معجزه شکرگزاری (۱۶)

 در داستان پندآموز, داستانک

آیا می دانستید هر چه وارد زندگی تان می شود را خودتان به زندگی تان جذب کرده اید. تمام این چیز ها را به واسطه ی تصاویر ذهنی تان، طرز فکرتان جذب می کنید. اینها چیزهایی است که به انها فکر می کنید.

«هرچه در ذهنتان می گذرد را خودتان به سمت خودتان جذب می کنید.»

پرینتیس ملفورد (۱۸۹۱_۱۸۳۴)

شما قدرتمند ترین آهن ربا در جهان هستید. قدرت مغناطیسی درون تان دارید که قدرتمند تر از هر چیز دیگری در این جهان است. این قدرت مغناطیسی غیرقابل درک از طریق افکارتان ساطع می شود.

شایدی افرادی را بشناسید که ثروت هنگفتی بدست آورند، و آن را کاملا از دست دادند و طی مدت کوتاهی، دوباره کل آن ثروت را بدست آوردند.

در چنین مواردی، آنها چه بدانند چه ندانند، افکار غالب شان بر ثروت، نحوه ی کسب ثروت در وهله ی نخست، متمرکز است. سپس، اجازه می دهند افکار ترسناک از دست دادن ثروت وارد ذهن شان شود، تا وقتی در نهایت آن افکارترسناک از دست دادن ثروت ملکه ذهن شان می شود. به محض اینکه ثروت شان را از دست دهند، ترس از دست دادن ثروت از بین می رود. دوباره فکر کسب افکارتان ملکه ذهن شان می شود، در نهایت ثروت باز میگردد.

وظیفه ما به عنوان انسان متمرکز کردن افکارمان بر خواسته هایمان است. باید کاملا در ذهن مان مشخص کنیم چه می خواهیم.

بدین ترتیب شما به همان چیزی که بیشتر در موردش می اندیشید، تبدیل می شوید. در عین حال انچه بیشتر در موردش فکر می کنید را جذب میکنید.

زندگی تان در حال حاضر بازتابی از افکار گذشته تان است.

وقتی تو هر روز راجع به نعمت هایی که بابت انها شکرگزاری، یادداشتی بنویسی، از فهرست بی پایان افکاری که باز هم قابل شکرگزاری هستند، مات و مبهوت می شوی.

برای تحول زندگی ات، تو باید اول راهی را پیدا کنی که بابت نعمات کنونی ات شکرگزار باشی. اگر هر بار فقط دقیقه ای خالصانه بر شکرگزاری تمرکز کنی. فرکانس خود را به سوی یکی از قوی ترین فرکانس های موجود میفرستی و سپس تمام نعمت های الهی به سوی ت تو سرازیر می شود.

وقتی تو بابت هر انچه دلت می خواهد وارد زندگی ات شود و قبل از اینکه به راستی ظاهر شوند خدا را شاکر باشی در واقع فرکانسی را مبنی بر اینکه از قبل این چیزها را داشته ای، به کائنات میفرستی.

———————————————-

معجزه شکرگزاری (۱۵)

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt