتدا تشکر کردم و خواستم تا پیام این ملاقات را به من بدهد.

در مسیر بازگشت به منزل به این فکر می کردم که موضوع مقاله این ماه را به چه چیزی اختصاص بدهم که بتواند اثر بخش باشد و در این شرایط که بخاطر انرژی های منفی از قتل ها، خشونت ها و اعتراضات در سرزمینمان، حال دل بسیاری از هموطنان خوب نیست تاثیر متفاوت و مناسبی را بگذارد؟

باید بگویم من هم در این مدت در این باتلاق انرژی منفی گیر کرده بودم و فشار جسمی و روحی را پشت سر گذاشتم اما با صحبتی که آن روز با خانم دنداپزشک شد به این موضوع رسیدم که شروع کنم به مراقبه بیشتر و همچنین انجام مجدد سری تمرین‌های روزانه ای که از آنها آگاهی داشتم و از استاد معنوی ام دکتر دیپاک چوپرا آموخته بودم.

شروع مجدد این تمرینات در یک هفته چنان اثر فوق العاده ای را در من گذاشت که تصمیم گرفتم این تمرینات را برای شما در این مقاله قرار دهم و از شما بخواهم تا این تمرینات روزانه را به مدت هفتگی پی در پی انجام دهید و اثرات بی نظیر آن را تجربه کنید.

اجازه دهید این تمرینات جان تازه ای به قلب و روح شما ببخشد و انرژی های منفی را حد اقل کمی از محیط وجودی و اطرافتان دور کند و عشق و آرامش که سهم شما می باشد را برایتان به ارمغان بیاورد.

دیپاک چوپرا کیست؟

دکتر دیپاک چوپرا متولد ۱۹۴۶ پزشک و نویسنده هندی الاصل و ساکن آمریکا می باشد. پدرش پزشک متخصص قلب بود و خودش نیز تخصص پزشکی اش را در هندوستان در طب داخلی و غدد گرفت و ادامه تحصیلات خود را در ویرجینیا انجام داد. او تجربه استاد دانشگاه و سمت سرپرستی بیمارستان را نیز به عهده داشته است.

او در سال ۱۹۸۵ ماهاریش ماهش (یوگی) را ملاقات کرد و به «درون پویایی متعالی» علاقه مند شد و چندی بعد شغل بیمارستان را رها کرد و مرکز سلامت آیورودای ماهاریشی را که در خصوص طب سنتی و روحانی هست را تاسیس و سپس مرکز سلامتی شارپ را که درباره طب و روان بود را تاسیس نمود.

دیپاک چوپرا نویسنده بیش از ۸۰ کتاب معنوی اثرگذار در جهان است که به ۲۵ زبان زنده دنیا ترجمه شده است و یکی از افراد برجسته ای است که اپرا وینفری همواره کنار ایشان آموزش مراقبه ها را همراهی می کند و در شوی تلوزیونی خود هم برنامه های فوق العاده ای داشته که مخاطبان بسیاری دارد.

او رهبری است که در زمینه رابطه علمی ذهن و تن و توانایی انسان، آوازه جهانی دارد.

با مقدمه ای که ذکر شد می پردازیم به خلاصه تمرینات معنوی هفتگانه ایشان که برای هفت روز هفته طراحی شده است. این قوانین کاملا با مراکز انرژی ما یعنی چاکراها در ارتباط است و می توان برای اثر بخشی بیشتر در هنگام انجام تمرینات و نوشتن و تکرار آنان مراقبه نیز نمود و از مانتراهای مربوطه هم استفاده کرد.

لازم به توضیح است اساس و پایه و نام گذاری این قوانین از دروس و کتب دکتر دیپاک چوپرا می باشد.

قبل از آنکه به سراغ این قوانین هفتگی برویم بیاییم کمی در مورد کائنات صحبت کنیم.

مسلما بارها این سوال برای هر کسی پیش آمده است که کائنات چیست و ممکنه جواب مشخصی را نتوانستیم برایش بیابیم.
آنچه که تا کنون آشکار است کائنات در بخش اول در برگیرنده تمام آنچه که در زمین و آسمان و کهکشان‌ها می باشد. یعنی تمام ماده و انرژی هایی که در عالم وجود دارد اعم از انسان، حیوان، گیاه، سیارات و …

اما موضوع مهمی که در کتب فرا روانشناسی به آن پرداخته می شود ذهن کیهانی است که بر اساس قواعد و قوانین معنوی که به او داده شده است تمام اتفاقات جهان را برنامه ریزی می کند.

نمونه ای از این قوانین، قوانین هفتگانه ای هست که به آن اشاره خواهیم کرد و در نهایت کائنات مجموعه این قوانین معنوی حاکم بر جهان هستی هست.

قرار است که با مطالعه و تمرینات این قوانین و باور به آنها مسیر خلاقیت و موفقیتی را در پیش بگیریم و همچنین روزهای هفته را با مدیریت ذهن کیهانی خود زیباتر، هدفمندتر و شادتر کنیم.

 

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید و می‌خواهید این قوانین هفت گانه را بدانید، در مقاله بعدی برایتان شرح می‌دهیم. پس با ماه خاتون همراه باشید. 


 


اگر از خواندن این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

Maahkhatoon9۷

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt