هتل لجندز آنتالیا

 در آشنایی با توریستی سایر کشورها, گردشگری

از نظر گردشگران یکی از متفاوت ترین و بهترین هتل های آنتالیا، هتل لند آف لجندز کینگ دام آنتالیا است. در واقع هتل لند آف لجندز کینگ دام آنتالیا تم پارک دارد و موفق شده است که پنج ستاره طلایی را دریافت کند. هتل ۵ ستاره لجندز آنتالیا از دکوراسیون جذابی با ترکیب رنگی شادی بهرمند است که اکثر توریستان آن را می پسندند و البته با سلیقه برخی نیز سازگار نیست.

 قلعه مخصوص این هتل که هم در روز و هم در شب، همچون نگینی برق می زند و درخشان است، چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. این مجموعه دو بخش تم پارک و هتل (Kingdom) دارد و هر دوی این بخش ها تکمیل کننده یکدیگر هستند. می توان گفت این تم پارک وسیع دارای یک هتلی به اسم Kingdom است.

در مجموع، آشنایی با این هتل آنتالیا خالی از لطف نیست پس با ماه خاتون سفر همراه باشید.

موقعیت مکانی هتل:

هتل لند آف لجندز کینگ دام آنتالیا در ناحیه بلک و در خیابان Turizm آنتالیا قرار گرفته است و هتل رگنوم نیز در همسایگی آن ساخته شده است. این هتل شیک شهرآنتالیا تا مرکز شهر تقریبا ۲۹ کیلومتر، از پارک پروانه ‌های آنتالیا ۱۴ کیلومتر، از آمفی‌ تئاتر اسپندوس ۱۸ کیلومتر و از باغ تولرانس ۲ کیلومتر فاصله دارد.

همچنین فاصله آن تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۲۶ کیلومتر می باشد. لازم به ذکر است که در هتل کینگ دام خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز ارائه می شود اما هزینه آن جداست.

امکانات هتل:

هتل لند آف لجندز کینگ دام آنتالیا که بهترین هتل آنتالیا محسوب می شود. یک سینمای ۵D، یک رودخانه عجیب و خروشان، استخر روباز و سرپوشیده، حمام ترکی و تونل وحشت آبی، Space Rocket، سونا و مرکز ورزشی تناسب اندام دارد.

جالب است بدانید‌:

با ورود به این هتل مجلل، وارد دنیای افسانه ها خواهید شد، اتاق های مدرن و راحت به سبک تخیلی تزئین شده و روی دنیای کودکان متمرکز هستند. این مفهوم در سراسر استراحتگاه ادامه دارد. در واقع در جای جای این هتل و البته در پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا و خود سرزمین افسانه ها که هتل در آن واقع شده شما الهام گرفتن از افسانه ها را خواهید دید. حتی راهروهای هتل نیز مانند افسانه ها طراحی شده اند.

کافه و رستوران های هتل:

هتل لند آف لجندز کینگ دام آنتالیا تم پارک دارای چندین رستوران (Pide Corner، Italian Restuarant و…) و کافی ‌شاپ با سرآشپز های با تجربه و حرفه ای است. که غذاهایی خوشمزه و با تزئینات جالب و مطابق با همه مزاج ها و سلیقه ها طبخ می‌ کنند. اکثر بار ها برای علاقمندان به بازی کامپیوتری دارای صفحه نمایش بزرگ بازی هستند و زمینه بازی کردن را نیز فراهم نموده اند.

در رستوران اصلی این هتل (Eternia) می توانید وعده صبحانه و ناهار را به صورت منو باز صرف کنید. اکثر غذا های بین المللی ، ایتالیایی، آمریکایی و اروپایی در این رستوران سرو می شود.

و در آخر

مزایای اقامت در هتل:

یکی از مزایای اصلی اقامت در این هتل این است که می توانید از کل امکانات سرزمین افسانه ها از جمله پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا، پارک موضوعی، امکانات خرید و جاذبه ها به صورت رایگان استفاده کنید. این مزیت برای تمام مدت اقامت شما در هتل لند آو لجندز کینگ دام معتبر خواهد بود.

 


اگر به بخش گردشگری علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt