هیجان‌انگیزترین سرسره های پارک آبی مشهد

 در آشنایی با توریستی ایران, گردشگری

در سرزمین موج های آبی مشهد، هر مدل سرسره ای که فکرش را بکنید، می توانید ببینید. به همین دلیل، محبوبیت ویژه ای بین افراد مختلف دارد. شما عاشق هیجان و سرسره های سریع هستید یا طرفدار آرامش؟ تفاوتی ندارد. چراکه می توانید از تفریح های زیادی که پیش روی شما قرار دارند، لذت ببرید.

از سرسره ای ۳۰۰ متری گرفته تا رودخانه خروشان و آبتنی در استخر، می توانید هر چیزی را امتحان کنید. جکوزی سرد و گرم، سونا یا حمام ترکی، همه این امکانات برای شما فراهم هستند.شاید هم این ها برای تان کافی نیست. پس به سراغ چاله فضایی یا سرسره تورنادو بروید. خودتان می بینید که ترشح آدرنالین در رگ های تان را حسابی احساس می کنید. 

در ادامه با ماه خاتون همراه باشید تا این سرسره ها را به شما معرفی و قوانین و مقررات این پارک آبی را بگوییم. 

سرسره جت موج

اگر دست جمعی به سرزمین موج های آبی مشهد می روید پس سرسره جت موج، یکی از آن تفریح های گروهی تکرار نشدنی برای شما خواهد بود. می توانید در گروه های ۴ نفره روی تیوب نشسته و از سرسره ای به طول ۳۰۰ متر، به پایین بیایید.

اگر کمی هم بازیگوش هستید، در حین سُر خوردن به تیوب دوستان تان ضربه بزنید تا از مسیر شان منحرف شوند.نگران خطرات نباشید. این سرسره توسط شرکتی آلمانی ساخته شده و در سال ۹۵ در مجموعه به بهره برداری رسیده است.بد نیست برای راحت شدن خیال تان بگویم که سرسره جت موج، دارای استاندارد EN1069 اروپا و استاندارد ۱۴۲۳۸ ایران است .

سرسره سقوط آزاد

نسل جدید سرسره‌ها به نام فری‌فال با بدنۀ فلزی و استیل، ساختارشکنی جالبی را در پارک های آبی به وجود آورد و در استفاده‌کننده احساس لذت همراه با هیجان وصف‌ناپذیری را به وجود آورد.

سرسره بوم رنگ

این سرسره یک سرسره تیوپی دو نفره پر هیجان میباشد که طول ۱۱۰ متری و سرعت فوق العاده ای دارد و همانند اسکی حس هیجان انگیزی را با تیوپ سواری بر روی لایه ای از آب به شما منتقل میکند این سرسره جذاب را با حضور در قسمت بانوان سرزمین موج های آبی مشهد میتوانید تجربه کنید .

سرسره تورنادو

اگر دنبال یک تفریح هستید که مثل آن را هرگز ندیده و نشنیده باشید، این سرسره را پیشنهاد می کنم. این سرسره، همان خاطره ای را می سازد که همیشه از سفر دست جمعی تان به مشهد تعریف می کنید.

این سرسره، شاهکاری بی نظیر است. این حرف تنها یک ادعا نیست. همان سالی که این سرسره طراحی و ساخته شد، جایزه بهترین سرسره سال را هم به خودش اختصاص داد.خلاصه که با سوار شدن بر این سرسره می توانید مزه یک تفریح گروهی بی مثال را بچشید.

سرسره چاله فضایی

این سرسره که در پارک بانوان سرزمین موج های آبی مشهد با ابعاد بزرگتر ساخته شده و به صورت تیوپی استفاده میشود که هیجان چاله فضایی را دو چندان میکند ، شما میتوانید با استفاده از تیوپهای دونفره این هیجان را با دوستان خود تجربه کنید.

سرسره کبری

این سرسره یکی از سرسره‌های جدید سرزمین موج های آبی در قسمت بانوان است که از تیوپ های دو نفره در این سرسره استفاده میشود ، مسیر این سرسره با یک شیب تند آغاز میشود و در ادامه در یک مسیر رفت برگشت به انتهای سرسره هدایت میشوید .

قوانین و مقررات پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد

  • در صورت داشتن اشیاء قیمتی، ازجمله تلفن همراه، دوربین، کیف پول و…، آن‌ها را به قسمت امانات تحویل دهید.
  • از به همراه آوردن تنقلات و خوراکی به داخل پارک خودداری فرمایید.
  • عکسبرداری و فیلمبرداری در داخل پارک ممنوع است.
  • استفاده از کلاه برای افرادی که دارای موی بلند هستند الزامی است.
  • کودکان زیر ۴ سال پذیرش نمی‌شوند.
  • از ورود افراد به همراه زیورآلات به مجموعه جلوگیری می‌شود.
  • فقط افراد ۱۵ سال به بالا می‌توانند از سونا استفاده کنند.
  • لطفاً در صورت ابتلا به سرماخوردگی یا زکام و یا وجود زخم، جوش، کورک، التهاب چشم یا هر عفونت دیگر از مراجعه به پارک خودداری شود.
  • استفاده از کلاه برای خانم‌ها اجباری است.
  • استفاده‌کنندگان، به‌خصوص کودکان، قبل از ورود به پارک نسبت به تخلیۀ مثانۀ خود اقدام کنند.
  • خانم‌ها در صورتی که قصد استفاده از پارک را دارند بایستی از استعمال مواد آرایشی مثل کرم‌پودر و… خودداری کنند.

 

اگر به بخش گردشگری علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

سرزمین موج های آبی مشهد

 

گردآوری:صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt