سالاد بروکلی

 در آشپزی, خانه داری

مواد لازم دستور پخت کلم بروکلی

نکته جالب دیگر در مورد دستور پخت کلم بروکلی از کل کلم بروکلی، ساقه و همه چیز استفاده می کند!

طرز تهیه آن به این صورت است:

  • ابتدا گلچه های کلم بروکلی را از روی ساقه برش دهید. شما برای این دستور غذا گلچه های بسیار کوچکی می خواهید، بنابراین تا جایی که می توانید ساقه آن را جدا کنید. با دستان خود گلچه ها را به قطعات کوچک تقسیم کنید و ۲ فنجان اندازه گیری کنید.
  • در مرحله بعد، قسمت های سخت و چوبی ساقه را جدا کنید. ۱/۴ اینچ پایین ساقه را با چاقو برش می دهم و از یک پوست کن سبزیجات برای جدا کردن پوست ضخیم استفاده می کنم.
  • سپس، ساقه را به تخته های نازک، مانند آنچه در بالا نشان داده شده است، برش دهید. تخته ها را به چوب کبریت ۱ ۱/۲ اینچی برش دهید. یا اگر پوست کن دارید، ساقه آن را دست نخورده بگذارید و با استفاده از پوست کن آن را به صورت نوارهای نازک برش دهید.
  • آنقدر کار کنید که ۳ فنجان ساقه کلم بروکلی خرد شده، از ۱ سر کلم بروکلی خیلی بزرگ یا ۲ کلم متوسط داشته باشید.

وقتی کلم بروکلی شما آماده شد، بقیه مواد را آماده کنید:

کلم خرد شده و هویج خرد شده – آنها رنگ روشنی را به این دستور پخت کلم بروکلی می دهند.
پیاز قرمز – برای طعم تند.
زغال اخته خشک – آنها طعم شیرین و بافت جویدنی لذیذی را اضافه می کنند.
خلال بادام – برای یک ترد آجیلی خوشمزه.
و سس سالاد کلم – نه، نه از آن نوع از خواربارفروشی! من خودم را با سس مایونز مرغوب، سرکه سیب، خردل دیژون و شربت افرا درست می کنم.

وقتی سالاد کلم سنتی درست می‌کنم، دانه‌های کرفس را با آن مخلوط می‌کنم، اما در دستور پخت کلم بروکلی آن‌ها را حذف می‌کنم..

هنگامی که سبزیجات را برش می دهید، دستور پخت این کلم بروکلی بسیار ساده است! فقط مواد سس را با هم مخلوط کنید، بادام و کرن بری را اندازه بگیرید…

نکات و تغییرات دستور پخت کلم بروکلی

اجازه دهید ماریناد شود. این خورش فوراً خوشمزه است، اما من زمانی که طعم ها در یخچال فرصت ادغام شدن دارند، آن را بیشتر دوست دارم. اگر می توانید، آن را چند ساعت یا حداکثر یک روز قبل از برنامه ریزی برای سرو درست کنید.
مقداری بادام و زغال اخته را برای تزئین ذخیره کنید، به خصوص اگر کلم بروکلی را زودتر از موعد درست می کنید. بادام ها و کرن بری ها وقتی داخل سس می نشینند نرم می شوند، بنابراین اگر درست قبل از خوردن آن ها را اضافه کنید بهترین بافت را خواهند داشت. آنها یک لمس کامل برای سالاد نیز هستند!
آن را وگان کنید. از سس مایونز گیاهی در سس استفاده کنید. من سر کنزینگتون یا این نوع خانگی را دوست دارم.
آن را بدون آجیل کنید. بادام را با تخمه آفتابگردان برشته جایگزین کنید.
یک میانبر بگیرید. به جای برش دادن سبزیجات خود، از کیسه ای از مخلوط کلم بروکلی خریداری شده در فروشگاه استفاده کنید. مقدار پانسمان مورد نیاز شما بر اساس اندازه کیف شما متفاوت است. توصیه می کنم با نصف سس برای یک کیسه ۱۲ انسی مخلوط سالاد و با ۳/۴ سس برای یک کیسه ۱ پوندی شروع کنید. از آنجا، موارد بیشتری را به دلخواه خود اضافه کنید.

پیشنهادات سرو کلم بروکلی

این کلم بروکلی یک غذای جانبی عالی برای کباب کردن، آشپزی و غذا خوردن است. به خوبی با سایر تابستان‌ها مانند ذرت کبابی، سبزیجات کبابی، سالاد میوه و سالاد پاستا هماهنگ می‌شود.

 

________

•سالاد کلرابی

maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt