دیزنی لند، شهری رویایی در پاریس

 در آشنایی با توریستی سایر کشورها, گردشگری

دیزنی لند شهر رؤیاهای هر کودکی است. حتی بزرگسالان هم با کارتون های دیزنی خاطرات زیادی دارند و از این رو، همه دوست دارند یک بار هم که شده از پارک دیزنی لند بازدید کنند.

اولین شعبه دیزنی لند در ایالت فلوریدا کشور آمریکا بود و امروزه در شهرهای پاریس، توکیو، شانگهای و هنگ کنگ هم شعبه دارد هرچند شعبه پاریس دیزنی لند اولین شعبه بعد از آمریکا است. دیزنی‌لند به فاصله‌ی یک ساعته خارج از پاریس قرار گرفته و با قطار می‌توان به آنجا رفت.

دیزنی لند پاریس شامل دو شهربازی است.

این مجموعه که فعالیت خود را از سال ۱۹۹۲ شروع کرد دومین دیزنی لند خارج از ایالات متحده آمریکا به حساب می‌ آید. تعداد بازدیدکنندگان این مجموعه آنقدر زیاد است که آن را در رده برج ایفل و موزه لوور قرار داده است.

طبیعی بودن گیاهان این مجموعه و اینکه از الگوی خاصی برای طراحی فضای سبز آن استفاده نشده است باعث شده که حس طبیعت را بسیار زنده نگه دارد و محیطی وحشی را به شما القا کند. آبشارهای مصنوعی، کوه‌ های صخره مانند، کشتی‌ های مرموز که بین صخره‌ ها و سنگ‌ ها در حال حرکت هستند، پل‌ های چوبی معلق از جمله قسمت‌ هایی هستند که باعث ایجاد هیجان و خیالی شدن این پارک شده است. به طور کلی در این مجموعه سعی شده است که فضایی طبیعی و بکر برای شما مهیا شود.

این پارك از جمله پارك‌های موضوعی به شمار می‌رود و دردو قسمت دیزنی‌لند و 

استودیوی دیزنی ساخته شده است.

در قسمت استودیودی دیزنی فیلم‌های انیمیشن با استانداردهای كمپانی دیزنی تولید می‌شود و در قسمت دیزنی‌لند، دنیای بازی بچه‌ها، مجموعه‌ای از فعالیت‌های مختلف، بازی، سرگرمی، فروشگاههای متعدد برای فروش اجناس با مارك و اشكال شخصیت‌های دیزنی‌ وجود دارد. بازی‌ها همه نشأت گرفته از فضاهای خیالی و كارتونی هستند كه به شدت كودك را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند.

چند مورد از بهترین تفریحات دیزنی لند.

سفید برفی و هفت کوتوله (Blanche-Neige et les Sept Nains).

اگر به شما بگویند. همین الان می‌توانید سوار یک چرخ‌دستی شوید. و با آن به دنیای سفید برفی سفر کنید.، چه کار خواهید کرد؟ معلوم است. که هیچ‌کس فرصت آشنایی با هفت کوتوله را از دست نخواهد داد.! سفر به دنیای سفید برفی.، گذر از جنگل تاریک و از بین بردن ملکه بدجنس این بار به عهده شما. و هفت کوتوله خواهد بود. این ماجراجویی ترسناک و هیجان‌انگیز را به هیچ‌وجه از دست‌کم نگیرید.

قلعه زیبای خفته (Sleeping Beauty Castle).

بهتر است. قبل از اینکه به قلعه زیبای خفته در دیزنی لند پاریس سر بزنید.، یک بار دیگر کارتون آن را با دقت تماشا کنید. تا از لحظه به لحظه ماجراجویی خود لذت ببرید. قلعه زیبای خفته دارای دو بخش است.، یک بخش حالت سیاه‌چاله دارد. که اژدهای قصه در آن قرار گرفته و بخش دیگر بالکنی است. که شیشه‌های آن با نقاشی‌های زیبای کارتون زیبای خفته. به طرز باشکوهی رنگ‌آمیزی شده است. در این بخش تعدادی فروشگاه کوچک برای خرید زیورآلات.و هدایا وجود دارد.

فانتوم مانور (Phantom Manor).

خانه ترسناک Phantom Manor در سال ۱۹۹۲ ساخته شد.، این خانه تسخیرشده یکی از جاذبه‌های تفریحی و ترسناک دیزنی لند. پاریس است. مشابه این خانه در دیزنی لند آمریکا و توکیو نیز وجود دارد. اما خط داستانی این خانه نسبت به بقیه متفاوت و تاریک‌تر است. اگر اهل ماجراجویی هستید. و سرتان برای قصه‌های ترسناک درد می‌کند. باید وارد این خانه شوید تا اسرار آن را کشف کنید.

تا آخر شب بمانید.

«رؤیاهای دیزنی» (DisneyDreams)، نمایش عصرگاهی دیزنی‌لند پاریس است .که نورهای آبی، آتش بازی‌ها و تصویرسازی‌های دیجیتال. را با قلعه‌ی زیبای خفته ترکیب می‌کند. قطعاً نباید حتی یک لحظه‌ی آن را از دست بدهید.، پس ۴۰ دقیقه قبل از شروع نمایش، جایی برای خود پیدا کرده. و تنقلات و نوشیدنی خود را نیز فراموش نکنید. چند جایگاه برای نشستن در نزدیکی مکان نمایش وجود دارد.؛ اما رد شدن از میان جمعیت کمی سخت است. دیدن نسخه‌ی اروپایی «سرزمین فردا» را اصلاً از دست ندهید. درخشش این محیط در شب، دیدنی است.

نکاتی که باید بدانید.

حتماً قبل از رفتن به پارک برنامه پارک را چک کنید. باید مطمئن شوید که کدام بازی‌ ها و یا جاذبه‌ های پارک. در زمانی که شما قصد رفتن به آنجا را دارید. باز هستند. برخی از جاذبه‌ های این پارک در حال بازسازی و تعمیر هستند. بنابراین اگر برای جاذبه‌ ای قصد رفتن به این پارک را دارید. حتماً سایت دیزنی لند پاریس را چک کنید. تا از فعال بودن آن قسمت اطمینان حاصل کنید.

تهیه خوراکی و غذا در این مجموعه خیلی گران است. و پیشنهاد می‌ کنیم که حتماً همراه خود مواد غذایی و خوراکی ببرید. که آنجا مجبور به تهیه آنها نباشید. ضمناً رستوران‌ های پارک به شدت شلوغ می‌ شوند. بنابراین اگر قصد دارید. غذای خود را در رستوران‌ ها میل کنید. حتماً از قبل برای خود میز رزرو کنید.

 

اگر به بخش گردشگری علاقمند هستید. از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

پارک جنگلی سراوان

 

گردآوری :صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts
نظرات/پیشنهادات

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt